Posle skoro 4 god bez ikakvih ozbiljnijih kvarova (ne racunam sitnice koje covek sam ne moze resiti -? zene i brak ne ulaze u opciju ?! ) evo jednog simptoma koji se javio pre par dana kod mene motor je od 66 kw.Posle starta automobila imam nekih 50 metara do kapije parkinga iza zgrade , naravno pedalu kocnice nisam pritiskao a nije bilo ni potrebe dodjoh skoro do same rampe pritisak nogom na pedalu ono kao neka kamencina da je ispod ,,,,,,pedala ni makac.Brzom reakcijom desne ruke potegoh rucnu i ko na filmovima stadoh 5 cm od rampetine zamalo POLJUBAC ..... sa sipkom. Vise zbunjen i u spidu resih da se vratim na parking mesto pa narednih dana kod majstora ubacih u rikverac , refleksno nogom vise puta nadrukah pedalu tek ono sve radi OK ? Probam auto po parkingu radi sve? Kocica je u pitanju pa ne bih da rizikujem , sta moze biti glavni kocioni , klipovi na tockovima , lampice na tabli ne signalizitaju nista, nivo kocione tecnosti OK ? Svakako cu kod svog majstora otici uskoro ali me interesuje da li neko imao slican problem i sta mogu ocekivati od mogucih kvarova ?
Kamen kocnica- XSARA 2.0 hdi 2003
Collapse
X
-
Odg: Kamen kocnica- XSARA 2.0 hdi 2003
Problemi sa servo sistemom za kočnice, nezgodnija varijanta, kad samo nekad ne radi,...
Imao si sreće, obiđi majstora što pre..."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
-
-
Odg: Kamen kocnica- XSARA 2.0 hdi 2003
Ako auto stoji napolju, 99% je zaledio ili zaglavio nepovratni ventil pa je servo ostao bez potpritiska a pošto smo svi postali razmaženi po tom pitanju dobije se cigla ispod pedale. Odglavilo se pa je "naduvao" potpritisak i sad radi.
Ipak proveri to kod majstora.
Comment
-
-
Odg: Kamen kocnica- XSARA 2.0 hdi 2003
zaledio nepovratni ventil ili membrana pumpe vakuuma, nista posebno i dogadja se kod dizela zimi. Ne bas cesto ali nije ni neubicajeno.
Obicno nije potrebna nikakva posebna intervencija, ali ipak treba neko strucan da pogleda i zaista utvrdi razlog problema pregledom ostalih elemenata kocionog sistema.
Zaledjivanje i odledjivanje vazduha tj vodene pare koju sadrzi vazduh unutar pumpe ne ostavlja posebne tragove na membrani pumpe.
Kod dizela je staro dobro pravilo zimi uvek probati kocnicu pre zapocinjanja voznje.
Kod benzinaca se ne pojavljuje ovaj fenomen.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment