kao sto pise u naslovu auto je citroen xsara picasso 2.0hdi 2001god
desava mi se sledeci problem,auto pocne da se gasi za sada uvek u gradskoj voznji,gasi se svaka 2-3min. to traje recimo nekih pola sata i onda normalno predje 500-1000km i opet se pocne desavati ista stvar. dok traje ta misterija auto radi normalno na leru i upali normalno,ponekad se desi da nece odmah ali vec posle 30ak sekundi upali. kada nema problema sa gasenjem auto se ponasa normalno,jutarnje paljenje bez problema,mozda mi malo vise trosi u zadnje vreme ali to nisam siguran,mozda je to promena zbog vremenskih uslova,stigla zima. da napomenem da sam imao problema sa akumulatorom,bio je los pa me je izdao 2-3 puta,mislim da to ne bi trebalo da ima veze sa ovim ali cisto da napomenem.
bio sam vec 3-4 puta na dijagnostici,jedan od "dijagnosticara" mi je pomenuo dve stvari
1. Regulator pritiska goriva
2. Nemože proèitati kod sa kljuèa
dva puta mi je izbacio gresku - electronic immobiliser fault
ja sam u pocetku mislio da sam sipao lose gorivo ali evo vec treci rezervoar (uvek sipam pun) na tri razlicite pumpe (2 u hrvatskoj jedna u srbiji) i desava se ista stvar,juce sam dosao iz zagreba do novog sada bez problema i u ns mi se ugasio,to je vec cetvrti put da mi se desava na slican nacin
sta da kazem - pomagajte dobri ljudi
desava mi se sledeci problem,auto pocne da se gasi za sada uvek u gradskoj voznji,gasi se svaka 2-3min. to traje recimo nekih pola sata i onda normalno predje 500-1000km i opet se pocne desavati ista stvar. dok traje ta misterija auto radi normalno na leru i upali normalno,ponekad se desi da nece odmah ali vec posle 30ak sekundi upali. kada nema problema sa gasenjem auto se ponasa normalno,jutarnje paljenje bez problema,mozda mi malo vise trosi u zadnje vreme ali to nisam siguran,mozda je to promena zbog vremenskih uslova,stigla zima. da napomenem da sam imao problema sa akumulatorom,bio je los pa me je izdao 2-3 puta,mislim da to ne bi trebalo da ima veze sa ovim ali cisto da napomenem.
bio sam vec 3-4 puta na dijagnostici,jedan od "dijagnosticara" mi je pomenuo dve stvari
1. Regulator pritiska goriva
2. Nemože proèitati kod sa kljuèa
dva puta mi je izbacio gresku - electronic immobiliser fault
ja sam u pocetku mislio da sam sipao lose gorivo ali evo vec treci rezervoar (uvek sipam pun) na tri razlicite pumpe (2 u hrvatskoj jedna u srbiji) i desava se ista stvar,juce sam dosao iz zagreba do novog sada bez problema i u ns mi se ugasio,to je vec cetvrti put da mi se desava na slican nacin
sta da kazem - pomagajte dobri ljudi
Comment