Nece da upali posle sudara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alt+64
    CBC Senator XXL
    • 27.02.2006
    • 571
    • bgd

    Nece da upali posle sudara

    Dakle, imao sam sudar pre nekih mesec dana, i od tad auto stoji kod limara. Sad me zvao, kaze da ga je uglavnom sklopio, fale jos neke sitnice, al da nece da upali. Vergla ko lud, baca struju al nista osim toga.
    Benzina ima sigurno, kad sam se slupao curila je samo voda, ulje nije...
    Sta je jos moglo da se s*ebe?
    Posto me udario kamion udarac je bio relativno visoko, a na tom mestu iza hladnjaka mi dodje usisna grana(ona nakaradna pola plastika pola metal) a za nju kaze da ok izgleda...
    Aj neke ideje...tnx
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #2
    Koji auto?
    Vecina novijih ima prekidac koji u slucaju sudara prekida dovod benzina.
    Kod Renoa je na levom kosu, pritisnes i ponovo pali.
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • alt+64
      CBC Senator XXL
      • 27.02.2006
      • 571
      • bgd

      #3
      Taaaaj fazon, lici na to.
      Kako izgleda, bas prekidac ili...

      Inace bravo 1.6

      Comment

      • Miljan
        CBC Senator XXL
        • 18.01.2006
        • 459
        • Nis

        #4
        To ti je inercioni prekidac koji se iskljucuje prilikom sudara i prekida dovod goriva, kod Yuga EFI je pored akumulatora.

        Comment

        • alt+64
          CBC Senator XXL
          • 27.02.2006
          • 571
          • bgd

          #5
          Sve ok. Sad sam ga zvao i kaze upalili su ga, pumpa za gorivo gubila masu.
          Ne znam kako, al sad me i ne zanima.Fala obojci, moze lock

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #6
            Pa tako radi i prekidac, iskljuci masu na pumpi? E sad najverovatnije su majstori doveli "novu" masu i tako upalili auto bez ukljucivanja prekidaca???
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • dieselman
              CBC Senator XXL
              • 14.11.2005
              • 833
              • tt

              #7
              Sad vise nece imati problema

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                #8
                Kad se vec ti javi ja jos nenapravi onaj ventil hebiga ide dobro iovako
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • Delkan
                  CBC Senator XXL
                  • 14.06.2005
                  • 829
                  • 60 km From BG,West

                  #9
                  Zar inercioni prekidac kod Fiat Brava nije ispod vozackog sedista?Samo ga treba pritisnuti (ako je uopste tu)...

                  Comment

                  • alt+64
                    CBC Senator XXL
                    • 27.02.2006
                    • 571
                    • bgd

                    #10
                    Jeste. Konacno sam nasao service manual, evo i slike ako jos kome bude trebalo




                    Cekam da mi javi kad zavrsi sa ostalim da vidim prvo sta su i kako prespajali i sta mi je dalje ciniti.

                    Po 87mi put, fala svima

                    Comment

                    • alt+64
                      CBC Senator XXL
                      • 27.02.2006
                      • 571
                      • bgd

                      #11
                      Uff, ajmo dalje

                      Al aj prvo ispravka. Znaci, ako je model posle redesigna(kraj '98), prekidac nije ispod sedista nego malo levo od onoga gde stoji noga kad ne pritiska kvacilo

                      E sad, bio kao da pokupim auto, naravno da smo skinuli to sto su prespajali, naravno da sam pritisnuo prekidac, i naravno da je upalio iz prve.
                      Stajali mi neko vreme sa strane, auto bio upaljen 10-15min i radio najopustenije. Tad provalimo da se prilicno ugrejao a da ne pali ventilator...odvezemo kod elektricara preko puta, i dok je on cackao tad se prvi put ugasi . Aj nema veze, videcemo kasnije, upalim ga opet, sve super, prima gas kako treba...posle 5min(cim sam mi pipnuo gas) opet se ugasi...i opet i opet...zavrsi elektricar i krenem odma na pumpu za svaki slucaj. Usput mi se isto par puta gasio(identicno kao kad nestaje benzina) sipam 10l al opet isto. Cim ga upalim sve super, posle par sekundi prestane da reaguje na gas i ugasi se

                      Znaci do goriva je 100%, al neznam sta.Prvo mi je pala napamet pumpa, al kad dam kontakt cuje se da zuji, pa pretpostavljam da je ok(ima struju).
                      Dizne nisu mogle od sudara sve da poumiru...Sta jeste?

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Pa recimo, prekidac negde u spoju pa nasumice prekida?
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • alt+64
                          CBC Senator XXL
                          • 27.02.2006
                          • 571
                          • bgd

                          #13
                          Iz manuala:
                          Switch consists of a steel ball held in position through attractive force of PERMANENT magnet... i tako dalje, znaci ako je udar dovoljno jak da inercija nadjaca magnet ball se oslobodi i prekine strujno kolo, kad je gurnes nazad opet je magnet drzi tako da mi ne lici na to

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            #14
                            Pa najlogicnije ono sto su pespajali i cackali. Ko zna sta su oni radili pumpi kada su videli da neradi.
                            Majstori obicno uzmu ispitnu lampicu, zakace na masu negde i provere da li pumpa dobija +.
                            Prekidac za sudar prekida -, bar u vecini slucajeva.
                            Posto ispitna svetli majstori krenu da cackaju po samoj pumpi....

                            Ja bih izvadio pumpu i proverio je, nebi me zacudilo da su je i otvarali...
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • observer
                              CBC Veteran
                              • 06.10.2005
                              • 196
                              • Novi Sad
                              • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

                              #15
                              J.... takve majstore, kad ne znaju elementarne stvari (samo treba procitati uputstvo za upotrebu vozila...). Za FPS (Fire Protection System)kod Fiata sam znao jos i pre kupovine, a i u samom uputstvu lepo pise, Fiat je ponosan na taj detalj i uvek ga posebno istice.

                              Tako neobavestene "majstore" je najbolje zaobici u sirokom luku.

                              Comment

                              Working...
                              X