Ugradnja original alarma za Fiat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shonsy
    CBC Senator XXL
    • 11.05.2007
    • 1391
    • London/Beograd
    • Honda CBR 125R

    Ugradnja original alarma za Fiat

    Evo mi upravo stigao paketic iz ZG a u njemu original FIAT (Meta) alarm. Alarm je dakle original, nov, komplet zapakiran u kutiji sa svim potrebnim uputstvima za ugradnju. Model je M782usA/WFS i kaci se na postojeci sistem daljinskog centralnog zakljucavanja. Ako bude vremena sutra, a vjerovatno hoce, slijedi ugradnja i uputstvo s popratnim slikama. Platio sam ga 400 kuna preko oglasa u Plavom oglasniku i mislim da je to skroz odlicna cijena. Malo sam ga vec rastavio, jer mi je to gust cim dobijem nesto novo i vidio sam da ima backup napajanje. U samoj sireni se nalaze dvije litij-ion baterije koje osiguravaju anatomiju alarmu da nije ovisan o akumulatoru.





    Kao sto sam rekao evo i uputstvo s popratnim slikama. Imao sam 2-3 sata vremena premda sam imao logisticku "pomoc" a valjda znadete kad imate ovakvu logistiku da to ide malo brze



    Dakle najprije sam skinuo poklopac akumulatora da bi skinuli kleme s njega. Oslobodi se razvodna kutija s osiguracima i relejima i lagano se okrene na drugu stranu jer se tu treba izvuci dvije linije s konektora sa straznje strane kutije.
    U motornom prostoru se ima spojiti sirena s nosacem i kabel koji izlazi iz sirene i spaja se u 4 tocke. Sve je objasnjeno u uputstvima premda malo spetljano. Znaci kabel sa sirene se spaja ovako:

    - crvena zica ide na +12V a skida se s crnog konektora i to s 23. nozice
    - crna zica ide na masu a spojio sam je pored akumulatora na masu. Tu ima jendna mala crna kutijica u koju dolazi par zica koje idu na masu pa sam je tu spojio
    - crveno-plava zica ide u smedji konektor na 21. pin
    - purpurna zica se treba spojiti na sklopku kod mehanizma za otvaranje poklopca motora. Ja sam je podvukao pod vidu mehanizma za otvaranje
    Ovo je shema spajanja u motornom prostoru:







    Jos treba naci mjesto za sirenu i zavidati je. Ja sam je ovako zavidao:



    Motorni prostor je gotov s radovima i prelazimo na unutrasnjost. Najprije treba skinuti poklopac osiguraca. Tu vidimo cetiri vide. Dvije male gore i dvije velike dolje.



    Odvidamo ih sve 4 i oslobodimo vratasca zajedno s ostatkom plasticne armature. Kad je to gotovo dolazimo do razvodne ploce s osiguracima. Plocu drze tri vide, jedna dolje i dvije sastrane.



    Odvidamo i njih, poskidamo sve konektore s prednje strane, izvucemo plocu, poskidamo konektore sa straznje strane i ploca je vani.



    Ostaje rupa s konektorima.



    Sad se hvatamo rastavljanja konektora ali redom kad se spoji jedan prelazi se na drugi da se ne zbunite. Ovdje se vidi raspored konektora s prednje i straznje strane ploce.



    Ja sam najprije spojio bijeli konektor koji se nalazi odmah iznad ploce i Body compa pa malo udesno. Tu se spoji plava zica s centrale pod oznakom "CODE-W.F.S." a ide na 8. pin konektora.
    Dalje sam isao redom po konektorima s ploce. Gleda se pazljivo tablica kodova boja i slika na kojoj su oznaceni konektori i nema greske samo pazljivo i vise puta provjerite da nebi kasnije bilo problema.







    Kad je sve spojeno pronadjite mjesto centrali alarma i pricvrstite je. Original je bilo zamisljeno na cicke sa straznje strane BC-a ali sam ja dobio "istospolne" cicke pa od toga nista nego sam je zagurao iza plastike negdje u unutrasnjosti i cvrsto je.
    Sad nam preostaje spajanje volumetrijskih senzora. Ja sam ih postavio pri vrhu u kuteve prednjeg stakla a signalizacijsku LED diodu odmah pored senzora za daljinsko otvaranje.







    Provucemo njihove kabele uz tapecirung na krovu i pored lijeve strane stakla prema centrali i prikljucimo ih u centralu.
    Alarm je ugradjen. Sad slijedi ispitivanje funkcionalnosti. Spajamo natrag kleme na akumulator i zatvaramo auto na daljinski. Auto se zatvara, dodatna signalizacijska dioda blinka ubrzanim ritmom i usporava nakon 25 sekundi kad prorade volumetrijski senzori a u sireni se zacuju dva kratka zvuka (ne nakon 25 sekundi nego nakon 4-5). Pokusavamo uci u auto bez daljinca nego kljucem i odmah pri otvaranju vrata zacuje se sirena jer su volumetrijski senzori detektirali nekakvo kretanje.
    To je to. Alarm radi (nadam se i vama) i mozemo sve vratiti u prvobitno stanje tako da je sve opet uredno. Vracamo poklopac osiguraca u kabini i iznad akumulatora, provjeravamo nije li ostalo sto alata oko motora, prema vlastitim zeljama ljepimo dobivene naljepnice na stakla i uzivamo u blagodatima naseg alarma.







    Evo nadam se da sam nekom pomogao oko ugradnje ako se odluci na original FIAT-ov alarm za Stilo. Meni radi iz prve i zadovoljan sam. Sirena je glasna a unutar nje su punjive baterije kao backup napajanje alarma. Spajanje traje oko dva sata ako prvi put to radite kao i ja ali neki tim u dvoje to odradi i za jedan sat.
Working...
X