Može, samo ako priklizava, ali u tom slučaju brzo bi je spalio. Pre će biti, da su je stigle godine za generalku.
Nisi dao više podataka kako pregreva. Za te škode nije neobično da u ovim uslovima malo više podignu temperaturu, posebno ako termostat nije u redu. Koje godište i koliko je prešla? Da li je rađeno na motoru - neka veća opravka?
Pa, nije to fabia, ili oktavia! Odzrači se sama, kao yugo. Samo doliješ preko posude. Celo odzračivanje svodi se na pritiskanje donjeg creva iz hladnjaka i otvaranje slavine radijatora. Ako ne grešim?!
Nije baš tako jednostavno.
105-120 imaju hladnjak napred, a ozračivanje se vrši na slavini koja se nalazi u gornjem levom uglu ispod šoferke a kada se otvori poklopac prtljažnog prostora.
Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu
U pravu je Zoranc,malo je to procedura da bi se ozracio sistem.Inace Skoda je 80god,kod mene je samo karicena jos pre sigurno 7-8god ako ne i 10god,merena je skoro kompresija i bila je 12 na svim klipovima.Inace pre zamene lamele nisam imao problema sa pregrevanjem auta.Sada samo postepeno pocne da prelazi radnu temp. i vise ne spada.Mislio sam da je crko termostat pa sam ga izvadio,medjutim on dize i dalje.(prosle godine isto izvadjen termostat i preko leta radna nije prelazila 60 stepeni). Da samo kazem i da sam je od zamene lamele luftirao 3-4x.Jedino sto je meni sumnjivo jeste sto sam palio auto bez creva od vode kad sam namestio lamelu,da vidim jel dobro namestena pa se bojim da nije usao negde vazduh pa sad ne moze da izadje...
Zene su zakon, a muskarci uvek traze rupu u zakonu!!!
Pogledaj stanje vodene pumpe i ako ne curi možda su pera dotrajala i nemaju dovoljno snage da guraju veliku količinu vode u sistemu kao i da probaš da čep na ekspanzionom sudu ne zavrneš do kraja ( samo na keca ). Postoji takođe i mogućnost da su začepljeni ili slabo prohodni kanali oko glave motora što za te škode i starije modele bilo moguće.
Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu
Grejanje je uvek problem ako nešto u sistemu ne valja, čak i kada je sve u redu nije neko grejanje a pogotovo u gradskoj vožnji , treba zagrejati 11 litara vode. Da li si pri ozračivanju uključio i grejanje ? Bude vazduha i u grejaču.
A što se tiče dihtunga glave tiče, nisam više siguran ali kod Š100 što je u osnovi isti motor trebalo je da se otvara još neka rupa baš zbog cirkulacije vode kroz glavu.
Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu
Comment