Kvacilo propada i ne radi Meriva 2004 1,7 cdti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #16
    Naravno da menjac moze da se napravi da trpi udarne pikove obrtnog momenta motora i za primer su striji automobili vece kubikaze narocito dizeli.
    Najvece opterecenje menjac ili plivajuci zamajac trpi kad je mali broj obrtaja oko 2000 a gas stisnut do patosa. Dva udara po obrtaju radilice. Ako gledamo jedan udar za sebe problem je u tome sto gorivo ima neku brzinu sagorevanja koja ne moze da se menja. Udar se desava u jednoj polovini obrtaja tj na 180°. Smesa u komori se pali na par stepeni pre GMT i pocinje da raste pritisak na klip od 0° do 180°. Zbog te osobine goriva da sagoreva konstantnom brzinom na nizim obrtajima pritisak je maksimalan vec na 30~40 stepeni i onda pada zbog krefanjaklipa na dole i prosirenja kompresijonog prostora. Kod vecih obrtaja pritisak raste celom duzinom skoro celom duzinom od 0~180° . Zato je pik udarnog momenta manji na vecim obrtajima. Ta brzina sagodevanja dizel goriva da sporo sagoreva ga ogrnicava u broju obrtaja pa na 4000 obrtaja dizel vec ne moze da stigne da sagori u potpunosti i osetan je pad obrtnog momenta.
    Comon-rail sistem ubrizgava dizel iz nekoliko puta u jednom sagorevanju tj kretanju klipa na dole da bi izbego taj udar momenta.

    Sve u svemu menjaci su jeftiniji za izradu pojavom plivajucih zamajaca.

    Comment

    • Stefan90
      CBC Član
      • 13.11.2012
      • 90
      • Beograd
      • Audi TT mk1

      #17
      Bitno je da je covek resio problem, a raspravu dualmass vs. singlemass flywheel mozemo da rastezemo do prekosutra, tacno je da i jedan i drugi imaju svoje prednosti i mane. Ja na svom autu nisam primetio nikakve probleme posle zamene , a i ako valeo pravi se sa fiksnim zamajcem kao zamenu za plivajuci ja im verujem. Ne kazem da neko treba da menja to na autu samo sam rekao svoje misljenje...

      Comment

      Working...
      X