Likvi moli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #16
    Jel neko nasao krsteni site METABOND na nekom civilizovanom jeziku osim na madjarskom i rumunskom. Ne razumem sta me lazu.
    Jel to kao "oni" vitamini nekad pre 15 godina?
    Ima li i zgodnih p.....ka kao onda?
    Ove zemlje u "zaletu" su cudo.

    Comment

    • jaksa
      CBC Senator XXL
      • 23.10.2004
      • 701
      • Novi Beograd, SC

      #17
      Ja u moj auto i 10w40 ulje sipam samo http://store.interautopartssd.com/mos-2 ... -p-23.html

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #18
        METABOND je nemacka firma , www.metabond.de je bila adresa ali ne znam zasto sada ne radi. generalno nije prevara niti bilo kakav vitamin. u pitanju je cista hemijska reakcija izmedju aditiva i metala, nema veze sa uljem tj ulje je samo nosac istog. Ne mogu se setim koje godine su dobili nagardu na nekom sajmu automobila dal u zenevi ili u nemackoj, nisam siguran. dexoni zna tacno sta i kako. jedno znam da je meni taj Megalene spasio benzisku pumpu na Audiju 80 davne 99. god. dva puta sam je menjao i treci put kada sam kupio novu naletim na taj aditiv na shellovoj pumpi u budimpesti. posle prvog sipanja pumpa vise nikad nije zakrkljala. aditiv za motor sam koristio u saxu. auto je hjednostavno dobio vecu krajnju brzinu, motor se lakse okretao i brze ulazio u obrtaje a i temperatura se smanjila.
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • deki-ascona
          Bio nam je drug! RIP
          • 10.04.2007
          • 2118
          • NI , Trosharina

          #19
          @Ogi
          sta si zapeo za to mesanje pa mesanje
          Ako jos brines oko mesanja, uzmi kantu od 5l, pomesaj aditiv i benz. pa sve u rezervoar.
          Aj da unesem jos malo zabune: probaj WURTH injection cleaner - odusevices se
          Originally posted by Valent Vudriga
          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

          Comment

          • milan_g1
            CBC Senator XXL
            • 07.02.2007
            • 863
            • Karaburma

            #20
            Originally posted by deki-ascona
            uzmi kantu od 5l, pomesaj aditiv i benz. pa sve u rezervoar.
            Da, ja to tako radim, samo sa vecom kantom, jer mi je puk'o plovak pa ne smem da punim rezervoar do vrha, curi nafta, smem max za 1500 din da sipam a da ne prosipam po putu. Inace koristio sam:

            - LM Super diesel additive i sa njim sam najzadovoljniji, najlepse mi je radio motor i primetio sam razliku sa i bez! Cini mi se da malo prosto receno pojacava gorivo! Koristio sam ga u hladnijim danima i primetno mi je lepse radio hladan motor sa tim aditivom, brze je reagovao na gas. Cim se potrosi sve je po starom

            - LM Diesel Spulung - I on je ok ali cini mi se da je bas za ciscenje kako dizni tako i sistema napajanja gorivom, mozda je malo agresivniji od prethodnog i vise cisti, a meni su dizne bile za zamenu tako da nisam primetio neku znacajnu razliku. Jos uvek ga imam i povremeno sipnem malo, da se potrosi

            - STP Injector cleaner i sa njim nisam primetio nikakvu razliku ni u radu motora ni u snazi, mozda samo placebo efekat

            - Polytron GDFC aditiv za gorivo sa kojim sam bas primetio povecanje snage a na potrosnju nisam obracao paznju, verovatno je bila manja za nijansu. Problem sam imao sto je sav mulj iz rezervoara zavrsio u filteru... Namucio sam se posle da sve ocistim, mozda je on i najagresivniji od svih sto sam sipao

            Sa tim aditivima ne treba preterivati nego se drzati uputstva, ja sam cak sipao i manje i to ne stalno nego povremeno, pogotovo ovaj zadnji. Trenutno koristim samo pomalo Spulung-a a kad se potrosi vracam se na LM Super diesel additive, a mozda probam i Wurth koji takodje mnogo hvale.

            Liqui Molly je poznati brend i ako se pridrzavas uputstva neces imati nikakvih problema
            "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              u pitanju je cista hemijska reakcija izmedju aditiva i metala, nema veze sa uljem tj ulje je samo nosac istog
              da ne proveravam, ok ako je tako mehanizam delovanja...

              jedno znam da je meni taj Megalene spasio benzisku pumpu na Audiju 80 davne 99. god. dva puta sam je menjao i treci put kada sam kupio novu naletim na taj aditiv na shellovoj pumpi u budimpesti. posle prvog sipanja pumpa vise nikad nije zakrkljala
              ali me buni kako objasnjavas ovakvo dejstvo na plasticnu pumpu za benzin (unutra je plasticna turbina pumpe kroz koju se potiskuje benzin, isto su i lezajevi plasticni barem kod Bosa) ?

              pogledah objasnjenja na linkovanom sajtu, nema u opisu nikakve hemijske reakcije Metabonda sa metalima.
              pominju "temper" odnosno otvrdnjavanje povrsine metala mada bez ikakvog objasnjenja niti icega sto bi se moglo proveriti ili posumnjati.

              meni deluje na pricu bez pokrica prema onome sto pise na sajtu.
              ako deluje u praksi super, jos da se objasni mehanizam delovanja na razuman i proverljiv nacin.

              koliko ja znam temperovanje metala je pre svega termicki proces. (nagla promena temperature metala radi otvrdnjavanja)
              pa me zato zbunjuje pominjanje dejstvo hemije.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • milan_g1
                CBC Senator XXL
                • 07.02.2007
                • 863
                • Karaburma

                #22
                Verovatno je zverko pomesao sa aditivima za ulje gde se na povrsini cilindra usled velike temperature odvija hemijski proces i na taj nacin se stvara tanak sloj, film, na tarnim povrsinama. A tema je o aditivima za gorivo koji su u vecini slucajeva na bazi petroleja ako se ne varam koji razgradjuje garez i masnoce
                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #23
                  ne ne ne, nemojte me drzati za rec ali po prici coveka koji i prodaje te aditive rec je o hemijskom procesu tj posto se usled trenja kod metala struktura molekula cepa e pa valjda METABOND pospesuje da ne dodje do razbijanja te molekularne strukture. nisam siguran da sam najbolje objasnio posto se ne secam price do detalja a i hemiju sam poslednji put ucio u drugom srednje. Dexony bre, gde si????

                  a sto se benzinske pumpe tice u pitanju je spoljna pumpa koja se kod jajeta nalazi ispred zadnjeg desnog tocka a ne potapajuca. e sad, koliko se secam kad sam je otvorio unutra je cela bila od metala tj neki kao valjci koji se cire, prijanjaju za zid pumpe i prave vakum.
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • Ogi
                    CBC Senator XXL
                    • 07.10.2007
                    • 309
                    • Beograd
                    • Hyundai i30 1,4

                    #24
                    Originally posted by milan_g1
                    Problem sam imao sto je sav mulj iz rezervoara zavrsio u filteru... Namucio sam se posle da sve ocistim
                    E pa toga se ja i plasim, da se to ne desi! Ali dobro je dok se samo filter menja...

                    Comment

                    • dexony
                      CBC Veteran
                      • 02.06.2007
                      • 182
                      • Beograd

                      #25
                      ZVERKO@
                      Dexony bre, gde si????



                      Ne boj mu se tu sam i pomno pratim.


                      Da ne bude zabune,aditivi su tecnosti koje se sipaju u ulje i menjaju svojstvo(karakteristike ) ulja a METABOND je dodatak i ulje mu sluzi samo kao distributer do tarucih povrsina da bi hemiskom reakcijom penetrirao u materijal. Otvrdjuje materijal od 20 do 60% u rokvelima po jednom kvadratnom milimetru
                      CIVIC COUPE

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #26
                        Originally posted by Ogi
                        Originally posted by milan_g1
                        Problem sam imao sto je sav mulj iz rezervoara zavrsio u filteru... Namucio sam se posle da sve ocistim
                        E pa toga se ja i plasim, da se to ne desi! Ali dobro je dok se samo filter menja...
                        kod benzinca nema mulja vec one nazovi sluzi ali aditivi za ciscenje sistema za ubrizgavanje uspesno razgradjuju istu.
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • milan_g1
                          CBC Senator XXL
                          • 07.02.2007
                          • 863
                          • Karaburma

                          #27
                          Eto, nemas problema sto se tice mulja, nemas pojma koliko si srecan!!! Nama je nafta mnogo prljava, moj ujak vozi Clio-a, naftu sipa iskljucivo u kantu pa kuci kad odstoji dan dva, kad se slegne trunje pretace kroz zensku carapu u drugu kantu pa tek onda u rezervoar, malo je zamlacen ali definitivno je korisno, lala pa ima vremena! Ja kada sam ugasio auto vise nisam mogao da ga upalim, slep do kuce i kada sam skinuo crevo sto dovodi naftu do filtera ono je bilo zapuseno sa nekom krpicom, platnom, perom, crknutim misem... nemam pojma sta je to bilo ali je bilo onako povece, na gomili! Posle sam stavio providan predfilter ispred filtera nafte i u roku od 5 dana sam promenio 3 predfiltera, prvi sam promenio odmah isti dan koliko je bilo trunja i prljavstine. Nisam smeo da se upustim u avanturu skidanja rezervoara, bila je zima a nemam garazu, nego sam sundjerom na zici kroz otvor za plovak pokupio trunje koliko je to moglo, a ostatak je zadrzao predfilter, na leto cu da skinem rezervoar i da naposleno odradim posao. Sada predfilter menjam kada i ostale filtere. Ta prljava nafta zadaje bas velike glavobolje, u principu nije pokvaren a nece da ide...
                          "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            #28
                            ni u nafti nije bas mulj vec zgrusan parafin + kojekakvo trunje. naj bolji filter za naftu je keche (shiptarska bela kapa) koja se u originalu inace pravi od dlake konjskog repa. znam da je moj deda to koristio za filtriranje nafte pre nego sipa u traktor
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • Ogi
                              CBC Senator XXL
                              • 07.10.2007
                              • 309
                              • Beograd
                              • Hyundai i30 1,4

                              #29
                              Originally posted by zverko
                              kod benzinca nema mulja vec one nazovi sluzi ali aditivi za ciscenje sistema za ubrizgavanje uspesno razgradjuju istu.
                              Stvarno??? Nisam znao ovo, jako korisna i zanimljiva informacija.

                              Sto se dizela tice, ortak je pre godinu i po dana kupio novu Daciju i tamo su mu rekli da sipa SAMO na dve pumpe u gradu, na Zmaju na auto putu i na Dejtonu. I on od tada sipa samo tu. Sipao je i na drugim mestima jer je morao i kaze da se razlika neverovatno oseca.

                              Comment

                              • milan_g1
                                CBC Senator XXL
                                • 07.02.2007
                                • 863
                                • Karaburma

                                #30
                                Oseca se i to pristojno! Ja sam stalno sipao na Jugopetrolu, najblizi mi je, prvi put kad sam na autoputu sipao na OMVu nisam mogao da se nacudim koliko se oseca razlika, ma motor ima drugaciji zvuk!
                                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                                Comment

                                Working...
                                X