Auto od 4.500 do 5.500 e

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xxxxmanijakxxxx
    CBC Član
    • 21.07.2006
    • 14
    • Beograd

    Auto od 4.500 do 5.500 e

    Molin Vas za pomoc. Treba mi savt i ideja. Koji auto preporucujete za ovaj iznos. Ja svaki dan prelazim 200km, pa mi treba mako robusniji auto. Naravo sto noviji i sa st ovise opreme, a klima i plin su obavezni !

    Hvala svima !
  • RANK
    CBC Senator XXL
    • 28.02.2007
    • 1635
    • Beograd
    • FIAT MAREA WEEKEND 1

    #2
    daewoo nubira 1998-2000, preporuka iz licnog iskustva
    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

    Comment

    • MOSLER
      CBC Senator XXL
      • 27.05.2005
      • 1064
      • Niš

      #3
      Reno Megan,Opel Vektra ili Pezo 406
      Megan preporucujem iz licnog iskustva jer je dosta udoban i kao takav pogodan za prelazenje veceg broja kilometara.

      Comment

      • prle
        CBC Senator
        • 04.09.2006
        • 223
        • Beograd - Konjarnik

        #4
        ja bih samo preporučio da spustiš cifru i uzmeš bez plina, pa sam ugradiš posle...ako je 200km otvorenog puta onda može omega b da bude odličan izbor.

        Comment

        • Lanee
          CBC Senator XXL
          • 30.11.2006
          • 488
          • Beograd

          #5
          nezgodna cifra

          ili da jurish stariji a veci auto (kao ja)
          ili manji kompaktniji a mladji po godishtu i kilometrazi
          Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
          To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

          Comment

          • Flavio
            CBC Senator XXL
            • 13.06.2006
            • 1926
            • 012 Centar
            • KaraWagon 1.4T.Spark

            #6

            Bitno je reci i koja velicina auta je potrebna.Mozda je dovoljana i Lancia Y recimo,a za te pare moze biti i mlada (vremenski i kilometarski) i sa full opremom(cak i koza) ...

            Comment

            • Darth Nihilus
              CBC Senator XXL
              • 13.04.2005
              • 417
              • Srbija, Paracin

              #7
              Originally posted by MOSLER
              Reno Megan,Opel Vektra ili Pezo 406
              Megan preporucujem iz licnog iskustva jer je dosta udoban i kao takav pogodan za prelazenje veceg broja kilometara.
              Ne Megan, šurak ne može samo da ispla?a popravke! Pogledaj neku dobru Alfu 145 ili 146 sa ful opremom, ugradi gas i uživaj. Delovi nisu skupi, a i slabo se kvari. Samo menjaj ulje redovno i pi?iiiiiiii!
              Do not underestimate the power of the Dark Side

              Comment

              • Hermes
                CBC Senator XXL
                • 14.02.2006
                • 1306
                • https://t.me/pump_upp
                • bemve

                #8
                S obzirom da ces provoditi vise sati u kolima svakog dana, udobnost treba da ti bude na prvom mestu, te ja glasam za neku stariju limuzinu vise klase ( od najmanje 2000 kubika, sto je optimum po pitanju para)...takvih kola ima, samo treba naci primerak u dobrom stanju, zakrpiti neke sitnice koje uvek ispadnu i voziti se gospodski 70kkm godisnje
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • GT
                  CBC Senator XXL
                  • 01.12.2006
                  • 337
                  • Beograd

                  #9
                  Lancia pre svega, malo kosta, puno daje, udobna, lepa, brza, pouzdana...
                  "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

                  Comment

                  • Durango
                    CBC Senator XXL
                    • 01.02.2006
                    • 590
                    • Zemun, Srbija

                    #10
                    Ako za te pare mozes da nadjes dobru Vectru B sigurno neces pogresiti!
                    MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

                    Comment

                    • nele22
                      CBC Veteran
                      • 22.10.2005
                      • 111
                      • BIH , okolina Modrice

                      #11
                      Za te pare mozes da biras BMW 7-icu sa svom mogucom opremom koja postoji u danasnjim novim automobilima, i da se vozis ko covek.
                      Veruj mi da sam posle BMW-a izmenjao (posle nepuna 3 meseca) 5 raznih auta srednje i visoke klase( mazda 626, toyota corolla,opel senator,ALFA ROMEO,ford escort).
                      SVI POSLE BMW-a IZGLEDAJU K'O BICIKLOVI !!!
                      Jedino je ALFA mogla po brzini,ali samo po brzini da mu pridje.

                      Ako se odlucis za BMW 7 nemoj uzimati preko 3000ccm,sledeci je 3500ccm a to spada u najvisu klasu (preko 3150ccm)za registraciju
                      Samo polako i pun gas ! ! !

                      Comment

                      • MOSLER
                        CBC Senator XXL
                        • 27.05.2005
                        • 1064
                        • Niš

                        #12
                        Originally posted by stex
                        Ne Megan, šurak ne može samo da ispla?a popravke! Pogledaj neku dobru Alfu 145 ili 146 sa ful opremom, ugradi gas i uživaj. Delovi nisu skupi, a i slabo se kvari. Samo menjaj ulje redovno i pi?iiiiiiii!
                        Pazi kada si lupio i ostao ziv,od kada je to Alfa jeftina za odrzavanje i slabo se kvari ,ako je Alfa po necemu poznata to su visoke cene odrzavanja i kvarljivost, o krutom i neudobnom podvozju da i ne govorim.
                        Drugar je nedavno posle Fiata Tipo kupio Alfu 146 i razlika u cenama odrzavanja i udobnosti je ogromna.Posle voznje od nekih 40 km imao je osecaj da su mu bubrezi pomereni koliko je auto tvrd.
                        Ako neko prelazi 200 i vise km dnevno potreban mu je auto koji koji ce mu put ucinitim prijatnim i manje zamornim a ne kola posle kojih ce biti umoran i rastresen.
                        Reno Megan vozim vec tri godine,i iako auto nije bio u top stanju kada je kupljen,nikakvih problema ili vecih ulaganja nisam imao.Cene delova su pristupacne pa cak i nize od pojedinih vozila u klasi.Ocigledno je tvoj surak kupio neki les od auta ili ga nije odrzavao pa kad se nakupe delovi koje treba zameniti onda troskovima nikad kraja
                        Nemoj da mislis da mrzim Alfu,cak sta vise nosim se mislju da u skorije vreme svoj auto zamenim nekim novijim Alfinim modelom,ali kada se radi o kvalitetu, udobnosti i odrzavanju Francuzi i Italijani ipak nisu za poredjenje =]

                        Comment

                        • Lanee
                          CBC Senator XXL
                          • 30.11.2006
                          • 488
                          • Beograd

                          #13
                          @nele22

                          pa da li si mozda sabrao samo koliko bi para ushtedeo da mu auto ne troshi 20 litara nego ispod 10 ??? plus PLIN heheh

                          za tu prichu bmw 7 moze 3000 ali samo ako je dizel

                          sve ostalo jock

                          iskreno nije malo dati za registraciju 3.0 36000
                          a za 2.0 mislim da ne moze da predje 25000

                          e sad ako je tebi 100-150 evra razlike pri ionako skupoj registraciji
                          onda blago tebi heheh
                          Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                          To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                          Comment

                          • MOSLER
                            CBC Senator XXL
                            • 27.05.2005
                            • 1064
                            • Niš

                            #14
                            Nesto mi je malo tih 36000 din za registraciju auta od 3000cc,u Dunavu je registracija za tu kubikazu preko 42000 din.

                            Comment

                            • Lanee
                              CBC Senator XXL
                              • 30.11.2006
                              • 488
                              • Beograd

                              #15
                              uuu daaa
                              ovo je za do 2.5 tachno

                              onda jeste tako neka cifra sumanuta

                              pa da tachno nikad necu kupiti vishe od 2.0 ali svaki ima da bude turbo
                              Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                              To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                              Comment

                              Working...
                              X