Originally posted by srdjan_p
Pitajte ovde!!!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Jaksa....pogledaj ima li razlike od vrata do vrata...ako ima onda se verovatno izlizala vodjica ili ona plastika pa pojuris drugu
Ako je na svakima isto onda je jbg takva konstrukcija.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
E,onaj moj problem sa pregrevanjem opel Mante,je izgleda samo lose pokazivanje instrumenta.Stavio sam nov termostat prekljuce,odzracio sistem,i rekoh da se provozam,posle 3 km temperaturaa je usla u crveno,zatim ga presla i da ona strelica nema granicnik imam utisak da bi se vrtela kao ventilator.Kad sam dosao kuci,otvorio sam hladnjak,voda je bila vruca,ali normalno kao i sto treba kad je motor zagrejan,nista preterano,niti je kuvao,niti je imao drugih problema.Nisam pametan
Comment
-
-
Djolee i ja sam imao sli?an problem
Proveri masu od akumulatora do šasije da nije korodirala i oslabila pošto je do motora najverovatnije dobra.
O?e i do toga pa posle vu?e masu preko sajle kva?ila, gasa... pa i one zice koja ide od onog termostata na motoru što meri temp.vode
Naizgled nema veze s vezom ali tako je kod mene bilo
Pozz'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!
Comment
-
-
Originally posted by prolupatorOriginally posted by zvrleAjd jedno pocetnicko pitanje
Zasto su silikonski kablovi bolji od ostalih?
Znas kad padne dobra kisa a gomila Yugica zaglavi u lokvama? E, ti nemaju silikonske kablove..mislio sam malo vise tehnicki odgovor
Cuj jel znam, nikada necu zaboravit kada se caletu 101 ugasio u sred baredubina taman do clanaka
DD
“Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”
Comment
-
-
Kablovi ko kablovi, ima boljih ima losijih bitno je da ne "probijaju" odnosno da su novi a sto se tice vlage i juga resite to tako sto cete svremena na vreme naprskati WD-40 po razvodnoj kapi i kablovima...Ako se neko nagurao juga po barama to sam ja tako da znam sta donekle moze da te spase...
Comment
-
-
aj da pitam ako neko zna slucajno....
drugarov ford focus cdti ili tako nesto uglavnom oko 2500rpm obrtaljka mu skoci a auto pocne da se gushi u trenutku prodje tako jedno 500rpm pa nastavi normalno....I'm not caucasian, I'm championship white
Comment
-
-
Kada se zagreje motor, iz predela oko zup?astog kaiša ?uje se neko ?angrljanje kao da plastika udara u plastiku, prili?no jak zvuk. Zvuk se ne pojavljuje uopšte dok motor ne pre?e 3k obrtaja. Na manjim obrtajima je tiši, ali jednom kad se pojavi, ne nestaje. Malopre sam ga ?uo prvi put, pogleda?u sutra zup?asti ali ?isto da pitam da se nekom nije dešavalo ovako nešto ve?... Ulja ima dovoljno, mali servis ura?en pre 5 dana. Ne diže temperaturu, ne gubi antifriz. Da nisu ventili možda u pitanju? Šta je uopšte simptom loših ventila?
--------------------------------------------------------------------------------------
Ajde da odgovorim sam sebi
Lupkanje je bilo posledica pucanja spoljašnjeg dela klinastog kaiša koji pogoni alternator i pumpu za rashladnu te?nost. Kaiš se držao samo na armiranom sloju i na unutrašnjoj tankoj gumi. Pri ve?im obrtajima je udarao u zajedni?ki zaštitni poklopac za ovaj remen i zup?asti. Auto odvežen u servis gde je promenjen i španer (po?eo da pušta ulje posle samo 28000 km) i dihtung ventil dekle. Zadovoljstvo je koštalo 100? (delovi:35? + rad:resto). Servis prvi na spisku u sekciji Mazda.
Comment
-
-
Ajde i ja da dopunim srdjanovo pitanje, kako tacno utvrditi koji je otisao (na pamet mi pada samo stetoskop)?
EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Originally posted by srdjan_pKako se proverava stanje hidropodizaca ventila? Ima li neka proverena metoda ili?) pri hladnom startu (traje od nekoliko sekundi pa do minuta). To ti je prvi znak da sa njima nesto nije u redu.
Mozes da probas sa redjim uljem i da vidis sta se desava.
Kada se cuju non-stop znaci da je neki od njih otisao.
Btw, ne mora da se skida glava da bi se promenili hidropodizaci. Veci servisi obicno imaju alat za promenu podizaca bez skidanja glave.Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.
Comment
-
-
Ima li nekih saveta kako i da li uopste koristiti klimu u auto zimi? Recimo kada su veliki minusi, da li onda klima moze uopste da radi? Da li je ukljucivati? Interesuje me prvenstveno da znam sta smem da radim a sta ne smem a sve u cilju da mi klima potraje sto je duze moguce...
Koristite li klimu kada su velike kise? Postoji li mogucnost da uletanje u neku veliku baru osteti klima uredjaj ili ne?Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
Comment