Zalbe na rad ovlascenih Audi servisa - 9000e steta :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivan.J
    CBC Početnik
    • 27.10.2017
    • 1
    • Bar
    • Audi A6 2012

    Zalbe na rad ovlascenih Audi servisa - 9000e steta :(

    Postovanje svima,

    U kratkim crtama, finalno, mijenjac je krenuo da 'trokira' posto su u Roksped auto centru u Podgorici prilikom zamjene poklopca spremnika mijenjaca i sipanja ulja u mijenjac (naletio na odron u kanjonu Moraca) sipano 5L umjesto 8L ulja - Multitronic DSG.
    Mijenjac je zaista top kvalitetan, cim je izdrzao 18000km sa 3L manje ulja ali finalno je i pokazao prve simptome nedavno - po Audi standardu sada ga mogu baciti u smece.
    Konsultovao sam se sa vise majtora bas iz Audija zvanicnih servisa i svi su mi rekli da su ovi iz Podgorice '......' i da ne postoji drugi moguci scenario osim sipanja 3L manje ulja u mijenjac - bilo da je u pitanju neznanje ili lopovluk, svakako, 8L su mi naplatili na racunu.
    Molio bih sve koji su imali slicne probleme, nadam se da Vas nema mnogo, da podjele svoja iskustva i daju neke smjernice tipa kome konkretno u Njemackoj da se zalim - preveo sam na njemacki text koji cu Vam i podijeliti ovdje.
    Za start sam mislio da se zalim na zvanicni email a u najgoru ruku upotrijebim poznanstvo sa nasim covjekom koji igrom slucaja radi u Audi Stuttgart. Roksped, naravno, ne prihvata nikakvu odgovornost, iako su mogli da pobiju moju porodicu, mene i ostale ucesnike u saobracaju. Porsche Beograd se samo jednom javio sa porukom da treba vremena da se sagledaju sve cinjenicea proslo je vec skoro 20dana. )

    Evo texta koji sam vec slao Rokspedu i Porsche-u Beograd, Porsche je valjda zaduzen za Roksped, da bi se u potpunosti upoznali sa situacijom kao i slike izvjestaja koji nedvosmisleno upucuju na 'kracenje' 3L ulja od strane servisera iz Roksped Podgorica - izvjestaj servisera iz Porsche Beograd da ulja nema a da nema tragova curenja ulja iz mijenjaca.

    ' Postovani,

    Moje ime i prezime je Ivan J, JMBG 2707......., zaposlen sam u firmi xxxxx doo iz Bx (37 zaposlenih) u kojoj sam i suvlasnik. Takodje, suvlasnik sam firmi xxxxxxs, Radanovici (3 zaposlena) i xxx d.o.o. Beograd (preko 100 zaposlenih) te mi je vozilo potrebno zbog cestih putovanja na relaciji Bar-Beograd.

    Automobil Audi A6, WAUZZZ4xxxxxx6, Registarski broj BR xxx, je kupljen od zvanicne Audi auto kuce u Njemackoj:

    WILLY TIEDTKE, Griegstrasse 69, 22763 Hamburg
    Telefon: +49 40 5589573-118
    Telefax: +49 40 5589573-100
    E-Mail: sven.hentschel@willytiedtke.de

    www.willytiedtke.de
    Glavni Manager: Dr. Alexander Tiedtke
    Manager prodaje: Sven Bentschel

    Kao sto mozete provjeriti u sistemu automobil nije imao nikakvih problema sa mjenjacem kao ni sa drugim djelovima i od pocetka upotrebe servisiran je iskljucivo u ovlascenim Audi servisima u Njemackoj i Crnoj Gori.

    Po zavrsetku uvoza automobil je redovno odrzavan u Roksped Auto Centar doo kao sto mozete vidjeti po racunima (skenirani racuni su pridodati) i to 04.02.2016 (problematicna popravka nakon nezgode gdje je trebalo, osim ostalih djelova, zamjenjeniti ulje u mjenjacu - imate .pdf file sa kopijom fiskalnog racuna i originalne fakture) te 18.10.2016 i 03.10.2017 (redovne zamjene filtera i ulja).

    Nakon prvih simptoma problema sa mjenjacem automobil je odvezen u Roksped Auto Centar doo gdje mu je odradjen redovni servis 03.10.2017 i gdje su u Roksped Auto Centar doo konstatovali probleme sa mjenjacem ali su zahtjevali da automobil ostane 2dana na posmatranju sto mi se ucinilo kao neosnovano dug vremenski period za dijagnostiku kvara na vozilu. Moram navesti da sam predhodno zakazao prijem i cekao nekoliko dana na prijem vozila (Petak - Utorak).

    Odlucio sam da automobil odvezem u Porsche Ada Beograd na pregled posto sam imao informaciju da je taj ovlasceni servis u Beogradu izuzetno profesionalan a svakako sam imao i poslovnih obaveza u Beogradu.

    Na proputovanju do Beograda zastao sam u AC Manik, takodje dobijena preporuka od prijatelja da je servis izuzetno profesionalan, Cacak, gdje me je primio g. Dxxx Mxxx i gdje na zalost nije postojala mogucnost pregleda vozila toga dana. Dugujem zahvalnost g. Mxxx koji me je toplo primio i u kratkim crtama upoznao sa sistemom dijagnostike kvara u tom servisu i eventualnim problemima sa mjenjacem koje bih mogao da ocekujem a shodno simptomima koje sam naveo i na kraju ispratio do samog vozila.
    Ovo navodim zbog zajedljivog komentara g. Txxxx pri mojoj posjeti Roksped Auto Centar doo na 14.10.2017 da automobil sa 3L manje ulja u mjenjacu ne moze da 'upali'.

    Nakon posjete servisu AC Manik nastavio sam put ka Beogradu gdje sam nakon uradjene kontrole u Porsche Ada Beograd dana 11.10.2017 finalno i saznao da je mjenjac vozen sa 3l ulja manje od fabrickih predispozicija te da su ostecenja takvog stepena da je popravka mjenjaca nemoguca. Zelim istaci da je serviser iz Porsche Ada Beograd osim konstatacije da fali 3L ulja u mjenjacu konstatovao i da nema tragova curenja ulja iz spremnika (izvjestaj menadzera g. Pxxxx pridodat takodje).

    Automobil sam ostavio na parkingu Porsche Beograd te ga po potrebi mozete dodatno pogledati (kljucevi su ostavljeni cuvaru, kao sto je zahtjevano).

    Osim toga sto je automobil redovno servisiran iskljucivo u ovlascenom servisu Roksped Auto Centar doo automobil je i Kasko osiguran kod Lovcen doo osiguranja (skenirana polisa osiguranja pridodata email-u). Nisam osoba koja povrsno radi stvari i htio sam da budem apsolutno siguran da necu snositi pretpostavljeno skupe popravke u slucaju nekog problema sa automobilom.

    Nesavjesnim sipanjem, cak 3L manje, ulja u mjenjac odgovorne osobe iz Roksped Auto Centar doo servisa su dovele u opasnost zivote moje porodice, mene kao i ostalih ucesnika u saobracaju. Na svu srecu zivotom je platio samo mjenjac na mome vozilu.
    Mozete biti sigurni da je osjecaj gdje su cijela moja porodica i ostali ucesnici u saobracaju bili u opasnosti od blokiranja mjenjaca te izazivanja udesa ni u kom slucaju nije prijatan i da ce me jos dugo drzati nevjerica zasto su toliki zivoti morali biti u opasnosti zbog 3L ulja ma kolika god vrijednost da je u pitanju.
    Pretpostavka Vasih kolega, koje bi zeljele da budu anonimne, je da u nedostatku masine za zamjenu ulja serviseri iz Roksped nisu uspjeli da uspu vise od 5L ulja a ovih 3L 'viska' nisu prijavili. Ja ovo ne tvrdim, niti je to moj posao, sta god da se desilo ja ni u kom slucaju ne mogu naci sebe kao odgovornu osobu.

    Ja sam kupio premium Audi vozilo u vjeri da je i podrska zvanicnih servisa isto tako premium kao i sama vozila i prosto ne mogu da vjerujem da da imam ovakav problem kojem ni u kom slucaju nisam doprinio.
    Logikom da se mjenjac mora mjenjati na 68000km Audi bi ubrzo izgubio sve svoje musterije. Vec ste napravili ogroman propust posto sam morao da pozajmljujem vozilo od prijatelja koji ce vjerovatno pomisliti da je Audi kvarljiv automobil.
    Zahtjevam hitno rijesavanje kvara na mom vozilu odnosno zamjena mjenjaca novim posto cu u suprotnome biti prinudjen da se prvo zalim direktno Audi Stuttgart odnosno da putem sudske tuzbe u Crnoj Gori ostvarim svoja prava i da o svemu obavijestim medije.
    Takodje, bicu prinudjen da Vam zatrazim placanje rent-a-car ekvivalentnog vozila do zavrsetka popravke mog automobila.

    Sadrzaj ovog email-a, zajedno sa kopijama svih pridodatih dokumenata ce Vam biti poslat preporucenom postom a Vas odgovor zelim kako putem odgovora na ovaj email tako i u pisanoj formi (ovo se odnosi na direktore kako Roksped Auto Centar doo tako i Porsche Beograd Ada).


    Sa postovanjem
    Ivan J.'





Working...
X