Izrada ravnog poklopca gepeka: ovo nije preporucljivo za auta koja nemaju mogucnost otvaranja gepeka iz kabine.
Najbolje bi bilo da se skinu vrata gepeka,poslije se skidaju svi plasticni dijelovi (lajsne,dugme od brave,znak ako ga ima...),izmjerimo udubljenje za tablicu (duzina x sirina),dimenzije prenosimo na lim (najbolje komad lima od vrata ili krova,naravno ne vaseg automobila ),obratite paznju da dimenzije budu knap tako da prelaz bude sto manje osjetan kada se izrezani komad lima prisloni uz ivice udubljenja( prelaz nesmije da bude kao izbocina,ako vec mora da bude neka bude kao ulegnuce),dalje brusimo ivice po kojima ce da se vari,varenja se radi isto sa CO2 aparatom,nakon varenja var treba da se obrusi,poslije se pristupa gitovanju,u zavisnosti od toga kako ste napravili prelaz trebace dosta gita i struganja da se sve izravna,gitovanje radimo citavom sirinom vrata,ne samo varenog dijela,kasnije se lakira i montira
Najbolje bi bilo da se skinu vrata gepeka,poslije se skidaju svi plasticni dijelovi (lajsne,dugme od brave,znak ako ga ima...),izmjerimo udubljenje za tablicu (duzina x sirina),dimenzije prenosimo na lim (najbolje komad lima od vrata ili krova,naravno ne vaseg automobila ),obratite paznju da dimenzije budu knap tako da prelaz bude sto manje osjetan kada se izrezani komad lima prisloni uz ivice udubljenja( prelaz nesmije da bude kao izbocina,ako vec mora da bude neka bude kao ulegnuce),dalje brusimo ivice po kojima ce da se vari,varenja se radi isto sa CO2 aparatom,nakon varenja var treba da se obrusi,poslije se pristupa gitovanju,u zavisnosti od toga kako ste napravili prelaz trebace dosta gita i struganja da se sve izravna,gitovanje radimo citavom sirinom vrata,ne samo varenog dijela,kasnije se lakira i montira

