Farbanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shonsy
    CBC Senator XXL
    • 11.05.2007
    • 1391
    • London/Beograd
    • Honda CBR 125R

    Farbanje

    1. Oprema

    Pištolj sa diznom( za mene najboljom oko 1,4)
    2.kompresor,crevo
    3.brusilica kojom ćete brusiti korodirale delove karoserije ili ih seći.

    2.Čišćenje

    Znači prvo se svi korodirali delovi izbruse brusilicom sa kamenom za brušenje.To Vam je onaj deblji kamen:zatim se to mesto, kada dođete do čistog lima, pređe sa antirostom, ili ako nemate antirost , može i akumulatorska kiselina. Pazite ruke. Onda se ta kiselina posle nekog vremena opere vodom,ali ne sa previše vode. Zatim ide miniziranje osnovnom bojom u dve ruke.
    3. Kitovanje

    Veće rupe idu sa fiber kitom, ja koristim onaj zeleni bodijev. Ali pazite kada nanosite da ne preterate jer se on teško skida, ako nemate šlajfericu neka Vam je bog na pomoći.
    Kitujete špaklom, ima da se kupi komplet od 4-5 komada po ceni od nekih 150-tak dinara. Kit spremate tako što prvo stavite na špaklu kit a onda ide učvršćivač, ona mala tubica, stavite malo učvršćivača i to dobro izmešate sa špakle na špaklu. Naučićete koliko da stavite učvršćivača u zavisnosti od temperature. Ako je toplije ide manje učvršćivača a ako je hladnije više. Učvršćivač deluje na brzinu stezanja kita.

    4.Šlajfovanje


    Kada ste naneli kit na udubljenje onda sledi šlajfovanje. Kupite šmirglu 80 i 100.
    Ako se teško šlajfuje idite na 60. Uzmite šmirglu smirdex valjda se tako zvaše, ona nije loša. Kit treba da se osuši da bi mogao da se šlajfuje. Tako nekoliko puta dok ne dobijete ravnu površinu. Kada ste dobili ravnu površinu onda nanesete tanak sloj kita ali sada nije onaj zeleni bodi već sa aluminijumskim bodijem (ja sam na njega navikao i sa njim najviše radim, lepo se razvlači ali je skuplji). Sa ovim drugim kitom poravnjavate i neravnine koje nisu velike, ali prethodno izbrusite boju gde kitujete. Nije neophodno ali ne škodi.
    Kada ste sve lepo poravnali i išlajfovali sa šmirglom 100 da nema risova od 80-tice ide još jedno vrlo tanko kitovanje, čisto da se popune one sitne rupice nastale od šmirgle 80 i 100. To se šmirgla vodenim papirom, prva ruka 280 a druga 340 ili 360.
    Znači šmirgla se tako što se na kit sipa voda i šmirglate cela kola, kružnim malim pokretima unapred. Naravno prvo šmirglajte ono što ste kitovali. Nemojte da preterujete sa šmirglanjem na mestima gde je kitovano. Kad pustite ruku preko lima ako je sve dobro uradjeno treba da ne osećate pod rukom nikakve neravnine. Ne bi bilo loše da posle toga predjete nitro špahtl kitom mesta gde je kitovano naravno u što tanjem sloju i onda opet šmirglanje.

    5. Zaštita i lakiranje

    Kada ste završili sa šmirglanjem onda ide zaštita stakala i svega ostalom i špricanje sa nitro špric kitom, koji se razređuje nitro razređivačem. Ovde oprez nitro je opasan stoga nadjite neku masku. Razređujete sa nekih 10-20 posto zavisi od vremena i proizvođača. Kada ste išpricali auto sa špric kitom to se radi pištoljem, sledi opet vodeno šmirglanje. Ako ste negde omanuli špric-kit sve pokaže.
    E sada je dalji postupak zavistan od toga kojom bojom želite da farbate.
    Špric kit se nanosi tako što držite rastojanje od auta za neku dužinu šake. Bitno je i da naštelujete mlaz tako da dobijete prah a ne da Vam ide kao neka linija jer će onda kit da procuri.

    Originalni link: http://www.elitesecurity.org/t146023-pr ... automobila
Working...
X