evo ovako, auto je ovaj moj iz potpisa('99g). oznaka X18XE1
E sad, djavo mi nije dao mira i otisao sam da cistim dizne kod jednog ortakovog majstora.
Pre ciscenja dizni auto je palio besprekorno(!) znaci na pola kljuca, uvek. Samo ponekad kad je vruc (kad ga ostavim dvadesetak minuta) ume da zavergla i da primi ofrlje ali ipak upali.
E sad posle ciscenja dizni mnogo duze vergla pre nego sto upali i nema vise ni govora o "pola kljuca" . Desava mi se i da nece da upali iz prve ( kao da vergla u prazno) ali iz druge pali. Reklamirao sam to majstoru ali on kaze da "tako treba"
Inace motor se u toku voznje ponasa odlicno i cini mi se da je zivnuo malo od ovog ciscenja.
Olaksavajuca okolnost je sto je rekao da ce da mi vrati pare ako zelim ali meni je cilj da mi auto pali ko i ranije a ne da mi vrati pare.
Sta da radim? Ima li sanse da ce samo da se vrati u prvobitno stanje?
pozdrav
P.S. naravoucenije: ako nesto radi - pa sto ga cackas onda???
E sad, djavo mi nije dao mira i otisao sam da cistim dizne kod jednog ortakovog majstora.
Pre ciscenja dizni auto je palio besprekorno(!) znaci na pola kljuca, uvek. Samo ponekad kad je vruc (kad ga ostavim dvadesetak minuta) ume da zavergla i da primi ofrlje ali ipak upali.
E sad posle ciscenja dizni mnogo duze vergla pre nego sto upali i nema vise ni govora o "pola kljuca" . Desava mi se i da nece da upali iz prve ( kao da vergla u prazno) ali iz druge pali. Reklamirao sam to majstoru ali on kaze da "tako treba"



Inace motor se u toku voznje ponasa odlicno i cini mi se da je zivnuo malo od ovog ciscenja.
Olaksavajuca okolnost je sto je rekao da ce da mi vrati pare ako zelim ali meni je cilj da mi auto pali ko i ranije a ne da mi vrati pare.
Sta da radim? Ima li sanse da ce samo da se vrati u prvobitno stanje?
pozdrav
P.S. naravoucenije: ako nesto radi - pa sto ga cackas onda???
Comment