imam jednu molbu...ajd da mi neko objasni teoretski kako se podesava ugao paljenja
ne radi se o tome kako se podesava na autu nego kako ga podesiti na optimalnu vrijednost. jer ja sam se totalno pogubio. (trazio sam ali nisam nasao pa se obracam OVDJE)
iz onoga sto znam (ako je tacno) ranije paljenje daje vece iskoristenje i malko vecu snagu. zasto? sta je sa geometrijskom kompresijom u tom momentu? sad, kod NOS-a se pomjera na kasnije - zasto? ne kontam...isto tako pri siromasnijoj smjesi - paljenje je kasnije. po nekom rezonu - manje goriva, krace vrijeme sagorijevanja. ali kako se sve to odnosi do bogate ili optimalne smjese? kako kod turbo motora?
u cemu je fazon goriva sa vecom oktanskom vrjednoscu? ako dobro razumijem - manja mogucnost samodetonacije>siromasnija smjesa (kasnije paljenje)>vece iskoristenje (snaga)
ne znam...mislio sam da razumijem kako to sve radi ali sam procitao nekoliko tekstova (razni forumi i sl.) i sad vise nemam pojma
ajd, ako vam nije tesko
hvala!

ne radi se o tome kako se podesava na autu nego kako ga podesiti na optimalnu vrijednost. jer ja sam se totalno pogubio. (trazio sam ali nisam nasao pa se obracam OVDJE)
iz onoga sto znam (ako je tacno) ranije paljenje daje vece iskoristenje i malko vecu snagu. zasto? sta je sa geometrijskom kompresijom u tom momentu? sad, kod NOS-a se pomjera na kasnije - zasto? ne kontam...isto tako pri siromasnijoj smjesi - paljenje je kasnije. po nekom rezonu - manje goriva, krace vrijeme sagorijevanja. ali kako se sve to odnosi do bogate ili optimalne smjese? kako kod turbo motora?
u cemu je fazon goriva sa vecom oktanskom vrjednoscu? ako dobro razumijem - manja mogucnost samodetonacije>siromasnija smjesa (kasnije paljenje)>vece iskoristenje (snaga)
ne znam...mislio sam da razumijem kako to sve radi ali sam procitao nekoliko tekstova (razni forumi i sl.) i sad vise nemam pojma

ajd, ako vam nije tesko

hvala!
Comment