BMW e30 316 dize temperaturu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nele11
    Banovan
    • 23.09.2010
    • 47
    • https://t.me/pump_upp
    • RichardnugQZ

    BMW e30 316 dize temperaturu

    Pozdrav imam problem sa kockicom dize mi temperaturu...Znaci zeza me bas dugo,zamenio sam i termostat,i vodenu pumpu,pa mi crkao dihtung glave uradio sam sve to,i mislio sam da je mukama dosao kraj,kad ono jes' djavola i dalje mi dize temperaturu...na leru ne dize, ne dize ni kada vozim na otvorenom,ali kada vozim trecom 40,50km/h on krene da dize..cim ga malo vise ubrzam(oko 100km/h)on vrati temperaturu do pola...grejanje ima dobro,e sad da li gornje i donje crevo od hladnjaka moraju da budu podjednako vruci ili ne?Donje crevo je malo hladnije(ne znam da li ga visko ne hladi)Visko je takodje ok(tako mi se cini)kada je hladan mozes slobodno da ga zaustavis ruko m,posle kada se zagreje duva ko blesav...Pozdrav,nadam se da ce te mi pomoci
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #2
    Mozda proklizala peraja na vodenoj pumpi.

    Comment

    • nijebitno
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2006
      • 629
      • Modrica

      #3
      Ima li visko ventilator?
      Difference between man and boys is the price of their toys

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Majstori,
        Promenio je pumpu i ima visko ventilator...
        Probaj da opereš hladnjak sa spolja a i iznutra.
        TO što opisuješ ukazuje na slab protok vazduha preko saća ili tečnosti kroz saće. Treća ili veča brzina menjača na manjim vbrzinama vožnje su veće opterećenje motora a manji protok zbog obrtaja. Visko je velika majmunarija nemačke gluposti a i amaeričke koja je iz ne znam kog razloga uopšte izmišljena ali uvek pravi problem.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • nele11
          Banovan
          • 23.09.2010
          • 47
          • https://t.me/pump_upp
          • RichardnugQZ

          #5
          kada sam skidao glavu,skinuo sam i hladnjak oprao ga detaljno,spolja i iznutra,oprao sva creva,oprao mali hladnjak(doduse nisam ga skidao,zato sto je velika pizdarija da se skida)Sipao sam mu bmw antifriz,i to sam sipao kroz creva od malog hladnjaka da ne bi slucajno ostao negde vazduh,posto glupi m10 nema ono za ozraku...Auto me je do skoro extra sluzio ne znam koj mu k*** sad,nikad me nije ovako zezao....Cim mi neko spomene vodu,antifriz,ozracivanje,temperaturu,meni krenu ruke da drhte,da se znojim,da se tresem,ko klinac na prvom sastanku...Strahota...Ne znam da li ne ******** ovaj termostat?uzeo sam ga u bmw line-u(vernet,tako neka marka)uzeo prvi on nije valjao,nije hteo da otvara,pa mi zamenili i stavio sam drugi i kao sljaka..da ne otvara on dovoljno?a glupi termostat ide sa sve kucistem

          Comment

          • gorans
            CBC Senator XXL
            • 09.03.2010
            • 1525
            • Beograd

            #6
            Jel dobro uzupcen? Auto hoce da se greje i kada mu je pomereno paljenje.

            Comment

            • Chubbs
              Everybody lies
              • 29.01.2006
              • 5807
              • Novi Sad
              • Audi A6 1.8T

              #7
              jesi bas 100% siguran da je visko ispravan?
              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

              Comment

              • gorans
                CBC Senator XXL
                • 09.03.2010
                • 1525
                • Beograd

                #8
                A da li moze nekako da ga blokira da vrti non-stop i onda proba kako se ponasa temperatura?

                Comment

                • Chubbs
                  Everybody lies
                  • 29.01.2006
                  • 5807
                  • Novi Sad
                  • Audi A6 1.8T

                  #9
                  pa onda ne bi ni dosao do radne temperature.
                  You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                  Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                  Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                  Comment

                  • nele11
                    Banovan
                    • 23.09.2010
                    • 47
                    • https://t.me/pump_upp
                    • RichardnugQZ

                    #10
                    Lepo je uzupcen,i paljenje je ok(preko stroboskopa je stelovano paljenje)
                    Visko mi se cini da je ok,kako da ga proverim?on dok se ne zagreje ne ukljucuje uopste,znaci prirodno se okrece,mozes rukom da ga zaustavis(za svaki slucaj sam ja probao kartonom )posle kada dostigne temperaturu duva bas jako...kako drugacije da ga proverim?

                    Comment

                    • gorans
                      CBC Senator XXL
                      • 09.03.2010
                      • 1525
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by Chubbs View Post
                      pa onda ne bi ni dosao do radne temperature.
                      Ne pametujem ali kako su funkcionisali stari Opeli ili Fordovi kojima je ventilator preko kaisa direktno povezan sa radilicom? Zar se blokiranjem visko-a nebi dobio isti efekat,uz samo sporije dostizanje radne temperature?

                      Comment

                      • Chubbs
                        Everybody lies
                        • 29.01.2006
                        • 5807
                        • Novi Sad
                        • Audi A6 1.8T

                        #12
                        ne znam kako je to reseno na fordu i opelu ali sporije dostizanje radne temeperature svakako nije dobro. Vise se haba motor, veca potrosnja...
                        You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                        Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                        Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                        Comment

                        • stevak
                          CBC Senator XXL
                          • 31.05.2009
                          • 1215
                          • Zemun
                          • Saab 9000 cs 2.0T

                          #13
                          Originally posted by Chubbs View Post
                          ne znam kako je to reseno na fordu i opelu ali sporije dostizanje radne temeperature svakako nije dobro. Vise se haba motor, veca potrosnja...
                          Zar nije rešeno kod svih isto- termostatom?


                          Originally posted by nele11 View Post
                          ovaj termostat?uzeo prvi on nije valjao,nije hteo da otvara,pa mi zamenili i stavio sam drugi i kao sljaka.
                          Kako uopšte možeš da budeš siguran u taj drugi kad ti prvi nije valjao? Pogotovo ako je isti proizvođač.
                          ex SAABotražitelj

                          Comment

                          • Chubbs
                            Everybody lies
                            • 29.01.2006
                            • 5807
                            • Novi Sad
                            • Audi A6 1.8T

                            #14
                            kada je hladan mozes slobodno da ga zaustavis rukom
                            sad sam tek shvatio sta si napisao. Kad je motor zagrejan, radna temperatura, onda ne bi smeo lako da se zaustavi, Kad je hladan ni treba da duva jako. Tamo neki, uzmu novine pa pokusaju da ga zaustave...
                            You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                            Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                            Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                            Comment

                            • gorans
                              CBC Senator XXL
                              • 09.03.2010
                              • 1525
                              • Beograd

                              #15
                              Sporije dostizanje radne temperature sigurno nije bas zdravo za motor ali je sigurno mnogo zdravije od pregrevanja.Tako da,ja bih taj visco fiksirao i video da li je u njemu problem.Ako u tom slucaju ne dize temperaturu ja bih ga vozio tako.

                              Comment

                              Working...
                              X