BMW e30 316 dize temperaturu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nele11
    Banovan
    • 23.09.2010
    • 47
    • https://t.me/pump_upp
    • RichardnugQZ

    #16
    Originally posted by stevak View Post
    Zar nije rešeno kod svih isto- termostatom?




    Kako uopšte možeš da budeš siguran u taj drugi kad ti prvi nije valjao? Pogotovo ako je isti proizvođač.
    stavio sam ga u posudi i stavio na sporet
    najprostije
    imam termometar sto meri laserski temperaturu i otvori na 80 i kusur stepeni...e sad da li otvara dovoljno to je pitanje...
    Originally posted by Chubbs View Post
    sad sam tek shvatio sta si napisao. Kad je motor zagrejan, radna temperatura, onda ne bi smeo lako da se zaustavi, Kad je hladan ni treba da duva jako. Tamo neki, uzmu novine pa pokusaju da ga zaustave...
    ne,nisi me razumeo...kada je hladan onda mozes rukom da ga zaustavis,cim polako krece da ti dize temperaturu on krene da blokira visko,i vec kada dositgne radnu nema teorije da se zaustavi rukom...i kada dam gas fijuce ko kosava...

    Comment

    • uglavnom.bezopasni
      - 42 -
      • 03.02.2005
      • 2235
      • Novi Sad

      #17
      Ako sam dobro shvatio M10 motor... hladnjak kome kod čepa ide ono crevce napolje. (nema prelivnu posudu)

      1. Čep hladnjaka - ako je onaj tip koji se zavrće kao kod stojadina 200%, a ako je tip sa navojem 100%
      2. ako imaš gas spusti isparivač ispod čepa gladnjaka.
      3. opet dihtung i čep hladnjaka.
      Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
      11.04. 0:12 #2
      Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

      Comment

      • nele11
        Banovan
        • 23.09.2010
        • 47
        • https://t.me/pump_upp
        • RichardnugQZ

        #18
        Promenicu cep on je najjeftiniji
        (sa navojem je)
        imam onaj digitanli termometar,i kada ga uperem u gronje crevo(sto ide od hladnjka do glave) i u gornji deo hladnjaka pokazuje 75stepeni.kada uperim u donji deo hladnjaka i u donje crevo pokazuje oko 45-50stepeni..to nije bas normalno?

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #19
          Originally posted by nele11 View Post
          ... imam termometar sto meri laserski temperaturu i otvori na 80 i kusur stepeni...e sad da li otvara dovoljno to je pitanje...
          Trebao si zagrevati preko 100*C, jer na 80 stepeni tek otvara!

          A, meri na gornjem i donjem crevu, kad postigne radnu temperaturu. Tolika razlika, kad je potpuno otvoren termostat, nije normalna. A, pogotovo, kad je termostat zatvoren, jer nije uspostavljena normalna cirkulacija kroz hladnjak, radi bržeg postizanja radne temperature motora.

          Comment

          • nele11
            Banovan
            • 23.09.2010
            • 47
            • https://t.me/pump_upp
            • RichardnugQZ

            #20
            malo pre sam se vozio i stao sam da proverim temp posle nekih 15-20km...gornje crevo oko 76,donje 50 i kusur(otprilike 20-tak stepeni razlika)
            da li je tu los termostat ili ?
            i primetio sam da mi samo dize temperaturu na manjoj brzini,kada ga vozim na otvorenom ili vecim brojem obrtaja drzi normalno...Ovaj put sam mu malo odvio poklopac od hladnjaka,i cini mi se da ne dize toliko temperaturu kao pre...

            Comment

            • nele11
              Banovan
              • 23.09.2010
              • 47
              • https://t.me/pump_upp
              • RichardnugQZ

              #21
              i takodje nije mi tako "toplo"grejanje kao pre

              Comment

              • nele11
                Banovan
                • 23.09.2010
                • 47
                • https://t.me/pump_upp
                • RichardnugQZ

                #22
                Tek juce sam stigao da ga provozam i primetio sam da cim u voznji dam veci gas,on krene da dize temperaturu,cim pustim gas on vrati na pola...otvorio sam haubu i dalje je gornje crevo bilo toplo a donje mlako,prepostavljam da tako ne treba da bude??
                Zamolio bih nekog da odgovori da znam da li da kupim termostat ili ne

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #23
                  Nemoj menjati...proveri zasto bzv.seta temperatura na instrumentu(cas imas problem na malom gasu,a u narednoj poruci na vecem,jbg,nema logike)...recimo da se kablic sa davaca progulio negde pa dohvata do mase ili nesto tipa prevelikog punjenja alternatora,problem sa instrument tablom,itd

                  Comment

                  • nele11
                    Banovan
                    • 23.09.2010
                    • 47
                    • https://t.me/pump_upp
                    • RichardnugQZ

                    #24
                    Zaboravio sam da dodam,da kad ga vozim ima grejanja,cim stanem na semaforu pocne da duva hladno...

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #25
                      pumpa za vodu oslabila,ili zapusen mali hladnjak,ili vazduh u rashladnom sistemu.
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • nele11
                        Banovan
                        • 23.09.2010
                        • 47
                        • https://t.me/pump_upp
                        • RichardnugQZ

                        #26
                        Pumpu sam stavio novu,mali hladnjak sam ispirao par puta i voda normalno ulazi/izlazi...Stvarno ne znam vise sta da radim,strasno me nervira...Posto m10 nema ozraku(nema cepa za ozracivanje,ja sam sipao tecnost kroz mali hladnjak,i tako napunio ceo sistem...Kasnije sam skidao proveravao da li ima vazduha i nije ga bilo...

                        Comment

                        • uglavnom.bezopasni
                          - 42 -
                          • 03.02.2005
                          • 2235
                          • Novi Sad

                          #27
                          Vozio sam dva auta sa tim motorom, e21 i e30, osim nekih sitnica razlika u sistemu hlađenja je bila ta da je e21 imao čep na hladnjaku kao stojadin, a e30 sa navojem, u oba slučaja (na oba auta) se ponašao isto, digne temperaturu kad hoće, na leru nemaš grejanja, daš gas on naglo spusti temperaturu... i u oba slučaja je bio problem do čepa. (koji je doveo do zamene dihtunga, posle nekog vremena, ali se i posle zamene dihtunga isto ponašao sve dok nije promenjen čep)

                          Odzračivanje je "automatsko", otvoriš čep i uključiš grejanje kabine, naspeš antifriza 2-3 cm preko ćelija, upališ motor i čekaš da antifriz nestane i dolivas koliko treba, kada otvori termostat, donje crevo prestano da bude totalno hladno (pazi na ventilator dok ga proveravaš, najsigurnije je sa prednje strane kola od dole) onda doliješ još koliko treba (ne pun izbaciće nego 2/3 prostora iznad ćelija) i onda tek staviš ISPRAVAN čep. Kad se skroz ohladi otvoriš čep doliješ ako treba do te 2/3 zatvoriš i ne diraš više.

                          Čep ima dva ventila jedan koji pušta vazduh unutra i drugi koji zadržava tačno određen pritisak u sistemu, sistem ti "diše" i ako tog "disanja" nema dešava se tačno to...
                          Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                          11.04. 0:12 #2
                          Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                          Comment

                          • nele11
                            Banovan
                            • 23.09.2010
                            • 47
                            • https://t.me/pump_upp
                            • RichardnugQZ

                            #28
                            Sad cu da narucim cep,pa cu probati i javljam...

                            Comment

                            • nele11
                              Banovan
                              • 23.09.2010
                              • 47
                              • https://t.me/pump_upp
                              • RichardnugQZ

                              #29
                              Probao,sada temperatura stoji na pola...i na pun gas i kada se vozi polako stoji na pola...grejanje ima ubija
                              Znaci ne verujem da obican cep moze da napravi toliku zbrku....Hvala drugari puno,puno ste mi pomogli

                              Comment

                              • Franjo
                                Banovan
                                • 14.08.2009
                                • 2831
                                • Inđija - Beograd
                                • Renault megan II res

                                #30
                                I, šta si u međuvremenu uradio? Zamenio čep?

                                A, neispravan (neodgovarajući) čep može da prouzroči takav problem. Tvoj čep je ustvari ventil, na oko 1.4 bara, pa se tako sistem odzrači i "diše" u radu.

                                Comment

                                Working...
                                X