Problem sa paljenjem megan 1.4 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milos84
    CBC Početnik
    • 17.10.2011
    • 9
    • Pozarevac

    Problem sa paljenjem megan 1.4 16v

    Auto sam kupio pre mesec dana od prvog vlasnika (kupljen nov u srbiji)i slabo pali po hladnom vremenu. Presao je 52000 po satu, u ovlascenom kazu daje to tacno jer je presao samo 20.000 za prve 3 godine, i ostale 2 jos ukupno 30.000. 2006 je godiste.

    Ocigledno ga je prethodni vlasnik lose odrzavao(auto je i dalje imao prve fabricke gume, prvi antifriz, i filteri su se skoro raspali), odradio sam mali i veliki servis, zamenio svecice, stavio nov akumulator i nov antifriz. Ali i dalje imam problem da ujutru kada je mraz pali tek iz druge. Auto je na karticu, tako da stisnem dugme i vergla 5s i ugasi se, prilikom drugog pokusaja upali iz prve. Iz malog sam grada i ovde su majstori idioti.... pa ako moze neki savet.

    Posle prvog paljenja ceo dan pali kao od sale, i kada je toplije nema uopste problema.Takodje deluje mi da slabije prima gas tada kada se teze upali dok se isparkiram...tj. kasni sa gasom.

    Zena mi je u 8 mesecu trudnoce... i ne bih bas da mi auto ne upali po snegu kada treba da je vozim u bolnicu

    Dodatno pitanje, koja je normalna potrosnja za ovaj auto u gradskom rezimu voznje, meni trosi 10.5-11.
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Odg: Problem sa paljenjem megan 1.4 16v

    Što se tiče palenja, ne vidim ništa nenormalno! Kako si ustanovio potrošnju, koja je za taj motor poveća. Ne bi trebalo, da je veća od 8-9 litara, zavisno od stila vožnje. Koju potrošnju (prosečnu) ti pokazuje bord computer? Ako je to navedena, podatak koji daje comp. je nepouzdan. Najbolje je pratiti troškove kroz duži vremenski period i na pr. za pređenih 1.000 km.

    Comment

    • milos84
      CBC Početnik
      • 17.10.2011
      • 9
      • Pozarevac

      #3
      Odg: Problem sa paljenjem megan 1.4 16v

      Za prethodnih 20 kilometara 11.6litara... vozim ga hladnog, do centra grada mi je 1.6km pa ni ne stigne da se ugreje i jos stajem na 5 raskrsnica.... i pokusavam da vozim ekonomicno. Na otvorenom oko 6-6.5 sa 120km/h. To je sedan, 1190 kilograma, malo je tezi auto za taj motor.

      Mislis da je normalno toliko da vergla? Moj cale ima zastavinog punta i pali ko od sale u istim uslovima

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        Odg: Problem sa paljenjem megan 1.4 16v

        Da se našalim: na takve relacije idem samo pešice. Potrošnja ti je nešto veća, ali ne znam, kako si to utvrdio? Inače, za takvo vozilo, motor je skoro idealno ekonomičan. Da li si pokušao, da pratiš momentalnu potrošnju, pri pojedinim režimima vožnje: brzina - broj obrtaja?

        Prvo verglanje od 5s nije sasvim normalno, ali ako zatim odmah pali, nije zabrinjavajuće. Pošto si izvršio i prvi veliki servis, normalno bi bilo, da je izvršen i dijagnostički servis, kojim je trebalo otkloniti pojedine greške, ako su detektovane.

        Comment

        • milos84
          CBC Početnik
          • 17.10.2011
          • 9
          • Pozarevac

          #5
          Odg: Problem sa paljenjem megan 1.4 16v

          Na dijagnostici nema gresaka nikakvih. Kada upalim auto upale se sve one lampice, o ona za pumpu za gorivo ostane upaljena par sekundi duze, da li je to tako i kod tebe?

          Meni komp dobro meri potrosnju, proverio sam tako sto sam sipao svaki put kada se upali rezerva, i sledeci put kada se upali ja proverim koliko sam sipao, i koliko presao, i mozda gresi za 0.2

          Ne znam zasto, ali kada sam ziveo u bg-u nije mi bio problem da pesacim i po pola sata, a ovde sada nikako ne mogu da teram trudnu zenu da pesaci toliko, a i sada ce dete pa ne mogu da guram kolica 20 minuta do grada.

          Da li treba da idem kod auto mehanicara, i sta treba da proveri (za to paljenje) jedino da mu ostavim auto uvece. Ili da idem kod auto elektricara za anaser? I da li on to moze sa nekim uredjajima da proveri, da li ne valja, ili moze da mi menja sve zivo dok ne ubode u cemu je problem.
          Last edited by milos84; 12.11.2011, 00:13.

          Comment

          • milos84
            CBC Početnik
            • 17.10.2011
            • 9
            • Pozarevac

            #6
            Odg: Problem sa paljenjem megan 1.4 16v

            Moram jos jedno pitanje. Bolje spreciti nego leciti. Kada stojim u mestu i vrtim volan (elektricni servo) cuje se malo zujanje, da li je to normalno? Kako da proverim nivo ulja u servu... nista mi niko nije rekao od majstora o tome.

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #7
              Odg: Problem sa paljenjem megan 1.4 16v

              Kada upalim auto upale se sve one lampice, o ona za pumpu za gorivo ostane upaljena par sekundi duze, da li je to tako i kod tebe?
              Kod mene se gasi odmah po startu. Verovatno, da je problem u vezi sa pumpom, ali nije zabrinjavajući, ako se radi samo o prvom palenju tog dana. Inače, vozim megana diesela (moj avatar), ali u principu, nikakve razlike.

              Meni komp dobro meri potrosnju, proverio sam tako sto sam sipao svaki put kada se upali rezerva, i sledeci put kada se upali ja proverim koliko sam sipao, i koliko presao, i mozda gresi za 0.2
              Pogrešno, jer je to veoma nepouzdan pokazatelj. Može da greši i više od 2%, što je preko 1 lit. Kao što sam rekao, prati potrošnju kroz duži period, tako što ćeš napuniti rezervoar do vrha, poništiš kilometražu i nakon par stotina pređenih kilometara, napuniš ponovo do vrha, pa izračunaš prosečnu potrošnju. Na taj način, proverit ćeš i compu u stavci <potrošeno>.

              Ako voziš na rezervi, može ti se desiti, upravo ono, čega se plašiš: da ostaneš bez goriva i ženu porađaš na putu!

              Da li treba da idem kod auto mehanicara, i sta treba da proveri (za to paljenje) jedino da mu ostavim auto uvece. Ili da idem kod auto elektricara za anaser? I da li on to moze sa nekim uredjajima da proveri, da li ne valja, ili moze da mi menja sve zivo dok ne ubode u cemu je problem.
              Nema potrebe, jer ti anlaser radi i dijagnostika ti neće pokazati grešku. Ako ti je potrošnja veća od normalne, možeš uraditi kompletnu dijagnostiku motora i periferijalija, u nekom renomiranom servisu.

              Comment

              Working...
              X