Ovo iznad potvrdjujem,slicno je i drugim zemljama oko poljske (slovacka npr.).I nevidim razlog zasto se nesto nebi uvelo prvo bas kod nas.Secate se price o PDV-u, pa o fiskalnim kasama?Na sve se gledalo sa podsmehom, a sad!Nije nikakva nauka instalirati fiskalne u vozila i gps ili gprs module.Ljudi pa ovo je XXI vek.Masa firmi danas prati svoja vozila putem GPSa,pa sto se ne bi pratili i taxisti kad su na radnom mestu , cisto bezbednosti radi, a o drugim prednostima ovih sistema da i nepricamo.
Zarada i automobili taxista
Collapse
X
-
Prijatelju, dali znas gde zivis ? Ovo je Srbija, jedna od najnerazvijenih zemalja u okruzenju, zemlja gde je svaki dan sve vise i vise nezaposlenih, sa cenama skoro navecim u Evropi, zemlja u kojoj jos nema zakona, gde radi ko kako i sta hoce.......pa ako netreba da zadnji uvedemo taj normativ euro 3-4 onda netreba da budemo ni prvi. Za fiskalni racun je ok ali za "euro" nema diskusije. I to je neko napravio da bi se prodavala novija kola [korumpirani politicari i dileri]. Uredba vazi samo za Beograd ali ne za Krusevac, Kraljevo, Nis.......pa cak ni za Pancevo za koji znamo da je zagadjenost uvek puta 2 ili 3. Znamo i ko je najveci zagadjivac i opet nista. A euro 3-4 i ne pominju. Dali sad malo sklapas kockice ?
Takodje gprs je ok. Tako bi se povecala bezbednost putnika, stranka bi dobila vozilo cim pre a i nestalo bi medju nama nesuglasica oko podela voznji. Ja sam misljenja da auto mora uvek da bude besprekorno cist, uredan, bes ostecenja, vozac obrijan i takodje uredan. Treba taksisti omoguciti da zaradi da moze da placa dazbine drzavi i rate za auto ALI i da njemu ostane za pristojan zivot. Takodje mislim da netreba juriti kao tele ispred rude i biti prvi. Neki razvijeniji su odavno uvideli sta ciniti. Konkretno, neznam tacno koliko je Poljska u EU ali SIGURNO znam da se kod njih voze 124-ke i Audi 100-tke jer mi je drugar [koji nema veze sa taxijem i nezna nasu problematiku] bio skoro u Poljskoj i rekao da je pun grad taxija proizvedenih 80-tih godina. Pozdrav !
Comment
-
-
Lepo je to zamisljeno ali zasto bas prvo u Srbiji to da pocne
a zasto uopste, zato sto je jeftinije odnosno omogucava vecu profitabilnost.
jedna od posledica je oko 30% smanjenje potrosnje goriva usled smanjenja km prevezenih na prazno da se stigne do musterije.
Nisam cuo da to negde funkcionise [mozda gresim]
izmedju ostaloga u Atini, dakle u Grckoj pa u Sofiji da navedem blisko nam susedstvo.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by 230Ja sam pričao o Varšavi, i za nju tvrdim da taksija nije bilo iz '90-ih, a kamo li iz '80-ih...
Ne znam kako je u manjim ili ostalim gradovima.
Comment
-
-
Originally posted by sw.brickLepo je to zamisljeno ali zasto bas prvo u Srbiji to da pocne
a zasto uopste, zato sto je jeftinije odnosno omogucava vecu profitabilnost.
jedna od posledica je oko 30% smanjenje potrosnje goriva usled smanjenja km prevezenih na prazno da se stigne do musterije.
[quote:1pdgo9l8] Nisam cuo da to negde funkcionise [mozda gresim]
gresis, naveliko funkcionise, vec 600+ takvih sistema i to samo jedne firme.
Comment
-
-
I neznam na koju foru kupuju te Tojote za te pare ali je tako. Mi u Bgd nemamo skoro nikakve privilgije. Kao obicni gradjani. Cak nam i po zakonu auto nije priznato sredstvo za rad. Prvo treba da promene zakon pa tek onda ostalo......PRVO ZAKON
Comment
-
-
Bez carine moze ali bez PDV-a nemoze. Ko ima da odvoji 10.000 i vise eura za auto odvojice i par stotina eura da nebi imao zabranu jer auto na taxiju se eksploatise tri puta vise nego kod normalnog coveka. Svaki dan 200-300 km pa ti saberi koliko je to za godinu dana, a za par godina.....
Comment
-
-
kupovina i zarada na taxiju
Prosecna CISTA dnevna zarada na taxiju u Beogradu je oko 5000din kada se odbije gorivo i troskovi hrane u toku smene.....sto za nase uslove privrede i zarada nije NIMALO lose sto znaci da za 20 radnih dana to bude 100 000 din... od toga kad se plate doprinosi ..socijalno i ostalo ostaj eoko 60 000 din sto je 650 evra u proseku ALI MORA DA SE RADI...
Neka s eustedi mesecno po 200 evra po strani 200X 12 meseci to je 2400eura godisnje z apet godina to je 12000eura sto kaze da se moz ekupiti JAKO dobar auto za taxi.....tako da NESTOJI da nema para mora da se radi....plus ukoliko se imaju stalne musterije ond amesecna zarada od 650 eur postaje i veca.....tako da sa C kategorijom i srednjom skolom za nas euslove to je super zarada..nezaboravite da doktor zaradi manje od toga ...treb abiti skorman i pamtno odvajati novac da bi se kupio dobar auto NA VREME..
Comment
-
-
Re: kupovina i zarada na taxiju
EDIT Ne citirati post iznad
Pa evo i odgovora. Ja radim u jednoj mnogo dobroj firmi, znam grad odlicno i isticem se od ostalih kolega, radim posteno, nepravim pauze u toku svog 8-satnog radnog vremena i pazarim dnevno tu negde oko 5.000 din. Racunam sebe kao jednog od retkih koji pravi tolike pazare. Neznam odakle ti ta informacija da se prosecno uzima toliko ? Kad bi to tako bilo kako ti kazes, pa svi mi bi kupovali bez razmisljanja nove automobile. Lepa ti je racunica ali samo na papiru. Treba to i ostvariti. I kazi mi, posto vidim da tvrdis, na koji nacin da se radi, osim ovoga koji sam ja napomenuo a da se uzimaju tolike pare ? Verujem da je to san mnogih "kvakarosa" da imaju taj pazar pa i onih koji rade u malo slabijim firmama i neznaju ni svoj kraj a ne ceo grad ? Svi oni vole pare .....
Comment
-
-
Kao drugo, da je taj sistem toliko rasprostranje u Evropi NIJE TACNO
samo jedna firma je vec prodala i instalirala u 600 taxi kompanija taj sistem.
i dalje nije jasno ?
ja bih rekao da samo nisi dobro informisan i otuda zabluda/ pogresno uverenje.
i u Srbiji je jedan takav sistem prodat i instaliran.
Nemas potrebe ti da se brines za potrosnju i prazne km
proste, ocigledne posledice promene u organizaciji rada.
na 200 km dnevno efekat kao da je dobijeno besplatno goriva za 60tak km. ugrubo 1/3 manji trosak po prevezenom km.
ako zelis prihvati cinjenice kao takve, ako ne tvoj izbor verovanja da efikasnije ne moze.
meni je svejedno, potpuno svejedno sta ti za sebe odaberes.
Cak nam i po zakonu auto nije priznato sredstvo za rad.
taxi se kupuje bez carine.
taxi ne placa PDV pri obavljanju delatnosti.
taxi ne izdaje fiskalni racun.
3 privilegije koje ne vaze za ostale gradjane.(osim takodje izuzetaka jos nekih posebno privilagovanih delatnosti).
drugo, i kod nas se taxi vozila prodaju jeftinije nego u regularnoj prodaji, a nude se i krediti po povoljnijim uslovima nego sto su inace trzisni.
konkretno, proletos je Societe General banka imala posebnu ponudu za taxi udruzenja.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
100 000 din... od toga kad se plate doprinosi ..socijalno i ostalo ostaj eoko 60 000 din
neki opseg koji sam cuo (nije provereno) je oko 100-150 evra, ili do 12.000 dinara zbirno kao porez na dohodak, penziono, zdravstveno, socijalno i firmarina (taksa na isticanje firme zanatskih radnji tj preduzetnika).volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Ako kupujete novo vozilo moze bez carine ali zabrana otudjenja 5 godina ako je vozilo polovno onda je zabrana 3 godine.
Sto se tice GPRS to je najmanji problem ja sam ugradio taksimetar koji ima tu opciju i kosta 12000 sa ugradnjom na to se jos doda 8000 za stampac.
E sad zackoljica Gprs nije aktiviran zato sto kod nas to jos nije zaziveloa kad ce nezna se jer kod nas to ide sporo kao i sve u drzavi.
sw.brick je malopre pomenuo za gps tj. objasnio. Koliko je meni poznato to ce funkcionisati po principi centar zna gde si jer te vidi na ekranu i kad ima voznju proziva te i daje ti voznju zato sto si najblizi tvoje je samo da potvrdis i nema odbijanja ne znas gde ide stranka.
Moje licno misljenje, VOLEO BI KAD BI MOGLO DA ZAZIVI ZA DVA MESECA.
Ali gospodo ne moze samo da se trazi mora nesto i da se pruzi.
Comment
-
-
Originally posted by sw.brickKao drugo, da je taj sistem toliko rasprostranje u Evropi NIJE TACNO
samo jedna firma je vec prodala i instalirala u 600 taxi kompanija taj sistem.
i dalje nije jasno ?
ja bih rekao da samo nisi dobro informisan i otuda zabluda/ pogresno uverenje.
i u Srbiji je jedan takav sistem prodat i instaliran.
[quote:3bgkkimw]Nemas potrebe ti da se brines za potrosnju i prazne km
proste, ocigledne posledice promene u organizaciji rada.
na 200 km dnevno efekat kao da je dobijeno besplatno goriva za 60tak km. ugrubo 1/3 manji trosak po prevezenom km.
ako zelis prihvati cinjenice kao takve, ako ne tvoj izbor verovanja da efikasnije ne moze.
meni je svejedno, potpuno svejedno sta ti za sebe odaberes.
Cak nam i po zakonu auto nije priznato sredstvo za rad.
taxi se kupuje bez carine.
taxi ne placa PDV pri obavljanju delatnosti.
taxi ne izdaje fiskalni racun.
3 privilegije koje ne vaze za ostale gradjane.(osim takodje izuzetaka jos nekih posebno privilagovanih delatnosti).
drugo, i kod nas se taxi vozila prodaju jeftinije nego u regularnoj prodaji, a nude se i krediti po povoljnijim uslovima nego sto su inace trzisni.
konkretno, proletos je Societe General banka imala posebnu ponudu za taxi udruzenja.[/quote:3bgkkimw]Kao prvi, konkretno mi reci kod koga je to ovde prodato tj koje to taxi udruzenje poseduje a nekoristi ga a ne samo "jedno" ili "neko". Ubedi me da nisam u pravu i ok. Ja cu priznati svoje neznanje. Kao drugo, NIKAD se NIKO nije zalio na potrosnju i predjeni km. Svi su nasli svoju racunicu a ima i onih koji i dan danas voze na beznin. Znaci, to sa potrosnjom zaboravi. To za carinu znam ali za PDV cu se vec veceras raspitati jer sam cuo da se placa. A i Societe General banka sto je imala ponudu za taxi......koliko se secam [mozda gresim] uslovi i nisu bili bas tako povoljni a hteli su da nam uvali starije modele automobila koje vise niko nije hteo da kupi i koji su im vec izvesno vreme stajali na lageru. Pa da uvale taksistima jel ? Jednim udarcem dve muve. I vuk sit i ovce na broju. Sve je to dooooobro preracunato pre nego sto se izaslo sa tim "povoljnostima' za taksiste. Pozz
Comment
-
Comment