Pozdrav ljudi,
na mojoj Mazdi 626 gf 2.0 TD 81 kW 2000 god sam zamenio gume. Pre zamene sam otišao do majstora da vidim da li nešto treba da se radi oko trapa, da bih to uradio pre stavljanja novih guma da ih nebi odrao, jer imam određenih problema. Naime, stare gume su se pojele po unutrašnjem obodu, i kada prelazim preko neravnina i rupa na desnoj strani se čuje lupanje. Čovek ga natero na kanal digao i sve probao i što se tiče trapa, zategnut je kao čaša. što se tiče lupanja, kaže da može biti do balans štangle ili šolje amortizera, ali da nigde nema lufta i da mogu slobodno da stavim nove gume uz centriranje osim ako me ne nervira to lupanje. Ok , uzmem gume dođem, likovi počnu sa centriranjem, i kaže da je jedan od šrafova na desnom amortizeru zapekao, i da je jedina mana ako ga nebude dirao što će volan minorno da bude zaokrenut udesno. Popizdih...al mi trebaše hitno kola i uzeh ih, uz dogovor ako bude nešto trebalo da se doradi da mu javim. Posle par dana primetim da auto vuče ulevo, tj kada ide pravo, volan, kao da ga servo vrati u normalan položaj i onda ode ulevo. Odmah mu javim, on mi poče da dođem i da će probati da prebaci gume sa leva na desno, od nazad ka napred...neznam o čemu lik priča, al ću ga definitivno naterati da odradi i levu stranu, tj da podesi točakpa makar ga skidao i grejao šraf, da bi dobio da volan stoji normalno. Ima li iko iskustva sa ovim? Evo i podataka sa centriranja i zanima me da li su ok. Znači u pitanju je leva strana prednji točak. Unapred hvala na pomoći.
na mojoj Mazdi 626 gf 2.0 TD 81 kW 2000 god sam zamenio gume. Pre zamene sam otišao do majstora da vidim da li nešto treba da se radi oko trapa, da bih to uradio pre stavljanja novih guma da ih nebi odrao, jer imam određenih problema. Naime, stare gume su se pojele po unutrašnjem obodu, i kada prelazim preko neravnina i rupa na desnoj strani se čuje lupanje. Čovek ga natero na kanal digao i sve probao i što se tiče trapa, zategnut je kao čaša. što se tiče lupanja, kaže da može biti do balans štangle ili šolje amortizera, ali da nigde nema lufta i da mogu slobodno da stavim nove gume uz centriranje osim ako me ne nervira to lupanje. Ok , uzmem gume dođem, likovi počnu sa centriranjem, i kaže da je jedan od šrafova na desnom amortizeru zapekao, i da je jedina mana ako ga nebude dirao što će volan minorno da bude zaokrenut udesno. Popizdih...al mi trebaše hitno kola i uzeh ih, uz dogovor ako bude nešto trebalo da se doradi da mu javim. Posle par dana primetim da auto vuče ulevo, tj kada ide pravo, volan, kao da ga servo vrati u normalan položaj i onda ode ulevo. Odmah mu javim, on mi poče da dođem i da će probati da prebaci gume sa leva na desno, od nazad ka napred...neznam o čemu lik priča, al ću ga definitivno naterati da odradi i levu stranu, tj da podesi točakpa makar ga skidao i grejao šraf, da bi dobio da volan stoji normalno. Ima li iko iskustva sa ovim? Evo i podataka sa centriranja i zanima me da li su ok. Znači u pitanju je leva strana prednji točak. Unapred hvala na pomoći.
