Kod drugara na kombiju LT 35 VW desava se stalno da ova cijev koja vodi od izduvne grane ka usisu spada u toku voznje, stavljane su i selne ali pritisak je jako veliki i izbije selnu i cijev na spoju,,,,e sad dal je to EGR ventil kod njega, u pitanju je 2.5 TDI motor, redni petak,
I dal moze to da se nekako zacepi jer evidentno je da kada tu cijev ne spojimo a usis zacepimo, motor radi mnogo bolje, ide ko zmaj.....


E sad mislim da se vidi na koju cijev mislim ova u sredini sto pocinje sa ovim kao feder spojem, i ide kroz usis na usisnu granu na neki sklop koji sluzi bog ce ga znati cemu.......ovaj spoj sa novom selnom je taj dio koji iskace stalno
I jos jedno pitanje, nemam sad sliku ali ako treba slikacu, cemu sluzi ona mala budzevina u koju ide jedno 5-6 nekih gumenih crijeva, kao neki mali vekuumi ili tako nesto, posto je to sve raskaceno od strane majstora vec nekog, pa da pitam koja je uopste svrha toga i dal to cemu sluzi, sem kao neko ekolosko cudo
kod recimo seat ibize se takavo cudo nalazi odmah iznad turbine na sasiji, kao cini mi se i kod golfova....
I dal moze to da se nekako zacepi jer evidentno je da kada tu cijev ne spojimo a usis zacepimo, motor radi mnogo bolje, ide ko zmaj.....


E sad mislim da se vidi na koju cijev mislim ova u sredini sto pocinje sa ovim kao feder spojem, i ide kroz usis na usisnu granu na neki sklop koji sluzi bog ce ga znati cemu.......ovaj spoj sa novom selnom je taj dio koji iskace stalno
I jos jedno pitanje, nemam sad sliku ali ako treba slikacu, cemu sluzi ona mala budzevina u koju ide jedno 5-6 nekih gumenih crijeva, kao neki mali vekuumi ili tako nesto, posto je to sve raskaceno od strane majstora vec nekog, pa da pitam koja je uopste svrha toga i dal to cemu sluzi, sem kao neko ekolosko cudo
kod recimo seat ibize se takavo cudo nalazi odmah iznad turbine na sasiji, kao cini mi se i kod golfova....
Comment