Vozim Kadett suzu 1.3. Gubim dosta antifriza, dok je auto zagrejan pusi se bela magla iz posude i pomalo mi kao mirise na plin (posto vozim na isti). Na sipci ulja nemam nikakvog taloga ali zato imam majonez na poklopcu za dolivanje ulja. E sad ne znam da li to ima veze sa kondezacijom ili sa mesanjem ulja i vode. Mislim da nije problem sa busnim hladnjakom.
Da li je otisao dihtung glave?
Collapse
X
-
DaDa li je otisao dihtung glave?
Gubim dosta antifriza
dok je auto zagrejan pusi se bela magla iz posude i pomalo mi kao mirise na plin (posto vozim na isti)Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
-
-
Ma nemoj!
Ako ne dize nivo ulja onda bi dihtung trebalo da je u redu.
Meni je gubio rashladnu tecnost na onim racvama gde su creva koja vode do isparivaca, malo kljuc (mislim 6 ili 8-ca), malo krstasti srafciger i problem je bio resen.
Skoro sam cuo pricu da usled losije membrane u isparivacu moze doci do guranja plina u posudu za rashladnu tecnost, usled cega moze doci do pojave mirisa plina u samoj posudi i stvaranja utiska da tecnost "vri" (zbog mehurica gasa).
To je vec tema za Doru ili Ivana!
P.S. Ziveo OPCS!
EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
ALEXA
kakve veze ima nivo ulja sa dihtungom glave?
ako dize nivo ulja to je zbog membrane na pumpi jer propusta gorivo i onda dize nivo ulja
to sto DIMA kaze da mu se pojavljuje para u boci " moze " da bude od gasa ali to sto mu se pojavio " majonez " na poklopcu ulja u najmanju ruku je kondez ALI ( uvek to ali ) verovatno je ( kao sto rece BOOST ) dihtung na glavi JBG
DIMA suoci se sa svojim strahom.Istina po nekad moze biti bolna
nije uvek sve tako crno
zasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment
-
-
Pole: "ALEXA
kakve veze ima nivo ulja sa dihtungom glave?"
To sto ti kazes u vezi pumpe za gorivo i njene membrane koliko ja znam kao laik ima veze samo kada je u pitanju mehanicka pumpa, a ne i elektronska koja obicno stoji u rezervoaru.
Gde u rezervoaru moze da pomesa ulje i benzin, kad se i sama podmazuje benzinom!?
Kad ode dihtung glave koji valjda pravi barijeru izmedju ulja za podmazivanje motora i tecnosti za rashladjivanje istog, sta je po prostoj logici moguce da se desi-osim da ih pomesa!?
NAPOMENA:
Neka me isprave svi koji se iole razumeju u motore i mehaniku, a stopostotno znaju da se pravim pametan i lupetam!
Unapred zahvalan JA!
EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
1+1=2
Gubi tecnost kad je klip u fazi u****vanja a nabija plin u istu kad je u kompresiji.
===========================
To sto ti pricas sa siparivacem je moguce ali parametri nisu u skladu. Po svoj logici je pritisak plina iza membrane veci nego je pritisak vode u sistemu te bi sistem za hladjenje mogao da dobije plina u sebe. U tom slucaju voda iz sistema bi isla u isparivac, to bi bilo mesto gde bi mogla da se trosi po opisu, jednostavno, motor bi u****vao vodu kroz meshach , sto bi dalo prizvuk detonacija i remetilo rad motora ozbiljnije, bar toliko da b se reagovalo na gresku rada motora.
Ovde bi verujem majstori za autogas iz iskustva mogli reci vise o ovoj teoriji, takodje bi bilo vidljivo na samom usisu, dakle, moglo bi se opticki ustanoviti da rashladna techost ide u motor.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Evo ispravljam te, grešišOriginally posted by alexa05NAPOMENA:
Neka me isprave svi koji se iole razumeju u motore i mehaniku, a stopostotno znaju da se pravim pametan i lupetam!
Unapred zahvalan JA!
Comment
-
-
Bez ljutnje, ipak se ti bar 1000x vise razumes od mene u gore navedeno. Bar cu nauciti nesto!
EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Kade bi ispariva? dozvolio da gas prodre u vodeni prostor dolazilo bi do naglog isparavanja i time smrzvanja (stvaranja leda) na tom mestu. Videlo bi se na ispariva?u.
Kad zaptiva? glave produva prema cilindru, pritisak je veliki i kompresija ide u vodeni prostor. Sa kompresijom ide i plin pa otud miris u boci.
Pucanje zaptiva?a može biti malo tek toliko da se na temperaturi ostvari prolaz pritiska pa time ide samo pritisak na jednu stranu. Voda sa druge strane nema taj pritisak i ne curi u cilindar pa time nema ni pove?avanja nivoa ulja.
Kad je rupa tolika da ima i voda prolaz onda nema dileme da li je produvao zaptiva?. Samo slepac ne vidi taj dim...
Comment
-
-
Re: Da li je otisao dihtung glave?
Da li je onda pozeljno da se zameni ceo set dihtunga glave i obrade lezista ventila (pored ravnjana glave). Izmedju Elringa, Victor Reinza i Glasera - koji set dihtunga preporucujete?
I u cemu je razlika izmedju standardnih M10 srafova kvaliteta 10.9 koji su negde oko 150din i srafova od 3e pa do 20e koji se spominju po forumu?OPEL ASTRA G 1.4 16V
Comment
-
...pa zna covek gde da postavi temu...zeli brz odgovor a ne raspravu
Comment