U poslednjih mesec dana primetio sam da mi auto postepeno gubi rashladnu tečnost. Čekirao sam sve spojeve creva, nigde ne curi. Međutim, juče sam primetio da voda rashladna tečnost izlazi na prelivnom delu boce. Šta može da bude uzrok tome? Količina vode koju je izbacio je oko pola litre na 1500km.
mb 190e gubi vodu
Collapse
X
-
Ili je dihtung na glavi popustio pa naduvava iz motora ili ti je los ventil na poklopcu ekspanzione posude pa pusta pre vremena (ako je takav sistem).
Kakva je boja rashladne tecnosti? Da se nije zamutila? Ima li mehurica kad se dobro turira motor? Izbacuje li tecnost u talasima kad se turira?
Kakva je temperatura motora?
Analiziraj malo dogadjanja.
-
-
Originally posted by mkvbJel treba da ide u talasima dok se turira, tj da se povecava protok prilikom turaze?Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
A da li je neko video kako izgleda kada otvori termostat i kada se odvrne cep na hladnjaku, koliki protok vode treba da bude? Nesto bas osetno ili se jedva nazire da kruzi? Kod mene je nesto jedva, nesto se oseti ali daleko od toga da kruzi brzo. Interesuje me da li je to normalno ili mi je na neki nacin oslabila pumpa za vodu ili je nesto drugo?Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Izvini ali ja i ne znam kakav je sistem na tom autu. Nije isto ako je otvoren ili zatvoren.
Kod otvorenog sistema ne treba da izadje tecnost NIKADA ako nivo kod hladnog motora nije preko maksimuma. To je bar proracunato. Treba da raste ali ne i da preliva. Kakve ima veze da li je cep otvoren ili ne kad ima odusak? Izlazila bi svakako i to u jakom mlazu.
Kod zatvorenog sistema je drugi slucaj i ne treba ga otvarati kad je motor vruc inace ce preliti iz posude sigurno ako je nivo normalan na hladno.
Nije strasno ni ako prelije ali zasto se zezati kad pritisak moze da se opipa i na crevima kad je cep zatvoren a motor topao ili vruc. Stavite rukavice ako treba, naravno.
Kod zatvorenog sistema ako pusta dihtung a cep je ispravan jako je vidljivo da su creva naduvana do pucanja. Ne treba mnogo iskustva za takvo zapazanje.
Do daljnjeg ne preporucujem ostru voznju takvog nesigurnog motora dok se ne utvrdi da li je stvarno dihtung u pitanju.
Comment
-
-
Cao. Ipak proveri i termostat i najbolje je da odes kod nekog ko ima cep sa barometrom da ti proveri sistem za hladjenje. On ce sve lepo pokazati nema tu nagadjanja. Voda kod tog motora sve dok nije ukljucen ventilator hladnjaka ne sme da izlazi napolje ni kad odvrnes cep. Naravno ovo se posmatra dok motor radi, ne kad je ugasen.
Pozdrav
Comment
-
-
Juce sam prvi put posle dva i po meseca bacio pogled na bidon za antifriz i primetio da mi je tecnost bila nekih 2cm ispod minimuma. Pre ta dva i po meseca mi je komplet promenjena tecnost, mislim da je normalno da ona malo isparava ali ne znam da li sme ovoliko. Kada su mi sipali, sipali su tacno do maximuma, tako da je ukupno kolicina tecnosti smanjena ne mnogo ali nekih... 200-300ml... da li je to ok? Sagnuo sam se ispod auta da vidim da li nesto curi ali ne curi.
Comment
-
-
To nije obimna potrošnja, ali moguće je da ti na spojevima, creva negde flisuju, te to usled toplote koju ispoljava auto odvah ispari, pa to ne možete ni primetiti. Proverite da li na vodenoj pumpi ima vlaženja, takođe proverite ispravnost čepa eksplozivne boce, ako on ne radi dobro, hoće određena količina antifriza da izađe na prelivnom delu boce, kad motor postigne visoku temperaturu i pritisak.
Comment
-
Comment