problem sa paljenjem Renault Megane 1.4 16v coach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aca R. LA
    CBC Početnik
    • 09.10.2013
    • 6
    • Lazarevac
    • Renault Megane coupe

    problem sa paljenjem Renault Megane 1.4 16v coach

    resavanje ovog problema traje vec duze vreme pa posle dosta informacija i neuspelih resenja, resio sam da se obratim vama . ovako, vozim vec vise od godinu dana renault Megane 1.4 16v 70kw snage coach iz 2001 godine i imam od kada sam ga kupio problem sa startovanjem hladnog motora na benzin jer posedujem i sekvencijalni plinski uredjaj. uz duze verglanje auto upali, a nekad se desi da uopste ne uspe pa me zanima da li neko ima slicni problem, a da je uspeo da ga resi?
    pri tom, proveren je senzor radilice, senzor bregaste, ociscene dizne, izmeren pritisak u pumpi od 3.5 bar-i koji je dovoljan za startovanje agregata...
  • ragazzoni
    CBC Senator XXL
    • 24.02.2009
    • 774
    • Obrenovac i okolina
    • Opel Omega 2.0i-16v

    #2
    Da li LAKOĆA startovanja ima neke veze sa spoljnom temperaturom vazduha?
    ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
    Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

    Comment

    • Aca R. LA
      CBC Početnik
      • 09.10.2013
      • 6
      • Lazarevac
      • Renault Megane coupe

      #3
      ne, temperatura nema veze sa startovanjem motora! inace, motor je u odlicnom stanju, ne trosi ulje, kompresija odlicna. i na 30 stepeni spoljne temperature, javlja se isti problem. ne znam da li postoji mogucnost da senzor polozaja radilice ne pokazuje gresku na dijagnostici, a da ima neki problem. Svi simptomi govore da je problem u njemu, a ne bih da dajem 30e za njega, a da nije problem vezan za njega jer sam vec ocistio dizne i dao novac na dijagnostiku i provere

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        Koje svećice koristiš i kad si ih menjao?

        Kada si sipao benzin i koliko imaš obično u rezervoaru? Moguće i loš kvalitet benzina. Da li, povremeno, potrošiš sav benzin i sipaš, samo količinu, koju ćeš potrošiti za mesec dana?

        Koje greške ti prijavljuje: tipa bogata, ili siromašna smeša, izostanak palenja...

        U kakvom stanju je katalizator?

        Pod pretpostavkom, da su ti alternator, akumulator i starter ispravni!

        Comment

        • Milenko
          CBC Član
          • 11.11.2008
          • 75
          • Beograd
          • Reno Megan 3 1,5 dci

          #5
          problem sa paljnjem

          Aco , problem može da bude u regulatoru pritiska koji se nalazi u plovku rezervoara .
          Tačnije problem su dve gumice koje se nalaze na tom regulatoru .Pošto voziš i na gas verovatno je rezervoar često prazan i te gumice se osuše i ne dihtuju dobro.Mora da se zamene gumice ali mora da se uzmu kvalitetne koje su otporne na benzin.

          Comment

          • Keketarac
            CBC Senator XXL
            • 01.09.2007
            • 588
            • Novi Sad
            • Seat Ibiza 1.2 TSI

            #6
            Glavni sumnjivci su bajat benzin i lose podesen TNG.

            Benzin sipam za crvenu kad se upali rezerva. Ovaj novi ekoloski BMB95 izvetri posle mesec dana, cim pocne da kilavi sa paljenjem (a simptomi su kao da mu treba dodati malo gasa da bi upalio), potrosim postojeci benzin i ponovo dospem za crvenu.

            Podesavanja za TNG treba da pogleda neki krsten majstor ili da ga vozis samo na benzin nekoliko dana pa da vidis sta se desava.

            Comment

            • Aca R. LA
              CBC Početnik
              • 09.10.2013
              • 6
              • Lazarevac
              • Renault Megane coupe

              #7
              ljudi, hvala na ovim informacijama. Problem sam resio tako sto sam potrosio stari benzin koji je star u rezervoaru oko mesec dana i verovatno izgubio svoja svojstva i sipao novi. Franjo, cak sam i svecice zamenio bezveze . eto koliko jednostavan i da ne kazem glup problem moze da zeza, a toliko provera bespotrebnih, isao sam sistemom eliminacije . dobra pouka iz ovoga je ta da ko vozi auto na plin, ne treba da zadrzava dugo benzin u rezervoaru i da povremeno treba da vozi svoj auto na benzin, a ne samo na gas. verovatno je benzin koji stize do nas, u nasu lepu zemlju, jako los

              Comment

              Working...
              X