Re: Najbolji "diesel" izbor iz 80-ih
odmah racunaj na trosak generalne motora.
svi ti dizeli su odavno vec u fazi raspadanja.
mozda se nadje neki komad vlasnika koji je ovde kupio u SFRJ dizel tokom 80tih sa konsignacije, koji je bio veoma bogat u to doba i sada ga prodaje kao prvi i jedini vlasnik.
takvih ako ima 5 komada u Srbiji bilo koje marke i modela, mnogo je....
vecina je uvezena sa vec mnogo km, i vecina je jos dodatno izakana ovde.
merenje kompresije, i to obavezno na hladno posle noci hladjenja, je ono sto ti govori o stanju motora.
periferije tipa dizne, grejaci, pumpa goriva je jednostavno i jeftino popraviti.
kompresija mininalno da ti bude 20bara da bi se mogao voziti mozda jos godinu dana do generalne.
kompresija oko 25 bara ti daje sansu da se vozis mozda cak i do 3 godine.
dobar dizel (tog tipa dizel konstrukcije) ima kompresiju 30+ bara.
zima je inace najbolje dobe godine za kupovinu dizela te generacije, sve mane su zimi najizrazenije.
prvo jutarnje paljenje daje odgovore na 95+% dilema oko stanja mehanike motora.
ti dizeli uopste nemaju elektriku za svoj rad, pa oko toga nemoj da brines (osim jednog elektro ventila no to je sitnica).
Pezo je poznat po dizelima, uz Mercedes.
ostalo pobrojano je treca liga sto se tice motora.
ako nadjes Pezo 1769 (ili tako nesto kubika ima) turbo dizel u ponudi,probaj da provozas.
za Forda, VW, Opel dizela je nedostizno kako radi, i koje perfomanse ima.cak i atmo verzija nema cega da se postidi pred bilo kojiim od pobrojanih.
sto se tice limarije jedino VW/Audi su tu korektni od marki u uzem izboru.
ostali su treca liga izrade karoserije, i po pravilu su truli do sada.
sta god da se odlucis, racunaj da kupis, vozis neko vreme i bacis na otpad.
popravka je obicno skuplja od vrednosti vozila, a da se uradi kako treba tj da valja.
ti auti su za jednokratnu upotrebu, do prvog kvara a onda trazi sledeci.
pravilo, no svako pravilo ima i redak izuzetak.
Originally posted by shone190
odmah racunaj na trosak generalne motora.
svi ti dizeli su odavno vec u fazi raspadanja.
mozda se nadje neki komad vlasnika koji je ovde kupio u SFRJ dizel tokom 80tih sa konsignacije, koji je bio veoma bogat u to doba i sada ga prodaje kao prvi i jedini vlasnik.
takvih ako ima 5 komada u Srbiji bilo koje marke i modela, mnogo je....
vecina je uvezena sa vec mnogo km, i vecina je jos dodatno izakana ovde.
merenje kompresije, i to obavezno na hladno posle noci hladjenja, je ono sto ti govori o stanju motora.
periferije tipa dizne, grejaci, pumpa goriva je jednostavno i jeftino popraviti.
kompresija mininalno da ti bude 20bara da bi se mogao voziti mozda jos godinu dana do generalne.
kompresija oko 25 bara ti daje sansu da se vozis mozda cak i do 3 godine.
dobar dizel (tog tipa dizel konstrukcije) ima kompresiju 30+ bara.
zima je inace najbolje dobe godine za kupovinu dizela te generacije, sve mane su zimi najizrazenije.
prvo jutarnje paljenje daje odgovore na 95+% dilema oko stanja mehanike motora.
ti dizeli uopste nemaju elektriku za svoj rad, pa oko toga nemoj da brines (osim jednog elektro ventila no to je sitnica).
Pezo je poznat po dizelima, uz Mercedes.
ostalo pobrojano je treca liga sto se tice motora.
ako nadjes Pezo 1769 (ili tako nesto kubika ima) turbo dizel u ponudi,probaj da provozas.
za Forda, VW, Opel dizela je nedostizno kako radi, i koje perfomanse ima.cak i atmo verzija nema cega da se postidi pred bilo kojiim od pobrojanih.
sto se tice limarije jedino VW/Audi su tu korektni od marki u uzem izboru.
ostali su treca liga izrade karoserije, i po pravilu su truli do sada.
sta god da se odlucis, racunaj da kupis, vozis neko vreme i bacis na otpad.
popravka je obicno skuplja od vrednosti vozila, a da se uradi kako treba tj da valja.
ti auti su za jednokratnu upotrebu, do prvog kvara a onda trazi sledeci.
pravilo, no svako pravilo ima i redak izuzetak.
Comment