Da li je jos ziv crni Oldsmobile 442, mislim da nije imao BG table, ali se vozikao po Beogradu. Bio je ruzan sa mat crnom bojom, ali je imao zastrasujuci zvuk, mislim da po tome da je imao pravi V8 unutra. Nisam ga video desetak godina...
Ciji je Mustang prve generacije, restauriran, tamno zeleni, limarijski u izvanrednom stanju, proslo leto stalno stajao u Kralja petra ulici kod Kosave? Jel` od Djoke Kortine, vlasnika Kosave?
Bas taj auto sam vidjao! Bas uvek, gle cuda, na benzinskoj pumpi...
Koji je motor u njemu?
ima originalan motor 5,7 l ( 350 cid ) i malu snagu za tu zapreminu od 170 KS, malo, ako se zna da je isti motor do 1971 imao 300 KS...
inace, potrosnja nije strasna, po gradu popije ( sa normalnom voznjom ) oko 15 tak litara a auto put oko 10. Stvar je u tome sto taj V8 ( kao i velika vecina americkih V8 motora ) uopste nije turazna masina i ti motori trose ogromne kolicine goriva samo kad se gaze i teraju preko 4000 obrtaja. U svim situacijama ( osim paljenja guma na semaforu ) taj auto se vozi na vrh gasa i potpuno ispunjava sve zelje....
Da li je jos ziv crni Oldsmobile 442, mislim da nije imao BG table, ali se vozikao po Beogradu. Bio je ruzan sa mat crnom bojom, ali je imao zastrasujuci zvuk, mislim da po tome da je imao pravi V8 unutra. Nisam ga video desetak godina...
Ciji je Mustang prve generacije, restauriran, tamno zeleni, limarijski u izvanrednom stanju, proslo leto stalno stajao u Kralja petra ulici kod Kosave? Jel` od Djoke Kortine, vlasnika Kosave?
Ne znam ko je tacno sadasnji vlasnik tog Mustanga ( sumnjam na Djoku ) ali poznajem dva prosla vlasnika
Auto je 1969 godiste, kupe sa 2 decor grupom ( bolja oprema ), 302 V8 ( 5 litara ) motorom sa dvogrlim karburatorom ( bilo je i sa 4vorogrlim ), 290 KS. Ofarban je u Highland Green boju i ima American Racing Torque Thrust felne. Imam sliku automobila ali mi je na nekom discu koji mi nije kuci pa cu je postaviti kasnije Inace, auto je do pre par godina bio u Vranju gde je i dosao kao nov a kad je poceta restauracija bio je u super stanju, prakticno, samo je pretrimovan i prefarban...
inace, sto se tice tog Oldsa 442, za njega znam odavno ali nikad nisam otisao da ga vidim ( uvek je nesto bilo prece ) sad je u jako losem stanju a sa gazdom se ne moze razgovarati ( jedan od onih natripovanih i zajebanih ) a po prici mojih drugara koji su ga videli, auto je '68 god i izgleda odprilike ovako...
Oldsmobile je fenomenalno auto, ali nikad nije dobijao paznju koju zasluzuje. Po motorima je medju najboljim muscle car (nije dobar kao Mopar 426 Hemi, ali je u samom vrhu).
Ovaj 442 je kao sa @Hemijevih slika. U stvari kada bolje razmislim nisam ga video sigurno najmanje 15 godina. Izgledao je kao Mad Max-ov auto, matiran, crn...Tadasnji (sadasnji?) vlasnik ga nije nimalo stedeo, tretirao ga je kao svakodnevni auto. Nazalost...
Oldsmobile je fenomenalno auto, ali nikad nije dobijao paznju koju zasluzuje. Po motorima je medju najboljim muscle car (nije dobar kao Mopar 426 Hemi, ali je u samom vrhu).
U pravu si. Ne samo da je bio najbolji po motorima, bio je jedan i od najbrzih, najopremljenijij ( i prilicno skup ) i najstabilnijih mucle cars a u Hurst verzijama i najexkluzivnijih..... Inace, posle Pontiaca 1964, Olds je odmah bio drugi koji je ponudio 442 opciju na Cutlassu a prema nekim muscle autorima, Olds iz 49 sa Rocket V8 motorom ( taj motor sam video postavicu slike ) je kokcepcijski bio prvi pra-muscle......
Horsepower, ajde ako te ne mrzi, molim te, otvori novu temu na Muscle Cars pod nazivom Oldsmobile 442 i napisi nesto o njemu ali se baziraj na modele od 64-72. Ja cu da se pobrinem za slike
Taj `69. Mustang izgleda savrseno, postavicu ja slike sutra, samo da ih uzmem od devojke, posto smo njenim aparatom slikali...
Neverovatno ocuvan auto...
Camaro SS 350 iz 1969 god, ns auto od kad je bio nov, odlicna baza za rad, kompletan ( sve sa LT 1 350 V8 motorom i automatikom, 300 KS i ubrzanje za oko 6 sec ), fale mu samo sitni detalji enterijera i karoserije. Doduse, u pitanju je evropska verzija ( export ) pa je od dodatne opreme imala samo vynil krov a spojleri ( prednji i zadnji ) kao i bolji diferencijali i brdo drugih performance dodataka nisu mogli da se dobiju sa ove strane okeana. Ipak, jedini pravi SS u bivsoj, sadasnjoj i buducim jugoslavijama....veoma retka zverka
Comment