Tick tick tick....cuju se ventili..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fabia & Avensis
    CBC Senator
    • 25.05.2006
    • 215
    • Podgorica - MNE!

    Tick tick tick....cuju se ventili..

    BMW 528iA M52.
    Koliko sam citao na BMW forume svi BMW-ovi motori imaju ovaj problem - kliktanje ventila dok je motor hladan. I ja imam isti problem.
    Unutra je Castrol TXT 5-30.
    Oni kazu da nece biti klikanja ako prelazis na Mobil 1 0-40.

    Zelim da cujem vase misljenje.
    DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
    DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #2
    Pisano je o aditivima za ulje i BOOST je pomenuo neki aditiv koji kod BMW-a resava bas taj problem. Potrazi malo po forumu.
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • Fabia & Avensis
      CBC Senator
      • 25.05.2006
      • 215
      • Podgorica - MNE!

      #3
      Originally posted by prolupator
      Pisano je o aditivima za ulje i BOOST je pomenuo neki aditiv koji kod BMW-a resava bas taj problem. Potrazi malo po forumu.

      Trazio sam ali nisam nasao nista.

      Da nije u pitanju Preslone?
      DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
      DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 778#193778
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • prolupator
          CBC Senator XXL
          • 02.09.2005
          • 3968
          • Zemun

          #5
          Evo, pretekao me covek...
          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

          prolupator.mojblog.rs

          Comment

          • Fabia & Avensis
            CBC Senator
            • 25.05.2006
            • 215
            • Podgorica - MNE!

            #6
            Heh, Omega 909....ali kako do dodjemo to toga?
            DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
            DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

            Comment

            • Type_R
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2007
              • 900
              • Valjevo

              #7
              Re: Tick tick tick....cuju se ventili..

              Originally posted by Fabia & Avensis
              BMW 528iA M52.
              Koliko sam citao na BMW forume svi BMW-ovi motori imaju ovaj problem - kliktanje ventila dok je motor hladan. I ja imam isti problem.
              Unutra je Castrol TXT 5-30.
              Oni kazu da nece biti klikanja ako prelazis na Mobil 1 0-40.

              Zelim da cujem vase misljenje.
              Verujem da si procitao i moju temu, isti problem i kod mene, ali meni je pocelo tek pre dva dana od kada sam zamenio ulje.

              sa tim TXT 5w-30 sto imas u motoru ne bi trebalo da se cuju podizaci vise od par sekundi dok pumpa ne progura ulje svuda po motoru.

              e sada pitanje je sta je u stvari taj "castrol", ja sam trebao da uzmem isti taj txt ali sumnjivog porekla...........i na kraju se odlucih za "proverenu" modricu.......i nisam se usrecio

              Da ne davim previse, ovaj aditiv sto BOOST preporucuje ne verujem da ima kod nas da se kupi, ja se dvoumim da li da menjam ulje za redje ili da sipam POLYTRON MTC



              polytron kosta 1990 dinara,

              inace polytron NIJE ni slican univerzalnom modifikatoru je NE OSTAVLJA tvrdi sloj na metalnim delovima, vec samo uljni film koji sprecava suvi start, smanjuje trenje,
              3SG(T)E EXPERT

              MAN service

              Comment

              • Fabia & Avensis
                CBC Senator
                • 25.05.2006
                • 215
                • Podgorica - MNE!

                #8
                Pazi, ima dva zvuka. Prvi je kako ga zovu valve clattering (traju sekundu-dvije) a posle cuju se ventili, tick tick tick dok ne dobije radnu temperaturu. Ovaj problem imaju svi BMW-i sa Vanosom i TU (Double Vanosom)...
                Kad sam ga kupiom nije bilo nikakvog zvuka i pocelo je kad sam zamijenio ulje, sipao sam mu M1 5-40. Sa tim uljem sam presao 14 000 km, pa sam ovdje zamijenio ulje opet, i sipao sam Castrol TXT 5-30.
                E sad da li je to ulje original, nemam blage veze.
                Znam da BMW preporucuje Castrol, ali moze da se sipa svako ulje koje ispunjava uslove BMW-ovog motora, LL98, LL01, LL04.
                Ja sad imam jos jednu diodu (Oil Service). Ne znam sta da radim, da idem sa M1 0-40, ili Castrol 0-30 ili mozda bolje bi bilo da probam neko gusto, recimo 10-40.
                Takodje sam procitao da postoji neki aditiv Preslone, koji odmah eliminise zvuk ventila.



                P.S. auto je kupljen u USA.
                DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
                DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

                Comment

                • Type_R
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2007
                  • 900
                  • Valjevo

                  #9
                  Koje je godiste BMW?

                  10w-40 mu se jos vise nece svideti!

                  Probaj M1 0w-40, meni je ono retko za letnje uslove ali mozda tvom motoru nije ako je dosta noviji (a imam utisak da je 2000+ god)

                  Ja cu najverovatnije veceras otici po polytron pa javljam sta je i kako je....

                  Inace nisam bas siguran da li kliktanje podizaca ostecuje bregove na bregastim.........iz tog razloga ne bih da rizikujem i necu odustati dok to ne sredim...
                  3SG(T)E EXPERT

                  MAN service

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Problem je vezan sa neadekvatnom fazom tj. akseleracionim momentom ventila.

                    BMW bregaste kad se koristi vanos rade u fazi kako je zamisljeno i sam lob bregova je izveden da odgovara akseleracionom momentu ventila u vecim obrtajima.

                    Prilikom hladnog starta bregasta se nenalazi u fazi koja odgovara za vece obrtaje te je ventil blago u dodatnoj akseleraciji kao posledica da nije zatvorio skroz a paljenje je krenulo.

                    Hidraulicni potiskivac u ovakvim trenutcima ima problema da se napuni sa gistim uljem i extraktira na zadati nivo te motor radi za to vreme sa prevelikim zazorom ventila.

                    Dakle, nista smrtonosno ali malo nelagodan zvuk koji vise skrece paznju drugih koji ovo chuju spolja nego li vlasnika koji zna sta je u pitanju.

                    To sto Omega 909 chini je da utromi curenje ulja van komore visokog pritiska prilikom potiskivanja ventila te na taj nacin komora bude ispunjena brze i zazor ventila se postigne vrlo brzo. Sam aditiv je inace mocan koks razgradjivac koji chisti kuglicu i sic u komori visokog pritiska tako da posle izvesnog vremena upotrebe komora ostaje pod pritiskom i dug period po gasenju motora.

                    Gde cete naci, neznam, sama cinjenica da je auto iz USA mi govori da je to moguce mesto nabavke istog aditiva ili
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Type_R
                      CBC Senator XXL
                      • 26.05.2007
                      • 900
                      • Valjevo

                      #11
                      BOOST - daj neki komentar za polytron

                      evo spremam se da idem u kupovinu, ili 4l novog ulja i filter ili polytron

                      OK je ako to lupkanje podizaca ne smeta bregovima ali mene izludjuje i resavam ga odmah
                      3SG(T)E EXPERT

                      MAN service

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        O kojem motoru pricamo?

                        btw : http://en.wikipedia.org/wiki/Polytron

                        Drugim recima nikad chuo.

                        Procito sam zvaku o pozitivnom i negativnom naboju i privlacenju izmedju razlicitih potencijala, prica ko prica.

                        Po njihovoj teoriji gde su metalni delovi u spoljnom omotu negativno naelektrisani a oni dodaju polytron da se zalepi zbog pozitivnog naelektrisanja, znaci netreba nam nista za podmazivanje gde 2 dela koji klize jedan uz drugi ako su metalne povrsine nemogu nikad da se dodirnu jer su istih naboja pa se odbijaju

                        Nebi se puno vatao za ovaj produkt, jos jedan u nizu "tragaca za blagom" na racun iste teme samo sa velikom mastovitosti

                        Problem koji cini da se komra visokog pritiska u hidraulicnom potiskivachu nenapuni do kraja sa hladnim uljem i da isto kad je vruce iscuri kad ventil u potiskivacu nezatvara 100% nemoze se resiti antifrikcionim efektima Si-Fi jer o frikcijama nema reci u procesu.

                        Nagadjam se po nicku da li je Honda u pitanju , odgovori koji auto.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Fabia & Avensis
                          CBC Senator
                          • 25.05.2006
                          • 215
                          • Podgorica - MNE!

                          #13
                          Originally posted by BOOST
                          Problem je vezan sa neadekvatnom fazom tj. akseleracionim momentom ventila.

                          BMW bregaste kad se koristi vanos rade u fazi kako je zamisljeno i sam lob bregova je izveden da odgovara akseleracionom momentu ventila u vecim obrtajima.

                          Prilikom hladnog starta bregasta se nenalazi u fazi koja odgovara za vece obrtaje te je ventil blago u dodatnoj akseleraciji kao posledica da nije zatvorio skroz a paljenje je krenulo.

                          Hidraulicni potiskivac u ovakvim trenutcima ima problema da se napuni sa gistim uljem i extraktira na zadati nivo te motor radi za to vreme sa prevelikim zazorom ventila.

                          Dakle, nista smrtonosno ali malo nelagodan zvuk koji vise skrece paznju drugih koji ovo chuju spolja nego li vlasnika koji zna sta je u pitanju.

                          To sto Omega 909 chini je da utromi curenje ulja van komore visokog pritiska prilikom potiskivanja ventila te na taj nacin komora bude ispunjena brze i zazor ventila se postigne vrlo brzo. Sam aditiv je inace mocan koks razgradjivac koji chisti kuglicu i sic u komori visokog pritiska tako da posle izvesnog vremena upotrebe komora ostaje pod pritiskom i dug period po gasenju motora.

                          Gde cete naci, neznam, sama cinjenica da je auto iz USA mi govori da je to moguce mesto nabavke istog aditiva ili


                          Hvala na write up-u.
                          Ovo nisam vidio u USA ali vidim da moze da se nabavi preko Ebay-a.
                          DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
                          DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

                          Comment

                          • Type_R
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2007
                            • 900
                            • Valjevo

                            #14
                            Nagadjam se po nicku da li je Honda u pitanju , odgovori koji auto.
                            fordov N7A ili ti RS2000,
                            3SG(T)E EXPERT

                            MAN service

                            Comment

                            • mishkom
                              CBC Senator XXL
                              • 07.08.2007
                              • 591
                              • N/A
                              • N/A

                              #15
                              Sto se tice politrona, sipaj je u jugo, sestrin, krs jedan koji je kupljen polovan da se uci da vozi. . .

                              Sipano je pola litra politrona, nakon 20-30km obrtaji su bili drasticno visi, primeceno na semaforu dok sam stajao da auto brunda, onda sam ga stisao. . . Pa opet isto posle 200-300km, sada radi po mojoj slobonoj proceni na 700-800rpm

                              Ulje trosi, ali trosio je i ranije. . . Znam samo da mnogo mirnije i kultivisanije radi, i da je smanji potrosnju, bila je preko 8litara, sada 5i nesto, cini mi se 5.14 pogledacu bas, sve zapisano kad je sipano, a uvek se sipa kad se isprazni rezervoar do cepa, a jednom prilikom mi je potrosio, tj.curilo je gorivo. . . sipano 20l, a predjeno 100km, i sa svim tim je potrosnja oko 5l, i 70%voznje je na otvorenom putu

                              E sad to je jugo, pa mogu da se igram bas me briga, a da li da ga sipam u 307, to se debelo mislim. . . Cas ovako, cas onako. . . videcemo. . .

                              Comment

                              Working...
                              X