Auto je citroen bx 1.9 dizel. Kada je motor hladan, prilikom paljenja odmah digne obrtaje do maximuma i to na otprilike 1-2 sekunde, zatim se ugasi ili nastavi da radi normalno. Inace je sve u redu kasnije.
Problem se javlja i kad je motor topao ali se obrtaji tada dignu manje i krace. Bio sam kod dva majstore za bosch pumpe i jedan je rekao da uliva ulje u cilindre pa se ono prilikom starta zapali i digne obrtaje.
Ovo deluje moguce medjutim vece potrosnje ulja nema, oko 200-300g na 3500 km. Takodje je proveren dovod goriva od rezervoara do pumpe i dobro je sve, nije to.
Majstor kod kog odrzavam auto kaze da taj motor ne moze da dobija gore ulje preko ventila, a i kad bi dobijao problem bi bio izrazeniji kad je motor topao jer se ulje najvise moze slivati dok je toplo i retko, a i kasnije se vec slije dole u karter...deluje logicno za laika...
Kod treceg mi je receno da je to problem koji se retko javlja na bosch pumpi, naizgled sve deluje ok kad se skine al ustvari ne radi kako treba i da je jedino resenje promena pumpe.
Moj majstor na drugoj strani tvrdi da su dizne lose i da one pustaju gorivo u cilndre pa zbog toga dolazi do problema.
Sta da cinim, skidam i sredjujem glavu, menjam pumpu ili da petljam oko dizni? dieselman i ostali dizel experti pomagajte...
PS. Ne vuce ulje preko u****
Problem se javlja i kad je motor topao ali se obrtaji tada dignu manje i krace. Bio sam kod dva majstore za bosch pumpe i jedan je rekao da uliva ulje u cilindre pa se ono prilikom starta zapali i digne obrtaje.
Ovo deluje moguce medjutim vece potrosnje ulja nema, oko 200-300g na 3500 km. Takodje je proveren dovod goriva od rezervoara do pumpe i dobro je sve, nije to.
Majstor kod kog odrzavam auto kaze da taj motor ne moze da dobija gore ulje preko ventila, a i kad bi dobijao problem bi bio izrazeniji kad je motor topao jer se ulje najvise moze slivati dok je toplo i retko, a i kasnije se vec slije dole u karter...deluje logicno za laika...
Kod treceg mi je receno da je to problem koji se retko javlja na bosch pumpi, naizgled sve deluje ok kad se skine al ustvari ne radi kako treba i da je jedino resenje promena pumpe.
Moj majstor na drugoj strani tvrdi da su dizne lose i da one pustaju gorivo u cilndre pa zbog toga dolazi do problema.
Sta da cinim, skidam i sredjujem glavu, menjam pumpu ili da petljam oko dizni? dieselman i ostali dizel experti pomagajte...
PS. Ne vuce ulje preko u****
Comment