Audi tt 1.8t brzine ne mogu da se presaltaju preko 1500rpm?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stefan90
    CBC Član
    • 13.11.2012
    • 90
    • Beograd
    • Audi TT mk1

    Audi tt 1.8t brzine ne mogu da se presaltaju preko 1500rpm?

    Sta moze da bude u pitanju, kad je auto na leru i kad stisnem kvacilo brzine idu lagano i nema nikakvog cudnog zvuka niti raklike kad je van brzine ili u brzini sa pritisnutim kvacilom, u voznji na preko 1500rpm ne moze ni da se izbaci iz brzine ni da se ubaci u drugu, kad probam sa duplim gasom bez kvacila lagano presaltam na 4000rpm u sledecu brzinu, takodje i u nizu se salta normalno sa duplim gasom bez kvacila , a sa kvacilom kao da nije pritisnuto nema sanse da se izvuce iz brzine dok obrtaji ne padnu na 1500? ali kad se stisne kvacilo odvoji ga sigurno jer auto usporava i kad stisnem gas kvacilo pritisnuto recimo idem u 3 brzini stisnem kvacilo dam gas sibaju obrtaji auto usporava sve ok ali kad probam rucicu da izbacim iz brzine ne moze? sec na gas izadje iz brzine ponovo malko secnem i ubacim u sledecu bez krcanja ili bilo ceka kao kroz puter ide menjac?
    Takodje nista ne proklizava bar do 5000 sam ga probao ?

    Sta bi moglo da bude? korpa ?lamela? nesto trece?

    moram da cekam sutra pa da idem kod drugara koji ima dizalicu da ga dignemo pa da vidimo? nego cisto onako me zanima sad sam se vratio kuci vozio sam 20km bez kvacila i sve je ok probao pred kucom opet sa kvacilo ni da mrdne?
  • Stefan90
    CBC Član
    • 13.11.2012
    • 90
    • Beograd
    • Audi TT mk1

    #2
    Korpa pukla na 3 dela, lamela raspadnuta , plivajuci ima lufta ...
    jednom reci katastrofa;P

    Narucio sam G60 fixni zamajac i vr6 set, zamena za 1.8t da se zaobidje plivajuci, a vidim da je prave ozbiljnije kuce koje prave kvacila, tipa sanhs ima sve ovo kao set, i dekliras je kao alternativa za 1.8t sa 5 brzina....

    Jedino sto nismo znali da li je zamajac od 10kg ili od 7kg, sutra cemo videti, ovaj prijatelj mehanicar mi kaze da bi bilo super da je laska varijanta bolje ce se ponasati auto, ako je teza jel se isplati da ga olaksamo? 10metara od radionice je firma koja se bavi kvacilima...

    Comment

    • skijash
      CBC Senator XXL
      • 07.09.2007
      • 1354
      • Beograd
      • wrx

      #3
      Ako je zamajac lakši, motoru će trebati manje snage da ga zavrti što znači da će lakše ulaziti u više obrtaje, ali isto tako ćeš imati slabiji efekat kočenja motorom kad pustiš gas. Takođe, kad menjaš brzine, obrtaji će brže opadati iz istog razloga. Nešto dobiješ, nešto izgubiš. U principu, za normalnu vožnju, bolje je da ostaviš fabrički.

      Comment

      • Stefan90
        CBC Član
        • 13.11.2012
        • 90
        • Beograd
        • Audi TT mk1

        #4
        Hvala za info,
        To je bila i moja logika da ce motor brzi da se zavrti ali da ce takodje brze i da padaju obrtaji kad popustim gas, jer je manja centrifugalna sila.
        Mislim da ovaj moj plivajuci nije tezi od 10kg slobodna procena, izmericu ga sutra.
        A ova varijatna znaci majne vise iste tezine zamajac fixni od G60 i vr6 korpa/lamela/druk?
        Umesto mog orginal seta koji je inace deklarisan kao 1.8t/1.9tdi plivajuci zamajac /korpa/lamela/druk?

        Varijanta sa fixnim zamajcem +ceo set kvacila novo ce me izaci 210e (repariran set 170e)
        Orginal plivajuci oko 300e isto tolko i set kvacila oko 300e ( reparirani zamajac 150e+set kvacila) mada mi je covek koji radi reparaciju zamajca rekao da ne preporucuje to i da mi je bolje da uzmem nov fixni nego reparirani plivajuci jer ce opet kad tad da ode.

        Ja sam se odlucio za ovu varijatnu sa fixnim sve novo 210e.
        Da li sam pogresio sto se ovoga tice? U sustini ako je masa zamjca ista, nista se ne dobija, nista se ne gubi.
        Tj dobija se sigurnije kvacilo, manje mesta za problem sa plivajucim, gubi se to da su moguce vibracije na leru u zavisnosti koliko mi je radilica balansirana?

        Jel ovo sto sam ja saznao sve? ili ima nekih jos pros/cons Fixni/Plivajuci?

        Comment

        • bmiillan
          CBC Senator XXL
          • 18.04.2005
          • 393
          • beograd
          • clk 200k

          #5
          bez plivajućeg će pre da ti strada lamela
          nemoj na silu uzmi veci cekic

          Comment

          • Stefan90
            CBC Član
            • 13.11.2012
            • 90
            • Beograd
            • Audi TT mk1

            #6
            Pa dobro hebes lamelu sad je zamajac siguraniji, a lamela i korpa vise nego duplo jeftiniji nego oni sto idu po fabrici. nego ovako po motor i menjac ako nema nikakve stete onda extra.

            Postavljeno je sve, papucica je mnogo meksa za nogu, nista se necuje na leru , a u voznji imam osecaj da bolje povlaci, znaci ne mogu da krenem a da ne zaslajfuje, i to ono bukvalno bez gasa, malko pustim kvacilo on vec siba

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #7
              Na dobro se čovek brzo navikne, ne brini.

              Samo šibaj, u zdravlju i veselju da se voziš !

              Comment

              • Stefan90
                CBC Član
                • 13.11.2012
                • 90
                • Beograd
                • Audi TT mk1

                #8
                Hvala. Ma super je sad. jos samo neke minorne sitnice da resim i extra

                Comment

                • bmiillan
                  CBC Senator XXL
                  • 18.04.2005
                  • 393
                  • beograd
                  • clk 200k

                  #9
                  ako se ne potpisuje u trećoj onda ništa
                  nemoj na silu uzmi veci cekic

                  Comment

                  • Stefan90
                    CBC Član
                    • 13.11.2012
                    • 90
                    • Beograd
                    • Audi TT mk1

                    #10
                    Cuti kakvo potpisivanje, 18" kad budem trebao da menjam gume ima bubreg da prodajem.

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #11
                      Izbegavaj pun gas ispod 2000 o/min zbog menjaca, nemas plivajuci zato menjac trpi a ne kvacilo i lamela.

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #12
                        nece menjacu da bude nista, audi je to, nije fiat ...
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • Stefan90
                          CBC Član
                          • 13.11.2012
                          • 90
                          • Beograd
                          • Audi TT mk1

                          #13
                          Ma koji crni pun gas na vrh gasa se vozi 80% vremena, jer nema potrebe za vise puni turbo kao lud...
                          A po nekad kad se zuri ili se potrka nece nista da mu bude kad se ne vozi stalno tako...

                          E jos jedna neverovanta stvar danas sam presao moju neku standardnu rutu i po bordu je potrosnja bila 8.9l/100km, otvoren put+ novi beograd... jos sam ga par puta malo zgazio da vidim kako ide... a pre toga ova ista ruta nikad nije bila ispod 10.5l po bordu, isti rezim voznje manje vise , stalno prelazim tu istu relaciju, stim da tih 10.5 po bordu bude oko 11.5 plina. sto bi trebalo da je ok. znaci sad je nekih 10l realna potrosnja bila.

                          Comment

                          Working...
                          X