E sada mi treba odgovor na prakticno i teoretsko pitanje ?
Radi se o alfinom boxeru 1354 ccm ,. postoje dve varijante istog motora sa istim kodnim znakom razlika je sto jedan ima ravnije klipove i veci kompresioni prostor u glavi a druga varijanta je sa skoro ravnim glavama i upustenim klipom , odnos kompresije je isti 1:9.5 s tim sto se kod druge varijante ekspanzija odigrava u delu stubline i klipa a u prvoj varijanti u glavi , e sada zanima me sta kaze teorija a i iskustvo jer radim kolegi iz kluba motor a neko je stavio upustene klipove sa povecanim komp prostorom u glavama tako da se auto jedva vukao, pa sta menjati glave ili klipove , finansijski mi je skoro ista varijanta ?
Radi se o alfinom boxeru 1354 ccm ,. postoje dve varijante istog motora sa istim kodnim znakom razlika je sto jedan ima ravnije klipove i veci kompresioni prostor u glavi a druga varijanta je sa skoro ravnim glavama i upustenim klipom , odnos kompresije je isti 1:9.5 s tim sto se kod druge varijante ekspanzija odigrava u delu stubline i klipa a u prvoj varijanti u glavi , e sada zanima me sta kaze teorija a i iskustvo jer radim kolegi iz kluba motor a neko je stavio upustene klipove sa povecanim komp prostorom u glavama tako da se auto jedva vukao, pa sta menjati glave ili klipove , finansijski mi je skoro ista varijanta ?
Comment