Motoru nije dobro...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shadow
    CBC Senator XXL
    • 23.09.2005
    • 555
    • Beograd

    Motoru nije dobro...

    Dakle, prvo mali uvod...auto nije vozen 3 meseca(2-3 puta provozao po kraju i to je to)...sad kako sam opet krenuo da ga vozim, krenuli su problemi...u pitanju je opel kadet 1.8 GSi.

    Dok je hladan, ako naglo dam gas, trokira (stuca, cima i hoce da se ugasi)...ako lagano dodajem gas, sve je ok. Na leru ili na konstantnom broju obrtaja je miran...ali ako naglije dam gas, trokira. Ume i da dodje do detonacije iz pravca kucista filtera/protokomera (auto nema LPG)

    Kad je zagrejan, u toku voznje...naglije dam gas, kao da razmislja dal da ubrza, dal da ne ubrza...prvo ubrza maltene neprimetno...pa onda kao da "probije" i onda krene da ubrzava kako treba....nekad oce i da pocne da cima prilikom ubrzavanja....kad ga vozim na vecim obrtajima....recimo drzim ga na konstatnih 3000rpm, zna da pocne da se gushi, tj, krene da usporava, gubi snagu....i onda nakon nekih 3 sekunde se povrati i opet ide normalno...

    Prvo sam mislio da je filter goriva...zamenio sam ga...pa sam mislio da je nesto do pumpe za gorivo...ali kad je jedan majstor prikljucio uredjaj za merenje pritiska goriva, ocitavanja su bila normalna (2.2 na leru, 2.8 ili 3 pri punom gasu)...onda sam zamenio svecice...stanje se kao malkice popravilo...ali samo malkice...onda sam posumnjao na crevo za vazduh koje vodi do usisne grane...tj, da je porozno pa vuche fals vazduh...ali nije...zamenio sam i kablove svecica...nista se nije desilo...filter za vazduh je nov...za koji dan cu da mu zamenim protokomer da vidim da li ce se stanje popraviti...promenicu i bobinu...i na ciscenje dizni...isao sam na stelovanje paljenja, sve je nastelovano ok. Ako ovo sa protokomerom, bobinom i diznama ne pomogne, ostacu bez ideja...bio sam u 2 opelova servisa, nijedan ne zna o chemu se radi.
    My crew is all fired up
    Y'all better just wise up
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #2
    da je kec u pitanju pa da ti kazem ajspric dizna, ali injection...
    falinka na sistemu za obogacivanje smese pri naglom pritiskanju pedale. sta je to kod tebe, znaces valjda. izgleda da je, sto je najgore, neka takva sitnica.
    javice ti se sigurno neko iskusniji

    srecno
    .

    Comment

    • Spuzz
      CBC Član
      • 18.12.2005
      • 61
      • Bitolj

      #3
      I ja sam to doziveo

      Na mom bivsem Kadettu (1,6 i) 1989 je tako slicno radio kad mu je probio kabal do razvodne kape, promenio sam mu sve kablove (do svecica i do razvodne kape) kao i samu kapu (nije bila skupa) i sve je bilo ok
      Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
      Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
      Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno....

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Ej,ej....kapa?,ruka? stajao dugo,vlaga, oksidacija.
        Izmedju ostalog cest uzrok problema kod opela usled ne kvalitetnih i jeftinih rezervnih delova.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • darko-sice
          CBC Senator
          • 01.11.2005
          • 200
          • Aleksinac

          #5
          I ja sam misljenja da je najverovatnije problem sa strujom...podji prvo od kape...neverujem da je nesto crklo jer kako vidim "garaziran" je ispravan...obavezno proveri i kablove,kolika im je otpornost?
          POZZZZ

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            za koji dan cu da mu zamenim protokomer da vidim da li ce se stanje popraviti...promenicu i bobinu...i na ciscenje dizni
            Nemam iskustva sa Kadettom, ali me ovako opisani simptomi jako podsecaju na probleme koje sam imao sa Fiestom... Zaprljane dizne sistema za ubrizgavanje. Ovaj boldovani deo iz navoda ce po meni reshiti problem. Znachi, chishcenje injection sistema, ili samo dizni u UV kadicama ili celog sistema (Wynn's ili neka slichna metoda). Ne bi bilo loshe da pre tretmana skinesh rezervoar, dobro ga isperesh, isushish kompresorom i pre vracanja ostavish bar par chasova da sve lepo ispari. Ja sam svojevremeno tako reshio problem, nadam se da cesh i ti jer ipak nije u pitanju veliki "troshak"...
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • shadow
              CBC Senator XXL
              • 23.09.2005
              • 555
              • Beograd

              #7
              Dakle...problem resen...bila je kapa...klatila se...nije bila stegnuta kako treba...



              Hteo bih da se zahvalim svima na pomoci, posebno Astrafan-u koji je locirao problem i otklonio ga...
              My crew is all fired up
              Y'all better just wise up

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #8
                da ti kazem nesto , a da nemislis da se pravim pametan...ali sta si bre ti covece sve promenio, a da ti se niko nije za kapu ni uhvatio a kamoli d aje skine da vidi dal je napukla da proveri razvodnu ruku ...da paljenje pomeri ...cccc...e stvarno SVAŠTA!
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • darko-sice
                  CBC Senator
                  • 01.11.2005
                  • 200
                  • Aleksinac

                  #9
                  Stvarno si se maltretirao mnogo a da si lepo procitao sldece sto smo te savetovali i ja i M-POWER odakle da krenes sve bi ti bilo lakse...izgleda da nisi citao nase postove na tvoje pitanje
                  POZZZZ

                  Comment

                  • shadow
                    CBC Senator XXL
                    • 23.09.2005
                    • 555
                    • Beograd

                    #10
                    Citao sam sta ste napisali Sve se svelo an to da li je kapa ili dizne....onda sam "naleteo" na astrafan-a, dao mu auto da provoza...on je zakljucio da nema sanse da su dizne i da je kapa u pitanju...eto...ali za neverovati...u prvom opelovom servisu, lik je GLEDAO kapu i zakljucio da je ok...u drugom, lik je zakljucio da to nije nista strasno da bi se ja uzbudjivao oko toga Sta reci
                    My crew is all fired up
                    Y'all better just wise up

                    Comment

                    • SALE
                      CBC Senator XXL
                      • 04.01.2005
                      • 841
                      • Banovo Brdo

                      #11
                      Sledeci put zaobidji servise imas FORUM i uvek nekog raspolozenog da malo isprlja ruke .

                      Comment

                      • dekideki
                        CBC Senator XXL
                        • 26.07.2005
                        • 1914
                        • Beograd

                        #12
                        evo malo off za kraj:

                        anegdota
                        ortaku stala kola i nece da upale nema sanse. nekako nadju u bestragiji majstora koga probude u pola noci i ovaj dodje, otvori haubu, izvadi razvodnu kapu, baci je, stavi novu i kaze to je to. ortaku pala vilica na put. upalio iz prve, naravno. pita majstora, izvini ali moram da te pitam: KAKO? kako si znao bez ikakvog pregleda da je to. kaze covek, onako pospan, ma teraj mali, nisi mi nista duzan, a sto se kape tice, crkla ti je ona moja koju sam ti u istoj situaciji pre par godina stavio da mozes da dodjes do kuce, samo sto si tada bio pijaniji pa se ne secas!

                        poz.
                        .

                        Comment

                        • shadow
                          CBC Senator XXL
                          • 23.09.2005
                          • 555
                          • Beograd

                          #13
                          Pazi kad sam mogao da se prepoznam u toj prici Astrafan mi je rekao da promenim kapu, za svaki slucaj...da ne idem danas da kupim drugu, garant bi dosao opet kod njega sa istim problemom i on bi uradio istu stvar
                          My crew is all fired up
                          Y'all better just wise up

                          Comment

                          • shadow
                            CBC Senator XXL
                            • 23.09.2005
                            • 555
                            • Beograd

                            #14
                            Update:

                            Upalim kola jutros...radi na 3 klipa...sacekam da se zagreje...prestalo...krenem do opel prodavnice...kad ono isti problemi kao pre...ignorisem ih...kad zamenim kapu i ruku, prestace...kupim kapu i ruku i zamenim...problem i dalje tu...astrafan se naravno ponovo ponudio da pogleda...gleda i komentarise "e da ga ****m"...dakle, problem se vratio...i dalje ne znamo sta je...nasli smo da na jednoj buksni za masu nije valjao kontakt, ali to je ispravljeno...

                            dakle, ko je od forumasa slobodan i raspolozen da provoza i pogleda auto?
                            My crew is all fired up
                            Y'all better just wise up

                            Comment

                            • dekideki
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1914
                              • Beograd

                              #15
                              aj probaj neke druge kablove. i druge svecice. vrati se korak unazad, ako si sve probao. sta je s ispiranjem dizni, koje je bilo pomenuto... ?
                              sto kaze Serlok Holms, iskljuci sve nemoguce i ono sto ostaje to mora da je uzrok.

                              pozdrav
                              .

                              Comment

                              Working...
                              X