Dize obrtaje...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chubbs
    Everybody lies
    • 29.01.2006
    • 5807
    • Novi Sad
    • Audi A6 1.8T

    Dize obrtaje...

    Auto je citroen bx 1.9 dizel. Kada je motor hladan, prilikom paljenja odmah digne obrtaje do maximuma i to na otprilike 1-2 sekunde, zatim se ugasi ili nastavi da radi normalno. Inace je sve u redu kasnije.
    Problem se javlja i kad je motor topao ali se obrtaji tada dignu manje i krace. Bio sam kod dva majstore za bosch pumpe i jedan je rekao da uliva ulje u cilindre pa se ono prilikom starta zapali i digne obrtaje.
    Ovo deluje moguce medjutim vece potrosnje ulja nema, oko 200-300g na 3500 km. Takodje je proveren dovod goriva od rezervoara do pumpe i dobro je sve, nije to.
    Majstor kod kog odrzavam auto kaze da taj motor ne moze da dobija gore ulje preko ventila, a i kad bi dobijao problem bi bio izrazeniji kad je motor topao jer se ulje najvise moze slivati dok je toplo i retko, a i kasnije se vec slije dole u karter...deluje logicno za laika...
    Kod treceg mi je receno da je to problem koji se retko javlja na bosch pumpi, naizgled sve deluje ok kad se skine al ustvari ne radi kako treba i da je jedino resenje promena pumpe.
    Moj majstor na drugoj strani tvrdi da su dizne lose i da one pustaju gorivo u cilndre pa zbog toga dolazi do problema.

    Sta da cinim, skidam i sredjujem glavu, menjam pumpu ili da petljam oko dizni? dieselman i ostali dizel experti pomagajte...

    PS. Ne vuce ulje preko u****
    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #2
    On ode u 4-5000 obrtaja po paljenju?Lep shock,dobro je da su klipnjace jos tu. Ne verujem da to ima veze sa diznama,pumpa 99%.
    Dieselman ce ti vec dati tacnu dijagnozu,a on ti to moze i zavrsiti...

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      Moj majstor na drugoj strani tvrdi da su dizne lose i da one pustaju gorivo u cilndre pa zbog toga dolazi do problema
      tvrdi jer je pregledao na mašini stanje dizni ili se radi o nagadjanjima ?

      ako jeste utvrdjeno da dizne cure sasvim je logi?no to što opisuješ. osim jedne sitnice.

      dizel kada iscuri kao te?nost je nezapaljiv, ne gori.

      da bi se upalio mora da se atomizuje, da se napravi jako fina izmaglica na jako sitne (nevidljive okom) kapljice da bi mogla da se obavi oksidacija.

      kao drugo meni nelogi?no je, da u kada se isklju?i motor, i Bosch pumpa u diznama nema pritiska jer je povratni vod povezan sa rezerovaorm goriva, i sve se nalazi na atmosferskom pritisku.

      a ono malo zate?eno dizela u diznama se slobodnim padom vra?a nazad u rezervoar kroz ta povratna creva odnosno povratni zajedni?ki vod.

      najjeftinije je prekontrolisati dizne, ja bih to prvo uradio i otklonio ili potvrdio sumnju u taj deo sistema ubrizgavanja.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • gorky
        CBC Senator XXL
        • 08.06.2007
        • 860
        • Vojvodina,Kikinda

        #4
        ne moraš da kuckaš po tastaturi,vrbas ti je stvarno blizu

        Comment

        • dieselman
          CBC Senator XXL
          • 14.11.2005
          • 833
          • tt

          #5
          ...meni najvise lici na totalno ulepljenu pumpu naslagama organskih ulja(biodizel,soja...),pa rotor u prvim trenucima ne moze da skine gorivo...ako je to u pitanju,zasad si imao srece...mozda vec sutra ujutro otkine rotor i ostane u obrtajima,a klipnjace izraze zelju da vide sta ima napolju...

          Comment

          • Chubbs
            Everybody lies
            • 29.01.2006
            • 5807
            • Novi Sad
            • Audi A6 1.8T

            #6
            Ok. Znaci to treba da se sredi sto pre da nebi bilo vecih posledica po motor ako vec nije... Dieselman, imas pm... Zasad sam kupio neko sredstvo za ciscenje dizni, kapiram da nece da odmogne, pa cemo videti sta dalje.. A ako jos neko ima neku ideju ma koliko sumanuto zvucala nek kaze sad il nek cuti zauvek
            You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
            Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
            Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

            Comment

            Working...
            X