Vectra A 1,7 td isuzu '90 gubi snagu na usponima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikolickv
    CBC Početnik
    • 19.12.2010
    • 9
    • kraljevo

    Vectra A 1,7 td isuzu '90 gubi snagu na usponima

    Mojom vektrom iz naslova ,tj 1,7 tc4ee1 isuzu ,nikako da predjem obične uspone,recimo Rudnik,tj sa Bg strane,pošto sam iz Kraljeva kad se vraćam iz Bg uspon je možda veći od 7,5% i kostantno duži nego sa kv strane.(Neki majstor koji je produvao dovodna creva i napravio malu rupicu na poklopcu rezervoara,kao da ne pravi vakum,kaže da u corsom isuzu,bez turba, sa 4-5 ljudi trećom samo žiška uz Rudnik!!!)Skoro sam bio preko Mladenovca pa ka Malom Požarevcu,pred Mladenovac ,mislim da baš piše 7,7% ,gubi snagu,gubi i kad prešaltam iz te trnutne brzine u niži stepen on se ugasi.Imam gt imobilajzer paljenja ali iako se on ne uključi odmah,ja ne mogu ponovo da zaverglam nego vadi ključ pa dekodiraj imobilajzer pa ponovo start.Tad lepo,prvom mozda drugom ,predje uspon i posle je ok.Tkodje se muči na ulazu i izlazu iz Kg.Mislim da sam samo prešao Rudnik kad sam bio sam,sve ostalo je dvoje i više u kolima ukupno.Tako je u poslednje 3-4g.Mada pre nikad nisam ni vozio ka Bg.

    Pa se ja pitam sledeće,ima li ova vektra neku pumpu koja crpi gorivo i doprema je bosch ili denso pumpi koja god da je,pa da recimo ta elektro pumpa ne doda dovoljno goriva,jer se to desilo i dva puta na ravnom ali rekao bih da bi na svakom upsonu imala problema , jer je osećam kako radi a da se ovo na ravnom desilo pojma nemam ni ja što.Dalje ,može li da bude wetgate,da loše otvara turbinu pa da ona ne dodaje dovljno vazduha na turbo modu.Može li da bude da ona membrana koja je vezana ispod interkulera crevcetom pa se njome reguliše dotok goriva...
    Po gradu i na otvorenom je ok,preticanje ok,osim što možda 1700kubika sa turbinom kao da bi trebalo da više snage,žustrine.Kao da je svaki uspon stres,očekivano je da će igubiti snagu i izgasiti se u šaltanju u niži stepen...
Working...
X