Pozdrav svima
Molim za misljenje oko citroen saxa 1,5 dizela, problem je u sledecem:
Auto pri strartu jako tesko pali, vergla dosta cak i do minute, naravno ne iz prvog pokusaja vec iz par, i kad upali prvih 5 min. voznje jako tesko prima gas, kao da mu treba vreme da se zagreje, posle toga ide dobro, tj. ne gusi se. Proverio sam grejace i dovod struje do grejaca to je OK, akumulator je nov jer sam ga skoro kupio. Sumnjam da je neka od dizni zapusena.
Molim za misljenja, ako je neko imao slican problem, ili se sretao sa takvim, vidim da preporucuju neko ciscenje dizni Wynns tehnologijom, kao majstori prikljucuju na dovod goriva i to, al niko ne spominje filter goriva, ipak taj wins treba da prodje kroz filter, dali postoji nesto sto mogu sam da probam da uradim pre nego ga oteram kod majstora
Nalazio sam na forumima da kod renoa postoji slican problem sa EGR ventilom, za saxa nisam nasao nista o tome, ne znam iskreno dali ovaj auto ima EGR ventil i ako ga ima gde se nalazi?
Molim za misljenje oko citroen saxa 1,5 dizela, problem je u sledecem:
Auto pri strartu jako tesko pali, vergla dosta cak i do minute, naravno ne iz prvog pokusaja vec iz par, i kad upali prvih 5 min. voznje jako tesko prima gas, kao da mu treba vreme da se zagreje, posle toga ide dobro, tj. ne gusi se. Proverio sam grejace i dovod struje do grejaca to je OK, akumulator je nov jer sam ga skoro kupio. Sumnjam da je neka od dizni zapusena.
Molim za misljenja, ako je neko imao slican problem, ili se sretao sa takvim, vidim da preporucuju neko ciscenje dizni Wynns tehnologijom, kao majstori prikljucuju na dovod goriva i to, al niko ne spominje filter goriva, ipak taj wins treba da prodje kroz filter, dali postoji nesto sto mogu sam da probam da uradim pre nego ga oteram kod majstora
Nalazio sam na forumima da kod renoa postoji slican problem sa EGR ventilom, za saxa nisam nasao nista o tome, ne znam iskreno dali ovaj auto ima EGR ventil i ako ga ima gde se nalazi?
Comment