Citroen Xsara II, 2.0 problem sa ventilatorom hladnjaka.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #31
    Ne treba ni paničiti, jer su osigurači upravo zbog sprečavanja veće štete, usled preopterećenja instalacije. I, dimenzionisani su prema potrošačima, sa određenom rezervom. Tako i taj F1 obezbeđuje napajanje motora hladnjaka, nazivne snage 400W, što na 12V vuče struju oko 35A. Tome treba dodati nekoliko W, koji se troše na onim otpornicima, kao i upravljački sklop A35, koji može biti problematičan. To je vidljivo iz sheme, obeleženo crvenom bojom. Pobuda releja uzima se sa drugog osigurača.



    Preporuka za momke, o kojima je više puta bilo reči (pohvale) - na PP! Servisiraj klimu, usputno i sistem hlađenja motora.

    Comment

    • rodjo2208
      CBC Član
      • 09.03.2013
      • 40
      • Banja Luka
      • Opel

      #32
      Po meni ako gori termicki osigurac ne bi trebalo prestavljati neki veci problem,ali taj od 50A itekako,iako su osiguraci tu radi zastite,nekad znaju da zataje.Najcesci primjer koji sam ja imao,na instalaciji za prikolicu,na uticnicu vucena struja samo sa jedne strane iz auta,L ili R,a komplet prikolica radi sa tog voda plus pozicija na autu,jos ako ima dodatnih gabarita,ide dosta jaca struja preko fabricke instalacije na autu,ali ipak nije kratki spoj,nedovoljno da osigurac izgori,ali dovoljno da pregrijava taj vod ili da dodje do paljevine dok osigurac ne izgori.To je samo primjer,ovde je moguce da ventilator vuce vise struje nego sto treba,moguce da je negdje instalacija usled vibracija ostecena i da dodiruje metal,moguce i rele koji pali ventilator,da se istopilo kuciste i da u njemu samom postoji krataj spoj,moze biti dosta stvari,kao sto je Franjo rekao,treba krenuti po redu,moguce je naci,iako bi bilo dosta lakse u trenutku kad se problem desava.

      Comment

      • Maarko
        CBC Početnik
        • 16.06.2014
        • 3
        • Niš
        • Citroen Saxo

        #33
        Pozdrav svima,
        da li neko zna da li Citroen Saxo 1.1 ima dve brzine na ventilatoru hladnjaka? Imao sam problem prose godine nije radio, nekoliko majstora ga namestali da bi se utvrdilo da je nesto do kompjutera. Servisirao mi elektricar i od tada pali, ali mi se cini mnogo redje nego ranije. Predjem 20 km a da mi se ne upali, i to u gradskoj i voznji na otvoreno, pri temperaturi od 32 C? Takodje kada se upali radi menje od minuta. Majstor mi je reko da pali na 98 C, meni je nekako to velika temperatura. Takodje nemam ni pokazatelj temperature na instrument tabli pa da pratim kolika je, vec mi se pali lampica kad pregreje ili se pokvari.

        Comment

        Working...
        X