Hvala za info., ali meni ovo lici na filter za ulje.
Je li moze ovo da se stavi na dovod goriva kod yuge? Gdje da stavim, prije ili poslije pumpe? Ako bi stavljao poslje pumpe, kako da zamijenim ono crijevo prije pumpe(posto je tu sad filter i crijevo je prerezano), kolika duzina mi treba, gdje se spaja na drugoj strani(znam gdje se spaja na pumpi)?
Razumeo sam choveka, pitao je kako izgleda metalni filter, ja mu odgovorih kao i svaki drugi - tj. ovaj sa linka, jer je i on "metalni". Nisam napisao da je to upravo TAJ filter, samo da izgledaju isto, "metalno" =]
Mada priznajem da sam izazvao blagu konfuziju Never mind, sad zna... =]
Jesi li probao da ih stegnes moment kljucem?Ako je los navoj u glavi,postoji varijanta da se ureze drugi navoj(prosiri) i ubaci se umetak sa navojem u koji ti zavrces svecicu.Raspitaj se kod mehanicara...
Posledice mogu biti u curenju u lja na semeringe i zaptivace koji su losi (stari) pogotovu ako motor malo duvka kao i malo veca uljna isparenja.
Treba paziti da se ne ide preko crte MAX
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment