I opet se kvare isto kao i drugi automobili. Realno 98% vozaca zabole za aluminijum. Nikad nebi dao 8-9000€ za auto star 10 godina pa nek je ceo od aluminijuma.
Juce isao da pogledam ovaj primerak. Prednji i zadnji branik farbani...tacno se vidi da nema onih perla u boli i pomorandzina kora. Nisam cak ni siguran da li je prednji branik toliko fleksibilan ili bi morao da bude cvrsce povezan/pricvrscen. Zadnje desno staklo je 2010god, a na soferci godinu proizvodnje nisam mogao da pronadjem. Ima tu i tamo ostecenja od kamencica, dva sitna ulubljenja, zadnji branik sa desne strane pri samom tocku se malo odvojio od lima vrv fali neka zabica. Po krovu tamo gde je lim ima nekih ogrebotina, kao da je nesto bilo na kolima i to prouzrokovalo. Diskovi prednji i zadnji losi, zadnje gume lose, prednje dobre.
Unutrasnjost druga prica, sve na svom mestu, veoma ocuvano i perverzno dobra kombinacija boja.
Nije bilo mogucnosti da se auto danas proba tako da je sve ostalo na vizuelnom pregledu.
Nemaju ni jedan dokaz da je nesto radjeno ili menjano, dakle servisna istorija ne postoji ni u tragovima,a rekli su da je imaju. Takodje garantuju da je km prava, a ja im pokazao sta sam saznao...kao nemaju pojma i svi cute, u fazonu decko to je sto je, sve je ispravno, a ti vidi.
Hvala lepo, dovidjenja.
Zapeo jesam jer imam dobrog majstora, a i jeftiniji su u nabavci, a opet ne toliko nekvalitetni. Ali posto nista krsteno po oglasima nema onda prosirujem vidike i van Resoa
Ej, 2002 su oni metnuli diode umesto sijalica. Naravno, kao i svaki auto ima svojih mana jer da ih nije mogli bi slobodno odavno da metu kljuc u bravu.
Pozdrav
Ej, 1993. godine je Renault metnuo diode umesto sijalica u treće štop svetlo, na Laguni karavan. I to diode koje na 99% automobila i dan danas rade, za razliku od npr mercedesovih kod kojih često pola ne radi posle nekoliko godina vožnje.
Sa druge strane, ko je realan i imao je prilike da proba - priznaće da su ipak nemački automobili generalno bolji. Da li su toliko bolji koliko su skuplji, oko toga se može diskutovati, ali da su dobri - jesu.
LED druze, LED. To o cemu ti pricas ima i golf s kraja sedamdesetih.
Nije sporno da su francuzi doprineli razvoju auto industrije niti je poenta moje price bila sta je kvalitetnije. Eto, covek lepo napisao, hebe mu se za aluminijum ali to je razlog zasto ovi kostaju vise.
Nisam davno pisao a opet posle toliko godina bitisanja na ovom mestu ne kapiram da neko ko sebe naziva vozacem ne razume zasto je nemac skup. Pa nisu srbi to izmislili vec je to tako u celom svetu.
Tog Scenic-a u NS zaobiđi u širokom luku, u sledećem postu na tom Latitude-u možeš da vidiš kako otprilike treba da izgleda kožno sedište na 170 000 km. Scenic je bio neki taxi, najmanje x2 kilometraža, rekao bih. Btw, Latitud deluje skroz OK.
"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Pokretaču teme, pozovi neki Reno servis ili se još bolje prošetaj i pitaj pošto su dizne za nov dci, da li mogu da se remontuju i koliko često im dolaze u servis.
Dizne su mi najmanji problem, odes, zamenis i gotovo. Ja na mojoj laguni a ovih 10god nikada nisam dirao dizne, niti su bile ciscene. Jedino sto nisam radio jeste da vozim na rezervi, uvek sipao skuplje gorivo i 1-2x godisnje sipao aditiv za CR sisteme.
Da malo osvezim temu. Juce sam isao da vidim jedan novi C5 iz oglasa: https://www.polovniautomobili.com/au...-hdi-executive
Unutra bar na prvi pogled fino ocuvan, nista izlizano, pohabano itd. Spolja kako gde, po koja ogrebotina ali nista strasno i normalno za auto tog godista. Branici, i prednji i zadnji farbani, kaze lik on ih nije farbao samo je zamenio jedan senzor koji nije radio. Gume nove ali kineske, diskovi i plocice takodje. Felne kao nove, kaze da je auto ima obicne celicne pa su ove naknadno stavljene i sredjene, farbane...
Oba ali oba fara imaju napuklo staklo i to pri dnu, tamo gde se savija, jedan bas na sredini otprilike, a drugi blize onom delu fara gde se pali sijalica kada se skrece. Kaze lik da je dao 150e da se farovi skinu, ispiliraju i da se to sanira jer kao ne postoje polovni, nema ih. garantuje da je sve profi odradjeno ali nesto nisam bas siguran kada dodje jesen i zima da se nece pojavljivati kondenz. Posto mi je dao broj tablize iz Italije odakle je uvezen, preko linka za proveru auto na satu ima otprilike 300 hiljada.
Da jesam vec bih zvao na pivo i cevape
Gledao jedno 15-tak vozila, a zvao telefonom otprilike jos toliko. U principu svi imaju istu pricu i iste lazi, nijedan nema ispod 300 hiljada. Sa tim sam se pomirio ali vrebam priliku da se pojavi neki sa koliko toliko validnom sev. istorijom da znam da je bar nesto promenjeno jer km koju sam naveo da je vecina presla ispunjava uslove da dotraju sklopovi koji nisu jeftini (zamajac, turbina, dizne...). Uglavnom svoj auto sam registrovao, leto je predamnom pa pre ili kasnijenaici ce nesto krsteno.
Comment