Situacije nije strašna, više me interesuje šta je u pitanju.
Dve stvari mi se dešavaju isključivo posle prvog paljenja auta toga dana... niti jednom posle tokom dana, makar pauze bile višečasovne.
Pre svega auto vergla nekoliko sekundi da bi se upalio. Ako kojim slučajem prekinem verglanje, pa makar i odmah, prilikom ponovnog verglanja auto pali što se kaže na pola ključa (i posle toga uvek pali praktično bez verglanja). Deluje kao da nije potrebno toliko verglanje - da li je to neka greška? ili je prosto razvodnik/komp (šta li) napravljen tako da namenski prvo vergla neko vreme pre paljenja?
Druga stvar su knedle koje se dešavaju bukvalno samo prvih 70 metara... ako se vozi ispod 2000rpm. Posle toga nikad.
Motor inače radi odlično, nema problema sa lerom, vuče super u svim obrtajima, ne troši više ili bilo šta slično.
Filteri su novi i kvalitetni, karike takođe. Dizne pre manje od 10000 čišćene. Ono u šta sumnjam je pumpa goriva ili nešto oko dovoda goriva od rezervoara do motora mada motor stabilno radi na visokim obrtajima. Svećice nisu menjane godinu i po, ali nisu prešle neku posebnu kilometražu, mada sumnjam u njihov kvalitet. Kablove lično nisam menjao.
Auto je 1990 CRX, 1.6, multi ubrizgavanje, piše da je prešao 220k, motor ozbiljno osvežen pre 10000, nemam ugrađen plinski sistem.
Šta bi moglo biti. Ajd ono verglanje i da razumem kao normalno, ali me one knedle nerviraju (ili gubljenje goriva ili gubljenje struje), bez obzira što prestanu posle 70m...
Hvala unapred
...
Dve stvari mi se dešavaju isključivo posle prvog paljenja auta toga dana... niti jednom posle tokom dana, makar pauze bile višečasovne.
Pre svega auto vergla nekoliko sekundi da bi se upalio. Ako kojim slučajem prekinem verglanje, pa makar i odmah, prilikom ponovnog verglanja auto pali što se kaže na pola ključa (i posle toga uvek pali praktično bez verglanja). Deluje kao da nije potrebno toliko verglanje - da li je to neka greška? ili je prosto razvodnik/komp (šta li) napravljen tako da namenski prvo vergla neko vreme pre paljenja?
Druga stvar su knedle koje se dešavaju bukvalno samo prvih 70 metara... ako se vozi ispod 2000rpm. Posle toga nikad.
Motor inače radi odlično, nema problema sa lerom, vuče super u svim obrtajima, ne troši više ili bilo šta slično.
Filteri su novi i kvalitetni, karike takođe. Dizne pre manje od 10000 čišćene. Ono u šta sumnjam je pumpa goriva ili nešto oko dovoda goriva od rezervoara do motora mada motor stabilno radi na visokim obrtajima. Svećice nisu menjane godinu i po, ali nisu prešle neku posebnu kilometražu, mada sumnjam u njihov kvalitet. Kablove lično nisam menjao.
Auto je 1990 CRX, 1.6, multi ubrizgavanje, piše da je prešao 220k, motor ozbiljno osvežen pre 10000, nemam ugrađen plinski sistem.
Šta bi moglo biti. Ajd ono verglanje i da razumem kao normalno, ali me one knedle nerviraju (ili gubljenje goriva ili gubljenje struje), bez obzira što prestanu posle 70m...
Hvala unapred

Comment