Obrtaji skacu sami od sebe..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boris Lozac
    CBC Član
    • 14.06.2006
    • 38
    • Beograd

    Obrtaji skacu sami od sebe..

    Primetio sam danas, da kada upalim auto, stavim ga u ler... obrtaji pocnu da se dizu sami od sebe, recimo do 1.5 k, 2k, sta znam.. i tako par puta.. takodje kad stojim na semaforu, itd..
    Malo sam citao po forumu, koliko sam shvatio to moze da ima veze sa automatskim saugom(sta god to bilo) ili sa karburatorom.
    Ovo takodje izaziva skakutanje automobila kad idem veoma polako, recimo dok trazim parking mesto ili sl.. Trzaji su veoma neprijatni, i mislim da nije do mene, nego do tih samostalnih dizanja obrtaja i jedini nacin da sprecim trzanje je da stisnem kvacilo.
    Jel zna neko sta bi ovo moglo da bude, kako da otklonim, i koliko bi me taj zahvat kostao...
    LFS - sheer driving pleasure
  • tadija
    CBC Član
    • 14.11.2006
    • 67
    • Novi Beograd

    #2
    Može još pomo?i ?iš?enje ili zamena step motora, leptira i IAC ventila... Pretraži malo forum na ove teme...

    Comment

    • Gumetina
      Banovan
      • 12.12.2004
      • 1082
      • Novi Sad

      #3
      covek spominje karburator, a sad vidim prica se o ciscenju IAT ventila....

      O kom je autu rec ?

      Comment

      • Boris Lozac
        CBC Član
        • 14.06.2006
        • 38
        • Beograd

        #4
        Originally posted by Gumetina
        O kom je autu rec ?
        Golf MKII 1.8 GT, '90 godiste..
        Nisam rekao nista za karburator, samo pominjem da sam video po forumu da ljudi pominju kako im se gasi auto ako ne daju gas kad ga tek upale, tako slicno se i meni desava samo sto se ne ugasi, ali cini se kao da moze svaki cas.. pa sam zato pomislio da je mozda karburator..
        Inace, ja nemam predstavu oko toga, jel mogu ja negde da odvedem auto i da budem siguran da ce ispitati problem i resiti ga na najbolji nacin?
        LFS - sheer driving pleasure

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          koji Golf 2 GT, 1.8 motor ??

          ima bar deset motora koji su razli?iti u tim Golfovima, moraš biti precizniji za preciznije odredjivanje porekla problema.

          za po?etak, da li je sa ili bez katalizatora, ima karburator ili ubrizgavanje.

          ako je ubrizgavanje da li je mehani?ko ili elektronsko.


          kakva je predistorija održavanja i servisiranja auta, šta je i kada podešavano ili menjano u celom sistemu pripreme gorive smese (usis, gorivni sistem) ??

          da, naravno da postoje servisi koji se bave servisiranjem Golfova. možeš da odeš u neki ali pre toga probaj da preciziraš gore navedena pitanja da bi znao šta da pitaš u servisu i šta možeš da o?ekuješ kao potencijalna rešenja.


          to su vrlo jednostavni motori, tako da je i popravka prili?no jednozna?na i nije komplikovana.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Boris Lozac
            CBC Član
            • 14.06.2006
            • 38
            • Beograd

            #6
            Zaista ne znam detalje oko motora, znam da vama to ovde neverovatno zvuci, ali zaista je tako, ovo mi je prvi automobil, tek pre par meseci sam ga uzeo, i nikada nisam imao priliku da se upoznam sa tim stvarima..
            LFS - sheer driving pleasure

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              ma dobro nisam mislio da znaš napamet, ono odeš do auta digneš haubu i pogledaš šta je unutra pa javiš.
              bar neki po?etak koji je nedvosmislen da se utvrdi.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • don
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2005
                • 483
                • Beograd

                #8
                Samo reci dal imas karburator, ako imas otisao ti je ovaj deo koji ces sada videti na slici.


                To je deo u centru slike, ovaj plasticni deo koji ima dva prikljucka na sebi,ispod ove braon zice, taj deo kosta oko 50e, ali za prvu pomoc skines ga i malo razmrdas centralnu iglu u njemu, napred nazad, i malo podmazi. Ovaj deo ti je otisao ako imas karburator, za ostale modele ne znam.
                Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                Comment

                • Kenno
                  CBC Senator XXL
                  • 21.08.2006
                  • 460
                  • Zenica, BiH

                  #9
                  Originally posted by Boris Lozac
                  Golf MKII 1.8 GT, '90 godiste..
                  Reci nam šifru/kod motora, pogledaj u saobra?ajnu dozvolu, prva dva slova u rubrici "broj motora".
                  Ako nemaš karburator može biti uzrok elektroventil na usisnoj grani - ta?nog naziva "auxiliary air regulator". Ode od starosti...

                  Comment

                  • Boris Lozac
                    CBC Član
                    • 14.06.2006
                    • 38
                    • Beograd

                    #10
                    Originally posted by Kenno
                    Reci nam šifru/kod motora, pogledaj u saobra?ajnu dozvolu, prva dva slova u rubrici "broj motora".
                    Prva dva slova su RP...

                    @ Don

                    Hm, 50 evra to malo govance, plus ruke...
                    Koliko steti motoru/automobilu ako ne zamenim to, i da li je moguce da je nesto drugo u pitanju?
                    LFS - sheer driving pleasure

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      Nije karburatorski motor, tako da ne moras da menjas taj deo, jer ga nema. Zato je mnogo bitno u pisanju prvog posta navesti koji je tip auta i motora u pitanju, sa detaljnim opisom kvara. Ima puno ljudi koji su spremni da pomognu, ali na ovaj nacin je to samo otezano.



                      Sto se tice tvog kvara, proveri gumeni nosac ispod tela monopointa.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • Boris Lozac
                        CBC Član
                        • 14.06.2006
                        • 38
                        • Beograd

                        #12
                        Originally posted by IvanT
                        Ima puno ljudi koji su spremni da pomognu, ali na ovaj nacin je to samo otezano.
                        OK, ali ja zaista ne znam nista oko toga, nije mi bila poenta teme da vredjam vasu inteligenciju, mislio sam da li je to mozda neki univerzalni problem, neka cesta pojava koja se ne vezuje bas za neki tip motora/automobila ali vidim sad da jeste malo glupo pitanje.. Sledeci put cu se potruditi da dam vise informacija, ali jednostavno nisam u kontaktu ni sa kim ko moze da me poduci takvim stvarima, nisam jos isao kod majstora za neki kvar, a i ako odem, treba da ostanem kod njega i da ga smaram "a sta je ovo" , "cemu sluzi ovo"... mislim zanima me sve to, ali ne izgleda mi bas kao realan scenario, ne znam kako da naucim sve to..
                        LFS - sheer driving pleasure

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Moj komentar je bio dobronameran i ne odnosi se samo na tebe, vec za sve korisnike koji traze neku vrstu pomoci oko automobila.


                          Proveri gumeni nosac...
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • Boris Lozac
                            CBC Član
                            • 14.06.2006
                            • 38
                            • Beograd

                            #14
                            Ok, uz pomoc Google-a sam saznao da je u pitanju Mono Motronic sistem ubrizgavanja goriva sa katalizatorom..
                            Ne mogu nigde da nadjem neki detaljan opis koje su prednosti/mane ovog sistema u odnosu na druge, itd.. Zna li neko gde bi ovo mogao da potrazim, ili ako moze neko od vas onako u par recenica da mi kaze nesto o ovome..
                            LFS - sheer driving pleasure

                            Comment

                            Working...
                            X