Zarada i automobili taxista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #91
    zasto ja ne bih mogao da taksiram (kao sto pecam), recimo jednu do dve godine, pa onda nesto drugo, otvorim recimo kiosk, pa opet "izvadim" dozvolu za taxi, na godinu dana, platim porez...
    pa možeš ko ti brani.
    ima ljudi koji se zalete, promaše biznis za koji nisu sposobni pa ubrzo propadnu (ja bih rekao bankrotiraju) i potreže šansu u slede?em pokušaju sa novim biznisom.
    a i biznisi se menjaju tokom vremena, cene na tržištu su promenljive, neki poslovi se ukidaju (kome još danas treba daktilograf na mehani?koj pisa?oj mašini npr), neki novi poslovi se stvaraju itd.

    ali, koliko je meni poznato bez radio stanice i bez podrške dispe?erskog centra male su ti šanse da postigneš kvalitetan odnos predjenih km na prazno/ napla?enih km vožnje.

    odnosno svaki km proveden na lerki tebe košta kao gorivo i amortizacija vozila (+ vreme ali da ga izuzemom) što je ?ist trošak.
    sa radio vezom stojiš u mestu i nemaš taj trošak, ali imaš trošak mese?ne ?lanarine tj mese?nog udela u troškovima centra (udruženja, firme, dispe?era i ostalih u lancu).

    šta je za koga isplativije, u kom gradu, u koje doba dana, puno varijabli za jedinstvenu procenu cashflow-a bilo na dnevnoj bilo mese?noj ili godišnjoj proceni.

    naravno, ja još nisam video da je neko radio kako treba biznis plan u taxi službi, više se ide na neke procene iz iskustva.

    postoje 2 vrste taxi mogu?nosti kod nas- pojedni?ani privatni tj preduzetnik (SZR bivše) fizi?ko lice i postoji preduze?e (DOO, Orta?ko, itd) kao pravno lice kao i svako drugo.

    postoje i tre?i, divlji, ilegalni, izba?eni iz udruženja, uglavnom bez ikakvog pravnog osnova.

    ovi tre?i polako nestaju jer ih suzbijaju sami legalni taxisti kojima smetaju ali u praksi i dalje ima gradjana koji su svesno spremni da udju u divlji taxi (i ?esto) sami sebi naprave problem pa se žale na lošu uslugu/cenu.


    poneki se bune što postoji zakon (Ustav) koji omogu?ava ono što sam citirao, tvoju slobodnu volju da izabereš posao kojim ?eš se baviti, kada ?eš se baviti, koliko dugo ?eš se baviti, gde ?eš se baviti itd.
    u svakoj branši ima nezadovoljnih koji bi hteli specijalne privilegije, taxisti su izuzetno solidarni i uz zavidan broj to daje "težinu".

    usled te težine još se smatra da može da se vrati Titovo/Slobino/ koje god vreme gde su taxisti iznad zakona/pravila/normi/ pla?anja poreza/ itd privilegovani.

    isto to smatrali su nedavno i fiktivno zaposleni radnici u Kragujevcu (bivše Zastave) da još uvek imaju samoupravna prava...

    ima još takvih grupa koje ne shvataju koja je godina u pitanju, i da komunizam ne stanuje više ovde..da su neka nova pravila biznisa uvedena.

    mislim da jako puno taxista želi da dobro radi, želi da se posveti tom poslu i da ga usavrši/ popravi kvalitet i da takvi i ne prave galamu niti se bune ve? ulažu u vozila, opremu, u svoj posao.

    manjina se buni, i manjini sve smeta a ta manjina je jako glasna i povu?e za sobom i ostale.

    kada se taxi licence budu pla?ale na konkursu a ne dodeljivale (kao što su licence za privatne radio i tv stanice, za privatne telekom operatere, za budu?e privatne elektro operatere) bi?e i druga?iji odnos i poštovanje prema toj licenci uz bitku da se kvalitetom ista zadrži po isteku licence.

    kad ?e to biti, zavisi prevashodno od organizacije i iskrene želje države da uvede pravila jednaka za sve.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #92
      Re: taxi

      Originally posted by jerotije
      Originally posted by sri98
      Samo da dodam, kada si vec pomenuo lekare koji ne mogu da se zaposle, da je drzava poslednjih nekoliko godina ukinula specijalizacije i smanjila broj mesta na fakultetima, bas da bi vise njih dobilo posao.

      I u tvojim primerima se ne radio o nekom ko je dobio dozvolu za rad pa mu je to zabranjeno, vec o nekom ko nikada nije ni radio, za razliku od taxista koji su dobili dozvole za rad, pa su im one uskracene.
      Ja sam malo glup pa te nerazumem ! Aj malo detaljnije mi objasni i ovo prvo i ovo drugo sta si hteo da kazes. Pozz
      Pomenuo si lekare kojih ima mnogo i bez posla su, a svakom drustvu su (bez uvrede) ipak potrebniji nego taxisti. E sada, da bi se vise lekara zaposlilo i da ne bi bilo gomilanja visokostrucne radne snage, drzava je ukinula specijalizacije (osim na zahtev firme, dakle za vec zaposlene) i smanjila broj mesta novoupisanih medicinara. Time se dobija to da ce odlascima u penziju + zabranom privatne prakse ako je neko od lekara zaposlen vise nezaposlenih lekara zaposliti. Valjda ce se vremenom uvesti neka pravila i u taxi sluzbu.

      Druga stvar, koja je vise vezana za ovu temu je tvoje poredjenje lekara, konobara i ostalih sa txistima i "pobunom", a odnosi se na to da se taxisti "bune" jer se novim ljudima omogucava da izadju na ulicu. Madjutim, radi se o tome da su ti ljudi o kojima je rec vec polozili ispit za taxi, dobili dozvole koje su im nakon toga ukinute. Onda su oni lepo (i pametno) podneli tuzbu ustavnom sudu jer im je uskraceno pravo na rad i spor dobili.

      Lekari i konobari koje si pomenuo nikada nisu bili ni zaposleni i niko im ne brani da rade, samo je poenta u tome da li ce ih i kada neko zaposliti.

      To sto su oni dobili pred Ustavnim sudom je isto kao i da je neki lekar, konobar, ja ili ko zna ko nepravedno dobio otkaz, tuzio firmu i dobio presudu da mora biti vracen na posao sto je u ovom slucaju da im se mora omoguciti da rade, tj. voze.

      Da ponovim, cisto sa pravnog aspekta - svaka odluka suda ima jacu snagu i obavezu postovanja (a pogoto ako je od Ustavnog suda) nego bilo kakva odluka, resenje, studija, dozvola, zakljucak ili kako god zelis da nazoves bilo koji pravni akt. Kad Ustavni sud moze da naredi i predsedniku drzave, kako nece moci da naredi nekakvoj Skupstini grada ili bilo kakvom udruzenju taxista ili gledaca pitca.
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • Vladd
        CBC Senator XXL
        • 09.07.2006
        • 581
        • NBG

        #93
        Koliko sam danas cuo, osim formiranja radne grupe.... (koja ce btw odloziti situaciju za par meseci, a onda cemo se baviti Kosovom, dobili su jos jedan luft period) vidim da je zabranjeno izdavanje novih dozvola, i da je jedan od zahteva da se ukine uredba o euro 3 i euro 4 "ogranicenjima" za uvoz taxi vozila...

        Da li to znaci borba za kvalitet i bezbednost, ili misle na rikse i kocijase...

        Pa ne mogu da verujem, kakav pokusa ispiranja mozga. Da li su sami smislili "prevaru" da bi moglo da se "izrazi nezadovoljstvo" zbog "neprihvatanja nekih zahteva", a gradska vlast ce da "udovolji vecini zahteva"..

        Stvarno misle da smo "male mace" za njihovu "igru", osmisljenu, mudru

        Poz

        Comment

        • Marko001
          CBC Senator XXL
          • 09.09.2006
          • 1070
          • Belgrade

          #94
          To je nedopustivo, čak i da odustanu od davanja dozvola novim taksistima, mislimd a im nikako ne bi trebalo ukinuti to ograničenje na uvoz euro 3 vozila...

          Comment

          • DejanV
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2005
            • 682
            • Beograd

            #95
            Ja ne razumem oko cega se ovde ljudi natezu?

            Pa i budali je jasno da bi se taksi sluzba, kao i mnogo toga drugoga, moglo resiti sasvim lepo samo da postoji volja za tim. Kod nekih, mozda i kod vecine, ona sigurno postoji, ali problem je u tome sto ako bi se to sredilo, neki drugi bi opet ostali bez svoje male bare u kojoj ce da mute vodu.

            Evo, cisto kao primer, uzmimo da drzava insistira na Euro 3 standardima. Zasto neko ne moze da sedne, napravi objektivnu studiju, sto znaci uz debelo ucesce samih taksista, i da predloge u sledecm smislu (navedeni samo kao primer):

            1. Taksi sluzba ce koristiti iskljucivo Zastava Floridu sa Peugeot motorima od 1.1 ili 1.6 litara, koji zadovoljavaju Euro 3 norme;

            2. SVA taksi vozila moraju biti u jednoj od dve normirane boje, na primer, zuta i bez;

            3. Posto je taksistima automobil osnovno sredstvo, bice im omoguceno da ga nabave bez placanja PDV-a, ili uz jako snizenu stopu PDV (znaci, ne 17% umesto 18%, nego recimo 5-6%, a najbolje bi bilo bez PDV-a);

            4. Ispitivanjem je zakljuceno da je realan zivotni vek Zastava Floride recimo 3 godine, uz prelazak recimo 150.000 km. Nakon isteka tog perioda, taksista moze uzeti potvrdu od nadleznog organa da je ispunio normu i moze prodati vozilo, s tim da kupac, ma ko on bio, placa porez samo na kupovnu cenu u tom trenutku, a ne kao kada je auto bio nov. Taj deo prometa moze biti stavljen pod nadzor drzave ili grada;

            5. Svi taksisti placaju jednak doprinos i uzivaju jednake beneficije koje proizilaze iz njihovog statusa samostalnih radnika iz oblasti saobracaja i prometa putnika (ovo sam izmislio na osnovu sopstvenog statusa: samostalni radnik iz oblasti kulture);

            itd.

            Ovo je naravno samo primer, recimo izbor vozila moze biti i putem tendera, pa se mogu umesto Florida uzeti Opel Astre od same Zastave koje ce da sklapaju, itd.

            Delimicno potpuno razumem i podrzavam taksiste, u smislu da im opet, po ko zna koji put, kapu kroje ljudi koji sami nisu taksisti i taj posao posmatraju iz neke kancelarije, na osnovu sumnjivih statistickih podataka. Tu se slazem sa njima da nema dogovora dok oni, koji su svaki dan na ulici, ne budu aktivno ukljuceni u ceo proces.

            Ali, masovni protesti, blokiranje grada i ostao - ni pod razno.
            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

            Comment

            • DejanV
              CBC Senator XXL
              • 19.07.2005
              • 682
              • Beograd

              #96
              @Marko001
              Cuj, i to je besmislica u situaciji u kojoj je gorivo, trenutno po carskom dekretu iskljucivo od NIS-a, onako bednog kvaliteta. Pa ne mozes ti sipati BMB95 koji ima 40% vise sumpora nego sto bi smeo da ima u vozila i onda od njih traziti da budu u Euro 3 klasi.

              Hocu da kazem, to je sve duplo vezano. Da bi imao cist izduv, za pocetak moras imati cisto gorivo - a mi to nemamo, od zemlje koja je pocetkom 70-ih imala ako ne najbolje, onda jedno od najboljih goriva u Evropi, pali samo na nivo zemljer koja ima verovatno najgore gorivo u Evropi.

              Nekih 10 ili 11 elemenata sprecavaju domaci BMB95 da bude prema EU normama, od cega je onih 40% sumpora viska samo jedna stavka. Ko ne veruje, neka pogleda na sajti NIS-a, i ja sam to tamo procitao.
              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

              Comment

              • Marko001
                CBC Senator XXL
                • 09.09.2006
                • 1070
                • Belgrade

                #97
                Verujem, ali taksisti koji voze benzince u 99% slučajeva koriste plin kao pogonsko gorivo a ne bmb 95

                Comment

                • tojeto
                  CBC Član
                  • 08.01.2007
                  • 58
                  • Beograd

                  #98
                  Re: taxi

                  Originally posted by sri98
                  Originally posted by jerotije
                  Originally posted by sri98
                  Samo da dodam, kada si vec pomenuo lekare koji ne mogu da se zaposle, da je drzava poslednjih nekoliko godina ukinula specijalizacije i smanjila broj mesta na fakultetima, bas da bi vise njih dobilo posao.

                  I u tvojim primerima se ne radio o nekom ko je dobio dozvolu za rad pa mu je to zabranjeno, vec o nekom ko nikada nije ni radio, za razliku od taxista koji su dobili dozvole za rad, pa su im one uskracene.
                  Ja sam malo glup pa te nerazumem ! Aj malo detaljnije mi objasni i ovo prvo i ovo drugo sta si hteo da kazes. Pozz
                  Pomenuo si lekare kojih ima mnogo i bez posla su, a svakom drustvu su (bez uvrede) ipak potrebniji nego taxisti. E sada, da bi se vise lekara zaposlilo i da ne bi bilo gomilanja visokostrucne radne snage, drzava je ukinula specijalizacije (osim na zahtev firme, dakle za vec zaposlene) i smanjila broj mesta novoupisanih medicinara. Time se dobija to da ce odlascima u penziju + zabranom privatne prakse ako je neko od lekara zaposlen vise nezaposlenih lekara zaposliti. Valjda ce se vremenom uvesti neka pravila i u taxi sluzbu.

                  Druga stvar, koja je vise vezana za ovu temu je tvoje poredjenje lekara, konobara i ostalih sa txistima i "pobunom", a odnosi se na to da se taxisti "bune" jer se novim ljudima omogucava da izadju na ulicu. Madjutim, radi se o tome da su ti ljudi o kojima je rec vec polozili ispit za taxi, dobili dozvole koje su im nakon toga ukinute. Onda su oni lepo (i pametno) podneli tuzbu ustavnom sudu jer im je uskraceno pravo na rad i spor dobili.

                  Lekari i konobari koje si pomenuo nikada nisu bili ni zaposleni i niko im ne brani da rade, samo je poenta u tome da li ce ih i kada neko zaposliti.
                  Gde si to ?uo da su dobil dozvole i da su im iste kasnije oduzete. Slagali su te. Grad je 2004 godine napravio kardinalnu grešku koja im se ovih dana olupala glavu, naime grad (mislim na sekretarijat za saobra?aj) je 2004 godine pozvao izvesnu grupu (divljih) taxista koji su ispunjavali uslove za dobijanje dozvole za taxiranje da urade tada Estecki pregled vozila. Svi koji su uspešno prošli pregled su stavljeni na listu ?ekanja sa obe?anjem da ?e u skorije vreme da dobiju iste.

                  Comment

                  • doc
                    CBC Senator
                    • 25.08.2006
                    • 240
                    • BGD/KG

                    #99
                    mozda off:

                    opet ja, meni stvarno nije jasno se doticni bune...
                    naravno da ce im zarade biti male kad ne rade.
                    veceras, konkretno, mi se desilo da sam od autobuske st morao da dodjem kuci pesaka sa torbom od skoro 30 kg, zato sto je 5-orici taksista koji su tamo stajali bilo suvise blizu da me odvezu do slavije.
                    po toj logici, kad zavrsim fakultet i dobijem J**** diplomu na kojoj pise da sam lekar, moci cu da biram da li da pomognem nekome ili ne, mada vidim da mu je pomoc neophodna!!!

                    e zato ih ne podnosim, em su prevaranti, em su neradnici i stalno kukaju kako nema posla, para i sl


                    izvinjavam se za off, ali, razumete me valjda

                    Pametniji popusta, ali mentalno...

                    Comment

                    • jerotije
                      CBC Član
                      • 09.09.2007
                      • 80

                      taxi

                      Originally posted by Marko001
                      To je nedopustivo, čak i da odustanu od davanja dozvola novim taksistima, mislimd a im nikako ne bi trebalo ukinuti to ograničenje na uvoz euro 3 vozila...
                      Ovo nerazumem ? Aj npr vozila do 10 god starosti ili tako nesto ali zasto normativ euro 3-4 ? Pa u Pancevu je zagadjenost puta 2 pa niko nepominje taj euro normativ. Dali ti kao stranka znas u cemu se vozis ? Siguran sam u bar 50 % slucajeva da neznas ni u koji si taxi seo a kamoli koje je godiste auto i ima li euro 3. Pozz

                      Comment

                      • jerotije
                        CBC Član
                        • 09.09.2007
                        • 80

                        Re: taxi

                        Originally posted by sri98
                        Originally posted by jerotije
                        Originally posted by sri98
                        Samo da dodam, kada si vec pomenuo lekare koji ne mogu da se zaposle, da je drzava poslednjih nekoliko godina ukinula specijalizacije i smanjila broj mesta na fakultetima, bas da bi vise njih dobilo posao.

                        I u tvojim primerima se ne radio o nekom ko je dobio dozvolu za rad pa mu je to zabranjeno, vec o nekom ko nikada nije ni radio, za razliku od taxista koji su dobili dozvole za rad, pa su im one uskracene.
                        Ja sam malo glup pa te nerazumem ! Aj malo detaljnije mi objasni i ovo prvo i ovo drugo sta si hteo da kazes. Pozz
                        Pomenuo si lekare kojih ima mnogo i bez posla su, a svakom drustvu su (bez uvrede) ipak potrebniji nego taxisti. E sada, da bi se vise lekara zaposlilo i da ne bi bilo gomilanja visokostrucne radne snage, drzava je ukinula specijalizacije (osim na zahtev firme, dakle za vec zaposlene) i smanjila broj mesta novoupisanih medicinara. Time se dobija to da ce odlascima u penziju + zabranom privatne prakse ako je neko od lekara zaposlen vise nezaposlenih lekara zaposliti. Valjda ce se vremenom uvesti neka pravila i u taxi sluzbu.

                        Druga stvar, koja je vise vezana za ovu temu je tvoje poredjenje lekara, konobara i ostalih sa txistima i "pobunom", a odnosi se na to da se taxisti "bune" jer se novim ljudima omogucava da izadju na ulicu. Madjutim, radi se o tome da su ti ljudi o kojima je rec vec polozili ispit za taxi, dobili dozvole koje su im nakon toga ukinute. Onda su oni lepo (i pametno) podneli tuzbu ustavnom sudu jer im je uskraceno pravo na rad i spor dobili.

                        Lekari i konobari koje si pomenuo nikada nisu bili ni zaposleni i niko im ne brani da rade, samo je poenta u tome da li ce ih i kada neko zaposliti.

                        To sto su oni dobili pred Ustavnim sudom je isto kao i da je neki lekar, konobar, ja ili ko zna ko nepravedno dobio otkaz, tuzio firmu i dobio presudu da mora biti vracen na posao sto je u ovom slucaju da im se mora omoguciti da rade, tj. voze.

                        Da ponovim, cisto sa pravnog aspekta - svaka odluka suda ima jacu snagu i obavezu postovanja (a pogoto ako je od Ustavnog suda) nego bilo kakva odluka, resenje, studija, dozvola, zakljucak ili kako god zelis da nazoves bilo koji pravni akt. Kad Ustavni sud moze da naredi i predsedniku drzave, kako nece moci da naredi nekakvoj Skupstini grada ili bilo kakvom udruzenju taxista ili gledaca pitca.
                        Na papirima je tako ali u praksi nije. Nemoj da me teras da piskaram ali znas i sam mali milion primera gde ima necega jaceg od zakona. Iseces gumu na putu, tuzis Beogradput, dobijes spor i nikada ne naplatis. Dobio si spor ali nema para. Idi i kupi gumu sa resenjem. Tako ce verujem biti i sa "novim" kolegama. Pozz

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          Saobracajnu skolu sam zavrsavao s kraja 80tih u Zemunu. Gledao sam gomile ljudi koji su pokusavali da poloze poznavanje grada i ostale ispite kako bi dobili TAXI dozvolu. Tada sam i gledao dosta ljudi kako pada i nedobija dozvolu pa pokusava ponovo. Bilo je tesko to poloziti i steci pravo na rad. Znam da je i bilo skupo.
                          Trebalo bi da se ponovo uvede tezak i pravican ispit za taksi dozvolu. To bi bio dovoljan filter. Niko nebi preko noci odlucio da postane taksista. Morao bi da se potrudi. Nebi bilo dovoljno da kupis krs okacis tablu i teras.
                          Sto se tice cena taksi usluga one moraju biti kontrolisane. Ako je broj vozila kontrolisan onda je logicno da se kontrolise i cena usluga.

                          P.S. Iseces gumu zbog rupe (neobelezene) zovnes policiju, dobijes zapisnik, procenis stetu (osiguranje), odneses u bgd-put i posle cekanja (ne preterano dugogo) dobijes pare.
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • DejanV
                            CBC Senator XXL
                            • 19.07.2005
                            • 682
                            • Beograd

                            Originally posted by Marko001
                            Verujem, ali taksisti koji voze benzince u 99% slu?ajeva koriste plin kao pogonsko gorivo a ne bmb 95
                            I to je tacno, ali je takodje tacno i to da je broj taksista u gradu zanemariv prema ukupnom broju automobila, pretpostavljam oko 1%. Samim tim, i njihov uticaj na opste zagadjenje BI BIO mali (da su im vozila ispravna, kao sto nisu, ali isto vazi i za gradjane).
                            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                            Comment

                            • jerotije
                              CBC Član
                              • 09.09.2007
                              • 80

                              Originally posted by djukic
                              Saobracajnu skolu sam zavrsavao s kraja 80tih u Zemunu. Gledao sam gomile ljudi koji su pokusavali da poloze poznavanje grada i ostale ispite kako bi dobili TAXI dozvolu. Tada sam i gledao dosta ljudi kako pada i nedobija dozvolu pa pokusava ponovo. Bilo je tesko to poloziti i steci pravo na rad. Znam da je i bilo skupo.
                              Trebalo bi da se ponovo uvede tezak i pravican ispit za taksi dozvolu. To bi bio dovoljan filter. Niko nebi preko noci odlucio da postane taksista. Morao bi da se potrudi. Nebi bilo dovoljno da kupis krs okacis tablu i teras.
                              Sto se tice cena taksi usluga one moraju biti kontrolisane. Ako je broj vozila kontrolisan onda je logicno da se kontrolise i cena usluga.

                              P.S. Iseces gumu zbog rupe (neobelezene) zovnes policiju, dobijes zapisnik, procenis stetu (osiguranje), odneses u bgd-put i posle cekanja (ne preterano dugogo) dobijes pare.
                              Stvarno se pitam, bez vredjanja, zivis li ti u Srbiji ili u nekoj zemlji EU ?

                              Comment

                              • tojeto
                                CBC Član
                                • 08.01.2007
                                • 58
                                • Beograd

                                Originally posted by doc
                                mozda off:

                                opet ja, meni stvarno nije jasno se doticni bune...
                                naravno da ce im zarade biti male kad ne rade.
                                veceras, konkretno, mi se desilo da sam od autobuske st morao da dodjem kuci pesaka sa torbom od skoro 30 kg, zato sto je 5-orici taksista koji su tamo stajali bilo suvise blizu da me odvezu do slavije.
                                po toj logici, kad zavrsim fakultet i dobijem J**** diplomu na kojoj pise da sam lekar, moci cu da biram da li da pomognem nekome ili ne, mada vidim da mu je pomoc neophodna!!!

                                e zato ih ne podnosim, em su prevaranti, em su neradnici i stalno kukaju kako nema posla, para i sl


                                izvinjavam se za off, ali, razumete me valjda

                                E vidiš ti si to doživeo i ose?aš se povre?eno a šta misliš kako je meni što ne mogu da stanem kod železni?ke stanice ili nedaj bože kod autobuske (kod Simpa) jer odma do?e policajac i po?ne da me proverava o Aerodromu samo sanjam.
                                To da si išao peške do Slavije zato što niko nije hteo da te vozi to si slagao jer da si zaustavio Pink, Maxiss, Lux ili bilo koji taxi u Kara?or?evoj ulici on bi te prevezao gde želiš. Što se ti?e vas doktora niste baš najbolji primer za poštenje, još si mlad najbolji primer možeš videti na ortopediji Banjica gde da bi legao u krevet kad te prime u Bolnicu moraš sam da ga na?eš i da ne nabrajam dalje.
                                Da smo neradnici i to si slagao jer ja vozim auto 2004 godište i niko mi ga nije poklonio nego sam ga zaradio na taxiju e to nemože da se postigne ako neradiš 28 dana u mesecu po najmanje 8-9 sati dnevno.

                                Comment

                                Working...
                                X