u zadnje vreme je poceo auto da mi nabija pritisak u crevima,isterava vodu i greje se. ja skinem glavu odnesem je na ravnanje(nisam radio hidrotest idiot
), stavim nov dihtung,upalim auto ono jos 3 puta gore nego pre, nabija ogroman pritisak u creva,u karteru nema vode a u boci ima skrame od ulja, da li je to siguran pokazatelj da je glava zavrsila svoje ili je nesto drugo riknulo?
problem sa pregrejavanjem. vw vento 1.9 gtd aaz motor
Collapse
X
-
Kada si skinuo glavu da li si dobro pregledao dihtung?Ako nije bilo ocitog proboja prstena iznad cilindra,nisi trebao ni montirati glavu nazad,jer je problem verovatno na drugom mestu.
Ako je svaki metalni prsten od dihtunga cist i sija se (sa obe strane) to znaci da tu nije pustao.
Mada postoji i scenario dva: pukla glava ili blok,pa kad svuce nivo tecnosti osteti i dihtung...
Comment
-
-
pa po diftungu se nista nije moglo zakljuciti, nije bilo znakova ni d aje probio ali isto tako nisu krugovi bili bas jasni, malo su bili najedeni kanali u vodenom prostoru, to su mi izvarili i poravnjali je. nije vodena pumpa, jer i previse mesa vodu i bas izbacuje napolje. odnecu ovih dana glavu na tst kad skupim pare.volim BMW ali nemam pare da ga vozim!
TURBO nije vrsta narodne muzike!
Comment
-
-
neki ljudi su radili glavi sve ok a problem i dalje tu na kraju se uspostavi da je termostat otisao i cep na posudi i mozda zapusen hladnjak neki mimo toga me zanima da li neko zna kako se ozracava sistem za antifriz na opel astri f 1.7 td 50kw motor nemac dti da se ispusti vazduh dal ima neki cep ventil ili se pusti otvoren da radi
Comment
-
-
Pogledaj da li ima mali čep negde na hladnjaku kao na slici:
Ako ima onda njega odvrneš 2-3 kruga (ne skroz) i dok radi motor pratiš da li je počela da curi tečnost. Kad počne da curi zavrneš i ideš dalje. Tražiš da li još na nekom crevu ima nešto slično. Kod nekih automobila ima na crevu koje ide kroz požarni zid ka malom hladnjaku u kabini. Ako nema ništa od ovoga onda verovatno sve ide preko čepa na posudi.
Comment
-
Comment