U pitanju je zastava 101 skala 55, 2005 godiste 38k preshao.
Problem je sledeci: prilikom rada motora nabija se pritisak u gornjem crevu hladnjaka(bude tvrdo kao kamen). Kada se motor ohladi crevo je i dalje pod pritiskom, prilikom odvrtanja cepa izlazi vazduh pod pritiskom. Ako pokusham da odvrnem cep odmah nakon gashenja motora izbaci pola litre vode napolje pod pritiskom, znaci cep se zabode u haubu. Takodje odmah posle gashenja motora kapne 20-ak kapi vode i prestane sa curenjem, tako da svaki 3-4 dan dolivam pola litre destilovane vode u hladnjak a pritom u prelivnoj posudi nivo vode ostaje isti, znaci ne povlaci vodu iz posude u hladnjak.
Proverio sam da nije dihtung glave tako shto sam odvrnuo cep hladnjaka i upalio motor, nije izbacivao vodu iz hladnjaka normalan rad vode(blago pomeranje nivoa prouzrokovano radom vodene pumpe) odmah mi je bilo lakse. Proverio cep od ulja(da li ima bele fleke po njemu) sve u redu, normalna boja ulja kao i cepa. Koliko ja znam ovo su validna ispitivanja dihtunga glave motora, laknulo mi je shto je sve u redu. Ako sam pogreshno neshto uradio slobodno me ispravite.
Prvo na shta sam sledece posumnjao je cep hladnjaka(ima oprugu tj. dvostruku gumu) posle zamene novog cepa. Efeket nikakav, isto se sve deshava.
Sledece sumnjivo po cistoj nekoj logici je bilo termostat, odmah sam ga zamenio novim. Efekat nikakav, isto se deshava.

Auto se sve vreme normalno eksploatishe, svakodnevno 60-100 kilometara voznje sa normalnom temperaturom i normalnim radom motora(sem gore navedenih stvari) a ja i dalje ne znam u cemu je problem, jeste dihtung glave ili nije ili neshto trece pitanje je sad?
Svaki savet i mishljenje je dobrodoshao. Unapred zahvalan
Problem je sledeci: prilikom rada motora nabija se pritisak u gornjem crevu hladnjaka(bude tvrdo kao kamen). Kada se motor ohladi crevo je i dalje pod pritiskom, prilikom odvrtanja cepa izlazi vazduh pod pritiskom. Ako pokusham da odvrnem cep odmah nakon gashenja motora izbaci pola litre vode napolje pod pritiskom, znaci cep se zabode u haubu. Takodje odmah posle gashenja motora kapne 20-ak kapi vode i prestane sa curenjem, tako da svaki 3-4 dan dolivam pola litre destilovane vode u hladnjak a pritom u prelivnoj posudi nivo vode ostaje isti, znaci ne povlaci vodu iz posude u hladnjak.
Proverio sam da nije dihtung glave tako shto sam odvrnuo cep hladnjaka i upalio motor, nije izbacivao vodu iz hladnjaka normalan rad vode(blago pomeranje nivoa prouzrokovano radom vodene pumpe) odmah mi je bilo lakse. Proverio cep od ulja(da li ima bele fleke po njemu) sve u redu, normalna boja ulja kao i cepa. Koliko ja znam ovo su validna ispitivanja dihtunga glave motora, laknulo mi je shto je sve u redu. Ako sam pogreshno neshto uradio slobodno me ispravite.
Prvo na shta sam sledece posumnjao je cep hladnjaka(ima oprugu tj. dvostruku gumu) posle zamene novog cepa. Efeket nikakav, isto se sve deshava.



Sledece sumnjivo po cistoj nekoj logici je bilo termostat, odmah sam ga zamenio novim. Efekat nikakav, isto se deshava.



Auto se sve vreme normalno eksploatishe, svakodnevno 60-100 kilometara voznje sa normalnom temperaturom i normalnim radom motora(sem gore navedenih stvari) a ja i dalje ne znam u cemu je problem, jeste dihtung glave ili nije ili neshto trece pitanje je sad?
Svaki savet i mishljenje je dobrodoshao. Unapred zahvalan

Comment