Pre par godina ja sam uocio istu stvar. Zamenio termostat i opet se isto desava...
Temperatura motora u ove 'ladne dane
Collapse
X
-
do ne mogucnosti postizanja radne temperature dolazi zbog " kvara " na termostatu jel pusta vise tecnosti nego sto bi trebalo i tako se motor hladi vise nego sto je potrebno
ako ste menjali termostate i isto se desava onda imate gremline ili ste stavili neke neispravne termostate
ovo jos nisu toliko niske temperature da bi se zatvarao hladnjak i da bi se spoljna temteratura " krivila " za ne postizanje radne temperaturezasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment
-
-
E a meni termostat radi 100% ispravno, provereno kad sam menjao antifriz, otvorio je i pustio tecnost u hladnjak tek na ~85* tako da je to ok ali se opet masina dosta dugo zagreva na radnu temperaturu, jugo mi mnogo brze postize radnu temp...U cemu je fazon?
Comment
-
-
Jedna stvar je da motor "teže postiže radnu temperaturu" ,a druga "uopšte ne postiže radnu temperaturu".Prvo može biti normalna stvar dok je ovo drugo kvar!
Ono prvo zavisi od konstrukcije motora, količine rashladne tečnosti i još mnogo čega, pa se dešava da VW motori taj perod zagrevanja odradjuju za oko 3 km od momenta polaska(čak i duže), dok npr. motoru Honde Civic 1,4 treba samo 1 km.Ovo su približne vrednosti, ali pokušavam samo da opišem kolika može da bude razlika u periodu zgrevanja motora.Sve ovo opet ima uticaja i na habanje motora pogotovo ako neko voli odmah da udara po gasu ili mu zbog blizine posla motor nikad ne dostigne radnu temperaturu!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Pa meni na golfu traje vecnost da se zagreje(dobro ne toliko ali treba malo vise vremena) i tako je bilo od orvog trenutka, znaci sve je ispravno 100%, jednostavno takva konstrukcija, dok na Mazdi je to, kao sto Tetak kaze, ocas posla kad krenem to je 1-2 minuta.
Comment
-
-
Za dizele ovaj "problem" je cesto vidljiv na manjim relacijama, ali benzinci moraju da se zagreju za par km na normalnu radnu temperaturu!!!Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
Ja sam skoro menjao termostat ali se motor jos uvek sporo greje, do posla imam tacno 2,5km i na toj distanci vozeci 40-60 km/h kazaljka se ne pomeri uopste.
Juce sam probao stari recept - tanak aluminijumski lim preko pola hladnjaka ali tako da ne preklapa ventilator i kazaljka dodje do 1/3 otprilike.
Izgleda da u pitanju nije uopste termostat vec prevelika "promaja" u motornom prostoru.
Inace sa ovom kombinacijom sam prosle zime vozio i na duze staze i bez problema drzi temperaturu, kada dodje do crvene zone pali ventilator i spusta temperaturu. Auto je inace kadet suza 1.3.
Takodje se razmisljam da instaliram onu presovanu kamenu vunu ispod haube samo kada bih nasao negde debljinu od 1cm i tablu od metar sa metar.
Zna li neko da li to postoji da se kupi za ugradnu ili da li su neki kadeti dolazili sa tom izolacijom?OPEL ASTRA G 1.4 16V
Comment
-
-
Bas sam jutros u 7h testirao, spoljna temperatura oko 0 znaci hladno...
Upalim, cekam oko minut, prebacim na plin i krecem polako i gledam kilometrazu...nakon prvog kilometra temp se podigla na 40*, nakon 3 na 60* a tek nakon 5-6 je dostigao radnu(80*), nakon toga sam krenuo za NS i svo vreme na otvorenom putu je temp nesto ispod 80, po NS-u je opet oko 80 i malo preko daklem normalno...To je ok nego smara kod kratkih relacija po gradu ne stigne da se zagreje motor pa ni grejanje ne radi dok se ne zagreje...
Comment
-
-
Jedno kontradiktorno pitanje:
Preko leta temperaturu drzi na 90 ( a spoljna je oko 40 ) normalna radna a sada na 95 ( spoljna od 0-10 )
Vreme dok postigne tu temperaturu je oko 7 minuta.
Dok ne dodje do 75 nema toplo grejanje u kabini.
jel ovo normalno ili trazi doktora,druge probleme nema.ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti
Comment
-
-
Ja se slazem sa Eonom imao ssam tri opela i menjao sam termostat ali sam i dalje imao problem na otvorenom putu...Definitivno konstrukcijska greska!!!I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!
Comment
-
-
hmm, mozda je to cest slucaj sa vectrama, ali moja corsa (da kucnem u drvo) postize radni 91 C za 5-6 minuta sta god da bilo, leto, zima, grad, otvoreni put... vec posle 2-3 min mogu da se grejem u kabini
1999. god, presla 160-200k heh
Comment
-
-
Originally posted by sasa kmJedno kontradiktorno pitanje:
Preko leta temperaturu drzi na 90 ( a spoljna je oko 40 ) normalna radna a sada na 95 ( spoljna od 0-10 )
Vreme dok postigne tu temperaturu je oko 7 minuta.
Dok ne dodje do 75 nema toplo grejanje u kabini.
jel ovo normalno ili trazi doktora,druge probleme nema.
koji je auto u pitanju
da li imas slavinu ma malom hladnjaku ili klapne za preusmeravanje vazduhazasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment
-
-
Originally posted by 24vJa se slazem sa Eonom imao ssam tri opela i menjao sam termostat ali sam i dalje imao problem na otvorenom putu...Definitivno konstrukcijska greska!!!zasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment
-
-
ljudi,razlike postoje u samoj konstrukciji pa se neki motori brze zagreju,neki sporije
desava se i da su termostati isti po spoljasnjem izgledu,ali temp.otvaranja nije ista.
evo primera za citroene BX 1.9 i ZX 1.4
razliciti motori a temostati su im isti po spoljasnjosti ali prvi pocinje otvaranje na 79 C a drugi na 89 C
kako sad resiti grejanje u kabini kada je napolju -10,jos bolje kako sto pre odmrznuti stakla i krenuti sto pre a ne trositi previse goriva za rad u mestu
evo kako cu ja a probajte i vi
malo vestine,malo materijala i mozda par sati posla
prvo treba malo doraditi onaj lim na izduvnoj grani koji sluzi kod nekih motora da topli vazduh dovedu u kuciste filtera za vazduh
treba nam malo lima kako bi sto vecu povrsinu zahvatili i sto vise temperature uzeli sa izduvne grane,normalno koliko nam prostor oko motora to dozvoljava,par nitni ili sitnih srafova kako bi novo parce lima spojili sa postojecim na grani
ako je auto na plinu,kome uzgred smeta topli vazduh sa izduva onda iskoristimo onu cevku i na nju nataknemo poduze rebrasto crevo koje sada treba uvesti u prostor odakle ventilator uduvava vazduh u kabinu
to ce biti malo teze i zavisi od modela auta,jer prakticno treba zatvoriti dovod vazduha spolja,a ventilator ce u****vati topli vazduh sa izduva kroz ono nase rebrasto crevo
teoretski grejanje bi trebali imati odmah nakon sto upalimo auto
najjednostavnije je npr.kod jugica samo treba izbusti ono plasticno kuciste u kome su smestene klapne za grejanje sa malim hladnjakom,treba nam mozda 10cm rebrastog creva koje spajamo sa otvorom na limu iznad izduva i parce kartona,folije ili cega drugog,kojim bi npr.zatvorili rupe na haubi kroz hoje vuce hladan vazduh
kada je auto vec postigao radnu temp. i moze da greje kabinu,samo skinemo foliju sa otvora i klapnom za hladan vazduh regulisemo toplotu unutra,jer sada hladan vazduh spolja prolazi preko radijatora,ali manjim delom se u****va i vruc vazduh sa izduva
to bi bilo za slucaj jugica,stojadina i nekih modela fiata
za druge aute mozda treba i vise muke,negde mozda treba napraviti rupu u limu i sprovesti rebrasto crevo u sistem za ventilaciju kabine
pogledajte,mozda uz malo muke dobijete grejanje odmah po paljenju auta
pozdrav
Comment
-
Comment