Sve sami trkaci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jakovljevic
    CBC Senator
    • 11.10.2004
    • 205
    • Paracin

    #31
    boost, imas pricu kao Zivkovic, rodjen si za premijera!
    Salim se... ima kod Paracina aerodrom mozda bi mogao saab da sleti........

    Comment

    • Skyline GT-R
      CBC Senator XXL
      • 13.02.2005
      • 806
      • Chicago - My Kind Of Town

      #32
      Originally posted by brick
      .... ja licno znam da je 60 minuta i manje do Nisa moguce, to sam samo hteo da navedem da ne davim dalje.
      Teoriski - DA....ali prakticno.....hmmm......ici preko 230 i to KONSTANTNO (znaci nema spustanja) na nasim putevima....treba zaista da imas dobar i stabilan auto (recimo Skyline ).A drugo i da je put savresn (a daleko je od toga) imas onih pametnih koji sa yugicima preticu kamion a krecu se 100km\h.Znas li kolikom se brzinom ti njemu priblizavas sa tvojih 230+km\h naspram njegovih 100km\h.Ili jos gore kad sleper pretice sleper.E sad, ako si krenuo sa ciljem da obaras rekorde i gledas da sto manje vremena izgubis, mozes da koristis desnu-zutu traku (tamo gde je ima)...ali opet....
      Ti kazes "prikocis malo das gas i vec si preko 200".Sto se tice ubrzanja-DA, ali ti moras da ukocis na 80-100 ili 120km\h i zadrzis se na toj brzini dok se sleper ili kolona koja pretice skloni i oslobodi ti traku, a to moze da potraje.A to je samo jedno kocenje, a zamisli koliko takvih situacija imas na relaciji od 230km

      Samo jedna mala ispravka.Od jedne naplatne rampe do druge ima 220km ali od Niske naplatne rampe do centra Nisa imas oko 10-15km, a od BG rapme do (recimo) centra BG-a ima.....****m li ga, verovatno isto toliko (slabo stojim sa relacijama u BG-u).Tako da zavisi odakle-dokle meris.Ako gledas od rampe do rampe - 60min - ok, ali ako gledas od centra Bg-a centra Nisa - jako diskutabilno!
      Sto se tice merenja kilometara.Tesko da ces uvek izmeriti istu kilometrazu.Nije isto ako uvek ides ISKLJUCIVO levom trakom i kad stalno setas (pretices) sa trake na traku!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Njaveci neprijatelj na BG-Nish su ne guzva, 240km/h nije problem za odrzanje proseka sto se tice saobracaja sa mocnim autom.
        Problem je da nikad neznas koliko metara letis u gde ces da se spustis kad preleces preko mostica, ima ih rshum Boziji i stvarno su zastrasujuci
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #34
          I dosta kilometara lose deonice gde je bolje voziti skroz desno

          Comment

          • Black Knight
            CBC Senator XXL
            • 13.10.2004
            • 2020
            • Novi Beograd, kicblo

            #35
            A sta mislite da vas ja malo secem?
            Injection is good,but I'd rather be blown!

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #36
              SECI SVE,Fabija ima cvrsta sedista

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                Jeste druze, ali naplatna rampa nije isto sto i centar centar.
                i moj cale je sa 190-ticom stigao od Pn-BG naplatna rampa za 50 min, ali od centra do centra????
                zato sam i rekao da izbacis iz kalkulacije gradsku kreni-stani voznju u racunanje proseka.

                meni treba do naplatne rampe od 15 do 40 minuta kroz gradsku deonicu autoputa zavisno do doba dana, metereologije, itd. a za svega 19 km voznje.

                uvek je voznja po otovrenom putu daleko brza nego unutar grada, a pogotovu centra.

                da ne bude zabune, ja sam rekao autoputem BG- NI u praksi (dokazano) moze manje od 60 minuta bez zavlacenja u centre.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  Ako gledas od rampe do rampe - 60min - ok
                  pa to sam i rekao. iz prakse. i nije nikakav problem voziti 230 sa dobrim autom. pa obican auto nize srednje klase od 2000 kubika glatko vozi 200 bez ikakvih smetnji.

                  ogroomna je razlika u voznji dobrog (ovo je vazno) auta i prosecne konfekcije i postozivim brzinama krstarenja.

                  nemoj ni pominjati Juga u sitoj recenici sa autoputem, on tu ni po cemu ne pripada i prakticno se i ne moze voziti ako ima iole saobracaja, odnosno moze uz velike napore vozaca.

                  i iskustvo koje pominjem nije nikakvo obaranje rekorda vec uobicajena voznja doticnog gospodina koji tako vozi svaki dan, godinama i sada vec preko milion km.

                  nije da on nije imao blisek susrete lima nesto pocesto ali to je druga prica

                  nas put do Nisa je sasvim oko za velike brzine u dobrom autu, a sa Jugom je isti put opasan vec preko 100-110 km/h.

                  jako mnogo ima u izboru auta sto se brzine tice, mnogo vise nego u putu koji je uvek isti za sve. iskustvo
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #39
                    Problem je da nikad neznas koliko metara letis u gde ces da se spustis kad preleces preko mostica, ima ih rshum Boziji i stvarno su zastrasujuci
                    bilo boost nekada, sve je to sanirano, u zadnje 2-3 godine- posebno onaj cuveni iza Malog Pozarevca u desnoj dugoj krivini u smeru ka Nisu.

                    nisam pomenuo da neko ko vozi vrlo cesto tim putem i dobro ga poznaje zna i za mesta gde se malo uspori, a onaj koji je vozio tako brzo tu deonicu je to znao. a i voli covek da rizikuje u voznji, takav je.

                    ja samo znam da je odgovor na pomenutu dilemu oko minutaze voznje da moze ispod 60 minuta.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Jakovljevic
                      CBC Senator
                      • 11.10.2004
                      • 205
                      • Paracin

                      #40
                      Ok oK Ok
                      A sto se tice iste deonice da dva puta predjes nece biti ista kilometraza, to znam iz praxe, kad smo vozili za Budvu odavde 564 km ja vozio, nazad potpuno isti put od istod mesta polaska drug vozio 539??
                      Nisam mogao verujem, ali desetak puta uleteli smo u direktne makazice, jer krivinu vozi sve levom trakom, tako da sam imao secke i pritisak mi je porastao otad.....

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #41
                        Originally posted by brick
                        nas put do Nisa je sasvim oko za velike brzine u dobrom autu, a sa Jugom je isti put opasan vec preko 100-110 km/h.
                        A Brick objasni mi sto je to za yuga 100-110 put opasan, a za Volvoa ili neki drugi nije.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          #42
                          Nije put vec Yu8go opasan na tim brzinama

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #43
                            Originally posted by Wiz
                            Nije put vec Yu8go opasan na tim brzinama
                            Pa to i mislim, zezam se. Na sta se misli opasan, opasan po druge ili opasan ako se slupas pri tim brzinama ili nesto trece. Nije mi bas jasno
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              Pa to i mislim, zezam se. Na sta se misli opasan, opasan po druge ili opasan ako se slupas pri tim brzinama ili nesto trece. Nije mi bas jasno
                              opasan po sebe, po druge, u svakom pogledu.

                              a zasto- vesanje ocajno, auto nestabilan, motor slabasan i auto nema nikakvo ubrzanje za obilazenje, kocnice takodje ocajne i uvek debalansirane (narocito zadnje, vozio sam bar 7-8 Juga i svaki se zanosio pri ostrom kocenju ****tom), volan i polozaj volana kao u kamionu i jako nezgodan za voznju, upravljacki mehanizam indirektan, spor, sa jakim vibracijama koje ometaju voznju.

                              ovo je samo vrh liste problema sa upotrebom Juga.

                              pogotovu na kisi, Jugo je prelagan, poskakuje ko jarac, i veoma osetljiv sa malecnim gumama i tockovima na naervanine na putu i kolotrage odnosno na akvaplaning efekat.


                              jednom sam vozio Jugo 55 Bg- Vranje za par minuta ispod 3 sata voznje, sveukupno sa naplatnim rampama jer je bilo veoma vazno da se stigne do odredjenog vremena na neki (kao vazan) sastanak ali zato po izlasku iz auta u Vranju nisam mogao da dodjem k sebi od maltretmana dobrih pola sata.

                              a firma me poslala da ugovaram biznis tezak par desetina hiljada ondasnjih maraka. nije Jugo za dalje od 20 km lagane voznje

                              ako vec hoces da cujes poredjenje Volvo vs Jugo, razlika je sto kada Volvo vozi lagano 170km/h to je isti subjektivni osecaj za volanom kao kada Jugo vozi lagano 60km/h.

                              otprilike je to vrlo realan opisa razlike brzine za isto ponasanje vozila.

                              umesto Volvo ubaci bilo koji moderan auto slicnog kalibra konstrukcije/izrade/perfomansi.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • srle1
                                CBC Senator XXL
                                • 08.02.2005
                                • 320
                                • Beograd

                                #45
                                Opšta je opasnost
                                Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                                Comment

                                Working...
                                X