Ćao svima,
Treba da radim generalnu na Sierri 1.6 CL 89.godište (karb, plin) pa, pošto se ne radi o sitnoj sumi novca, otvoren sam za savete i upozorenja, dakle bilo šta na što bi trebalo čovek da obrati pažnju u ovakvoj prilici.
Generalnu ne radim samo zato što je potrošnja ulja takva da vozači iza mene moraju da uspore i drže ozbiljno odstojanje i zatvore ventilaciju, nego što je nedavno utvrđeno da dva cilindra praktično i nemaju nikakvu kompresiju, s tim da se ja ne mogu pohvaliti da je motor ikada vukao bogzna kako dobro (poslednjih godinu dana). Bregasta je takođe solidno oglodana (duboki žljebovi u bregovima), a majstor kaže da se ona skida tako što se skida i glava motora, te bi verovatno trebalo da i taj deo dovedem u red kad već sve radim, što je dodatnih nešto preko 100e. Usput menjam i set kvačila koji je u stanju raspada. Dakle u svakom pogledu "zrelo"...
Tražio sam od majstora da mi napravi finansijsku skicu najgore varijante, pa vas molim da je prokomentarišete. Ruke ceni 200e, za mašinske obrade mi je naveo sledeće cene: radilica 2500 din, blok 3200, glava 4000, montiranje klipova 1200. Delove koje on nudi ne mogu da izbiram (u smislu brenda), nego mi je naveo koji su. Pokušaću da prepišem sa ovih njegovih škrabotina, nemojte se smejati ako nema veze sa stvarnošću. Klipovi (Getz, Federa) 17.000 din, ležaj radilice (AE, Kike) 2600 din, dihtung (valjda, nekakav?) 4500 din. Eventualno: ventili (TRW) 3600 din, bregasta (AE) 8500 din, lager bregaste (AE) 1000 din. Set kvačila (Ha.. nešto) 6500 din. Kablovi, svećice, ulje filteri i slične sitnice oko 6000 din. Sa bobinom koju takođe treba da zamenim, jer je ova neodgovarajuća, sve ukupno izađe oko 1000e.
Majstor kaže da sa delovima koje on ugrađuje (da li ipak insistirati na brendu pojedinih bitnih delova? kojih?) mogu da očekujem 150.000 km. Kada ga pitam o konkretnoj garanciji na ceo posao, on mi ne daje ozbiljan odgovor i to mi je najveći faktor brige. Inače sam nameravao da sve ovo završim što pre jer sam planirao da za dve nedelje putujem kolima.
Dakle na šta uopšte može u ovoj situaciji da obrati pažnju jedan laik? Hvala unapred na bilo kakvom savetu.
Treba da radim generalnu na Sierri 1.6 CL 89.godište (karb, plin) pa, pošto se ne radi o sitnoj sumi novca, otvoren sam za savete i upozorenja, dakle bilo šta na što bi trebalo čovek da obrati pažnju u ovakvoj prilici.
Generalnu ne radim samo zato što je potrošnja ulja takva da vozači iza mene moraju da uspore i drže ozbiljno odstojanje i zatvore ventilaciju, nego što je nedavno utvrđeno da dva cilindra praktično i nemaju nikakvu kompresiju, s tim da se ja ne mogu pohvaliti da je motor ikada vukao bogzna kako dobro (poslednjih godinu dana). Bregasta je takođe solidno oglodana (duboki žljebovi u bregovima), a majstor kaže da se ona skida tako što se skida i glava motora, te bi verovatno trebalo da i taj deo dovedem u red kad već sve radim, što je dodatnih nešto preko 100e. Usput menjam i set kvačila koji je u stanju raspada. Dakle u svakom pogledu "zrelo"...
Tražio sam od majstora da mi napravi finansijsku skicu najgore varijante, pa vas molim da je prokomentarišete. Ruke ceni 200e, za mašinske obrade mi je naveo sledeće cene: radilica 2500 din, blok 3200, glava 4000, montiranje klipova 1200. Delove koje on nudi ne mogu da izbiram (u smislu brenda), nego mi je naveo koji su. Pokušaću da prepišem sa ovih njegovih škrabotina, nemojte se smejati ako nema veze sa stvarnošću. Klipovi (Getz, Federa) 17.000 din, ležaj radilice (AE, Kike) 2600 din, dihtung (valjda, nekakav?) 4500 din. Eventualno: ventili (TRW) 3600 din, bregasta (AE) 8500 din, lager bregaste (AE) 1000 din. Set kvačila (Ha.. nešto) 6500 din. Kablovi, svećice, ulje filteri i slične sitnice oko 6000 din. Sa bobinom koju takođe treba da zamenim, jer je ova neodgovarajuća, sve ukupno izađe oko 1000e.
Majstor kaže da sa delovima koje on ugrađuje (da li ipak insistirati na brendu pojedinih bitnih delova? kojih?) mogu da očekujem 150.000 km. Kada ga pitam o konkretnoj garanciji na ceo posao, on mi ne daje ozbiljan odgovor i to mi je najveći faktor brige. Inače sam nameravao da sve ovo završim što pre jer sam planirao da za dve nedelje putujem kolima.
Dakle na šta uopšte može u ovoj situaciji da obrati pažnju jedan laik? Hvala unapred na bilo kakvom savetu.
Comment