Hladjenje - Rover 416Si '98

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #16
    Odg: Hladjenje - Rover 416Si '98

    Cek malo pa zar aluminijum nije dobar sprovodnik toplote, koristi se kao hladnjak u elektronici. Kako sad sic ventila pregrejan toliko kad je upresovan u aluminijum?

    Znam da se pecurka ventila hladi preko sica, a za ovo nisam cuo. Ajde da je turbo motor sa velikim punjenjem ali ovo je atmo moto., Jeste da voli da se vrti ali zasto tako lako odbacujes pregrevanje motora pogotovo sto covek kaze da je auto trosio 1.5lit vode na 100 km??

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      LPG sagoreva sporije i daje visok EGT u visim obrtajima, ne stize da sagori, mala anomalija i glava koja je inace termicki nestabilna daje ovaj fenomen Vidjeno haljadama puta 70-ih god proslog veka. U Svedskoj. Onda su sicevi redovno stradali a na izvesnim konstrukcijama i glave, bas ovako. I to je to.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #18
        Odg: Hladjenje - Rover 416Si '98

        OK razumeo.

        Kazes plin sporije sagoreva i to je zbog njegove oktanse vrednosti i zbog toga trazi ranije paljenje. Pitanje zasto proizvodjaci gasne opreme preporucuju na niskim obrtajima renije paljenje i do 10 stepeni od fabrickog a na visokim da se ne dira vec da ostane isti advanced?

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          To ne moze da se generalizuje za vece obrtaje jer zavisi od oblika kompresione komore, diktira brzinu flame fronta.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Yugo45
            CBC Član
            • 16.01.2012
            • 59
            • Macedonia

            #20
            Odg: Hladjenje - Rover 416Si '98

            Originally posted by Kad_JurimJurim View Post
            Sad tek videh post.
            Ako dobro kapiram, to se usrafi na ekspanzioni sud na mesto njegovog poklopca i rucno nadruka pritisak? Dobra stvar, jel pravljena ili ima negde da se nabavi (relativno jefitno)?
            Nije pravljena,kupljena samo pre vise od dvadesetak godina.Max. pritisak koji napravi je dva bara.Sistemi rade na 0.8 - 1.2 od prilike.Tako da na dva bara procuri i mikro pukotina,ako je ima naravno.Meni je resila mnoge slucajeve gubljenja vode kada vizuelno nije moguce utvrditi gde bezi voda.Recimo kada brtvilo vodne pumpe,pusta po malo kada je motor dobro zagrejan a niti vodu vidis niti paru . . ovako na hladno posle malo vremena vidis kako iscuri kap . . . Sigurno je ima da se kupi i sada,cene se ne secam,jedino da sam je kupio iz Engleske . .
            Da usrafi se umesto poklopca na eksanzioni.na hladnjak zavisi od situacije.Ima u kompletu nekoliko onih najcescih poklopaca a i za hladnjake,neke pripravio.a kada nemam prikljucim je direktno na neko crevo.recimo od parnog grejanja . ..

            Comment

            • Kad_JurimJurim
              CBC Član
              • 04.03.2008
              • 47
              • Beograd
              • Brera 1750 TBi

              #21
              Odg: Hladjenje - Rover 416Si '98

              @Yugo
              Sjajna alatka i vrlo korisna. Creva su nesto sto neminovno mora s vremenom da propada i nekad je stvarno tesko naci mesto koje pusta, ako je u pitanju mikro naprslina i voda uglavnom najvise izlazi u vidu pare. Ako naletim negde, uzimam sigurno. Hvala na informaciji!

              @Boost
              Hvala na detaljnom objasnjenju, sad sam ukapirao problematiku u potpunosti. Glava jeste nova-polovna, ali su ventili i bregasta na njoj u losijem stanju, tj ventili najvise. Tako da smo se dogovorili sa majstorom da se sa nase stare glave prepakuje sve na ovu novopolovnu uz naravno kompletnu obradu.
              Da li je moguce nekako ispitati odgovornost hidro potiskivaca za celu hvariju?
              Realno...

              Comment

              • Yugo45
                CBC Član
                • 16.01.2012
                • 59
                • Macedonia

                #22
                Odg: Hladjenje - Rover 416Si '98

                Pa i ne moras ga kupiti,posebno ako ti treba za servis,jednostavno mozes koristiti kompresor .samo preko regulatora pritiska,one za farbanje ...podesis na dva bara i eto .naravno neki manometar da gledas kako i koliko opada pritisak . . . .

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #23
                  Odg: Hladjenje - Rover 416Si '98

                  može se skarabudži i od pumpe ze gume + čep hladnjaka + ventil za gumu.

                  inače ja imam problem da mi je nivo u hladnjaku uvek na minimumu, ako dolijem i vozim posle par dana je opet na minimumu i tako stoji mesecima , ne moram da dolivam.
                  mora i meni negde da pusta malo.
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • Kad_JurimJurim
                    CBC Član
                    • 04.03.2008
                    • 47
                    • Beograd
                    • Brera 1750 TBi

                    #24
                    Odg: Hladjenje - Rover 416Si '98

                    E sad... posto je glava sredjena i sad sve radi sto nije radilo... sad stvarno imam problem sa hladnjakom. Dok je sve to petljano oko motora, pukla mi je na hladnjaku plasticna cev na koju ide jedno tanko crevo koje spaja hladnjak sa ekspanzionim sudom. Nalazi se sa leve strane (gledano spreda) pri samom vrhu hladnjaka.
                    Ono sto me zanima je, da li ima ikakve sanse da se to na bilo koji nacin ponovo "prilepi" i da li to neko zna i hoce da radi? Ili cu morati da menjam ceo hladnjak samo zbog toga?
                    Realno...

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      Odg: Hladjenje - Rover 416Si '98

                      uf.. radio par puta na sledeci nacin:

                      Tu gde izlazi cev, odsekao i probusio da rupa bude kruzna. Odgovarajucom burgijom, da ne bude preko mere vec ostati sto blize originalnoj cevcici spolja. Ako je spoljna dimenzija recimo 8 mm precnika, probusim burgijom M8.5 mm.

                      Zatim, uzimam komad sajle koji provucem kroz novo probusenu rupu, tu gde je bila cevcica, i isteram ga kroz prikljucnu cev hladnjaka. Na taj kraj sajle navlacim mesingani sraf M8 30mm duzine, koji sam prethodno probusio kroz osu burgijom od 5mm. Na sraf je prethodno nataknuta bakarna podlsoka sa integrisanim gumenim segmentom. Zatim jednostavno spustim sraf preko sajle, te na sajlu navucem kontaktni deo iz jedne strujne redne stezaljke i privrnem ga na sajlu da bi isti mogao da progura sraf kroz rupu iznutra ka napolje, da izadje napolje kroz rupu gde ga docekam sa jos jednom podloskom i maticom spolja i sve to privrnem. Zatim jednostavno izvucem sajlu nazad kroz prikljucak za glavno crevo. Na par auta sam to mogao da izvedem bez skidanja hladnjaka, na nekima ne.

                      Nadam se da si shvatio metodu, jer u zavarivanje plastike na tako vitalnoj tacki, ne verujem.

                      Srecno, zvuci kao operacija krajnika kroz supak, ali veruj mi da nije, sredices to vrlo lepo i elegantno ako si razumeo srz u potpunosti!

                      Pozz
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Odg: Hladjenje - Rover 416Si '98

                        Nije tvoja glava za dve noge
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Kad_JurimJurim
                          CBC Član
                          • 04.03.2008
                          • 47
                          • Beograd
                          • Brera 1750 TBi

                          #27
                          Odg: Hladjenje - Rover 416Si '98

                          Razumeo sam u potpunosti. Nesto slicno je prvo i meni palo na pamet. Samo sto sam ja mislio da napravim navoj u plastici i jednostavno usrafim na strugu napravljen komad cevcice sa navojem. Ovo tvoje resenje je ipak jednostavnije u kucnoj izvedbi.
                          No probacu za sad ovako, nasao sam u jednom servisu, koji se bavi hladnjacima, covek kaze da ce mi to zakrpiti "zavarivajnem" plastike na plastiku, ima kao neku "platicnu elektrodu" i garantuje da je to resenje koje funkcionise na duge staze. Nije skupo, a bitnije, nije mi daleko, pa cu za sada da pokusam na taj nacin. Ako prsne, onda cu da uzmem jednostavno ceo nov hladnjak. Ovaj je ionako 14 godina star.
                          Realno...

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Originally posted by Dora View Post
                            Nije tvoja glava za dve noge
                            daj cifru
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Odg: Hladjenje - Rover 416Si '98

                              Smišljam još uvek
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Kad_JurimJurim
                                CBC Član
                                • 04.03.2008
                                • 47
                                • Beograd
                                • Brera 1750 TBi

                                #30
                                Odg: Hladjenje - Rover 416Si '98

                                Zavrsih danas posla. Zavario mi covek plastiku, deluje pismeno. Nagojio je u korenu solidnom kolicnom plastike, tako da mi deluje cvrsto i da ce drzati.
                                Ali... tu mi se nisu zavrsili svi problemi. Kad je vracena tecnost u sistem i isti pusten u rad, primetio je da se su sistemu nabija pritisak. Odnosno, kada se motor ugreje, pocne da izbija iz ekspanzionog suda. Takodje, pod jakim gasom i dalje pljucka malo tecnost na auspuhu. On, sumnja da mozda jos negde postoji neka "veza" izmedju cilindara i kanala za hladjenje. No, zar ne bi u tom slucaju trebao problem nabijanja pritiska da se vidi i dok motor nije potpuno ugrejan?
                                Realno...

                                Comment

                                Working...
                                X