Peugeot 206 muzika

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dimacar
    CBC Početnik
    • 20.04.2013
    • 5
    • Beograd
    • Peugeot 206

Peugeot 206 muzika

Zdravo svim clanovima foruma,

Zeleo da se informisem o par stvari. Nadam se da cete mi odgovoriti. Treba da kazem da sam pocetnik i da znam samo po nesto o temi audio oprema za automobile
    Ovako:
    Imam Peugeot 206 2.0 HDI xs, troja vrata. Hteo bih da se informisem o ugradnji muzike, principima, vasim dosadasnjim iskustvima i na kraju cenama.
    Napred u vratima su mislim 17-ice ili 16-ice sa odvojenim visokotoncima a nazad su 13-ice. razmisljao sam o Pioneer autoradio DEH-3400UB koji ima to MOSFET pojacalo...zanima me, koji zvucnici su dobri tj. koji odgovaraju.
    Da li je moguce ugraditi zvucnike koje ce samo HU da "gura", dakle bez dodatnog pojacala?
    I na kraju...sa trenutnim zvucnicima u autu, kada se pojaca, plastika malo "drci i zvoni", da li se to moze nekako srediti jer mislim da, ako se ugrade jaci zvucnici da ce sve da se trese, a to mi nije cilj. Citao sam temu oko dampiranja vrata...ali mislim da to ne bi resili problem sa onom plastikom...da li ona moze da se nekako pricvrsti?

Hvala
  • -Miki-
    Moderator
    • 09.11.2005
    • 708
    • Valjevo
    • Honda Accord coupe cg4

Pozdrav i dobrodosao na forum

Sto se tice tvojih pitanja , ako malo prelistas starije teme nacices vecinu odgovora na tvoja pitanja , ali evo ukratko ...