obratio sam paznju na to. imam sonda ispred ali ne i iza katalizatoro tako da vjerujem nece biti problema oko toga kod mene
Pitajte ovde!!!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
hehhee ajd bre ne zezajjedna lasta ne cini proljece ... sta znaci 1 zagadjivac u moru istih (H)... srece pa imam "vezu" na tehnickom pa necu imat problema
sutra cu uradit skidanje katalizatora pa napisem dojmove
Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
http://www.tuningshop.ba/
Comment
-
-
Originally posted by deki-asconaM-power hvala ti. Original je bas tesko naci (Bosch 0 580 464 008).
Jel ima veze protok pumpe u , npr litara na sat, da li da uopste to gledam il` samo da stavim?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by DjoleeLici li ovo na simptome koad ode dihtung:auto slabije vuce,na benzinu ima detonacije cim se da gas,na plinu nema uopste,dize temperaturu,ali nikad je ne drzi konstantno,varira,cuje se kao neko cangrljane,kad podignete haubu,ne mogu da opisem zvuk.Jos uvek ne trosi vodu,i ne mesa je sa uljem.Imam utisak da je probio izmedju cilindara
Moras da sredis benzin...verovatno dizne.....ne znam koji je auto u pitanjuTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by M-powerOriginally posted by DjoleeLici li ovo na simptome koad ode dihtung:auto slabije vuce,na benzinu ima detonacije cim se da gas,na plinu nema uopste,dize temperaturu,ali nikad je ne drzi konstantno,varira,cuje se kao neko cangrljane,kad podignete haubu,ne mogu da opisem zvuk.Jos uvek ne trosi vodu,i ne mesa je sa uljem.Imam utisak da je probio izmedju cilindara
Moras da sredis benzin...verovatno dizne.....ne znam koji je auto u pitanju
Comment
-
-
Mozda je vodena pumpa...cujes njeno cangrljanje... i termostat...prvo treba proveriti ceo vodeni sistemTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Prijatelj ima Ford Mondeo 1.8 dizel 1999 godiste. Povremeno mu se ventilator hladnjaka uopste ne ugasi kad ugasi motor sve dok ne isprazni akumulator. Kad skine konektor sa hladnjaka ugasi se (naravno) i posle toga mu ne pravi probleme 7-10 dana , pa opet isto. Sta moze da bude?
pozdrav svimaOriginally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
pozzz svima konacno nadjoh jedan pravi forum ljubitelja automobila!!!
imam sad jedno pitanje za sve vas hteo bih da uzmem volvo-a c70 kupe 2000god. u pitanju je motor 2.4 malo je presao 20000mph,i u izvanrenom je stanju inace auto je iz Engleske pa je i volan sa desne strane ali posto sam vozio vec engleza nece biti problem ali me interesuje da li je moguce prepakovati volan na normalnu levu stranu i da li je to skup poduhvat kao i to da li neko zna nesto o ovom autu kako se pokazao u voznji???hvala unapred
Comment
-
-
Volan i ostale komande je moguce prepraviti ali to zaboravi jer je to ne moguca mislija i cenaTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Aj i ja malo...
Spominjalo se x puta kako neki motor ima brzo(Alfa twinspark) a neki sporo(VW dresine) sagorevanje itd. Dajte malo vise o tome, od cega zavisi i tako to?
Pitanje broj dva, zasto je sad kad je bilo hladno moja Alfa na auspuh ispustala bele oblake? Ko parna lokomotiva covece...
Comment
-
-
Jos jedno pitanje koje ne zasluzuje sopstvenu temu:
Na vratima ima onaj metalni deo, kao limeni zglob, koji verovatno sluzi da se vrata otvaraju onako, na prvi i drugi zglob. Taj efekat je jako izrazen kod novih kola npr Opel Astre, a kod matorih kao sto je moj vrata se bas i ne zadrzavaju na prvom zubu i to je, logicno, izrazenije na prednjim vratima nego na zadnjim.
Da li je neko menjao taj deo i da li se vrata na taj nacin mogu "ucvrstiti"?
Comment
-
Comment