Pozdrav svima!
Imam Pasata 3 1,8 benzin i 4 problema.
1. Kod zadnjeg desnog točka na mom Pasatu čuje se zujanje ako je auto upaljen. Zujanje se čuje i kada auto stoji u mjestu ili se vozi. Da li neko zna šta može biti problem.
2. Takođe, s vremena na vrijeme dešava se da mi se u vožnji upali lampica od ABS i ručne zajedno, iako sve radi normalno. Probao sam da stisnem kočnicu kada se lampica upali misleći da možda u tom trentuku ne radi, ali kočnica radi normalno. Ručna je spuštena do kraja. Nekada se lampica ugasi nakon pet-šest sekundi, a nekada ostane upaljena sve dok ne ugasim auto. Kada ga ponovo upalim lapmica više ne gori i ponaša se normalno.
3. Motor se previše brzo ugrije. Otprilike, dovoljno je da ujutro kada je hladan pređem dva kilometra i da dostigne preko 90 stepeni. Nakon toga dovoljno je da u leru stojim minut ili dva i pali se ventilator. Baš sam neki dan kada sam išao pješke osluškivao druga auta na semaforu i ne čujem da se kod ostalih pali ventilator kad stoje i čekaju zeleno. Meni se ventilator pali čim na semaforu čekam duže od minut. Zbog toga sam bio kod majstora i provjeravali su mu temperaturu permanta koji prolazi kroz sistem cijevi nekim laserskim pištoljem. Ventilator se pali na negdje 95 stepeni koliko mogu da procjenim po kazaljci. Majstor kaže da nema problema i da je dihtung glave OK, jer kada se ventilator upali temperatura permanta se odmah počne spuštati i dođe do nekih 75 stepeni, a permant ne baca mjehuriće u onom rezervoaru. Nakon toga, ako je auto i dalje u leru, ventilator se opet pali za najduže tri minuta. Iako majstor kaže da je sve OK, meni svejedno nekako nije normalno da se motor tako brzo ugrije. Prije ovoga auta vozio sam sedam-osam drugih i ni kod jednog se motor nije tako brzo grijao.
4. Prilikom podizanja auta na dizalicu ustanovljeno je da je šaraf koji ide u glavčinu tanji od standardnog. Da li to može biti opasno? Auto se lijepo ponaša u vožnji i nemam lufta na volanu.
Ako neko može da pomogne idejama bio bih zahvalan.
Imam Pasata 3 1,8 benzin i 4 problema.
1. Kod zadnjeg desnog točka na mom Pasatu čuje se zujanje ako je auto upaljen. Zujanje se čuje i kada auto stoji u mjestu ili se vozi. Da li neko zna šta može biti problem.
2. Takođe, s vremena na vrijeme dešava se da mi se u vožnji upali lampica od ABS i ručne zajedno, iako sve radi normalno. Probao sam da stisnem kočnicu kada se lampica upali misleći da možda u tom trentuku ne radi, ali kočnica radi normalno. Ručna je spuštena do kraja. Nekada se lampica ugasi nakon pet-šest sekundi, a nekada ostane upaljena sve dok ne ugasim auto. Kada ga ponovo upalim lapmica više ne gori i ponaša se normalno.
3. Motor se previše brzo ugrije. Otprilike, dovoljno je da ujutro kada je hladan pređem dva kilometra i da dostigne preko 90 stepeni. Nakon toga dovoljno je da u leru stojim minut ili dva i pali se ventilator. Baš sam neki dan kada sam išao pješke osluškivao druga auta na semaforu i ne čujem da se kod ostalih pali ventilator kad stoje i čekaju zeleno. Meni se ventilator pali čim na semaforu čekam duže od minut. Zbog toga sam bio kod majstora i provjeravali su mu temperaturu permanta koji prolazi kroz sistem cijevi nekim laserskim pištoljem. Ventilator se pali na negdje 95 stepeni koliko mogu da procjenim po kazaljci. Majstor kaže da nema problema i da je dihtung glave OK, jer kada se ventilator upali temperatura permanta se odmah počne spuštati i dođe do nekih 75 stepeni, a permant ne baca mjehuriće u onom rezervoaru. Nakon toga, ako je auto i dalje u leru, ventilator se opet pali za najduže tri minuta. Iako majstor kaže da je sve OK, meni svejedno nekako nije normalno da se motor tako brzo ugrije. Prije ovoga auta vozio sam sedam-osam drugih i ni kod jednog se motor nije tako brzo grijao.
4. Prilikom podizanja auta na dizalicu ustanovljeno je da je šaraf koji ide u glavčinu tanji od standardnog. Da li to može biti opasno? Auto se lijepo ponaša u vožnji i nemam lufta na volanu.
Ako neko može da pomogne idejama bio bih zahvalan.
Comment