Dobro,evo ovako.Posto su Opel i WV najzastupljeniji za pocetak bih uzeo njih da radim.Sad,sta moze da radi jedan kl interfejs na njima?Posto podrzava i vag com i op com programe da li moze da radi sve sto bi radio i svaki interfejs zasebno(mislim na op com i vag com 311) ili bih morao kupovati posebno op com interfejs a posebno vag com?Eto,samo da mi neko to pojasni.Bio bih mu zahvalan.
"Teco"....znaci sta mi preostaje ,da pokusam da se ubacim negde keo segrt i tu da probijem led......sa mi savetujes..ili da batalim.i krenem na nesto drugo sto me nimalo ne zanima.....nesto se mora raditi ..nemam ni najmanju zelju da se obogatim samo hocu da radim ono sto me zanima i normalno da zivim ali izgleda da je to nemoguce...ostvariti kao sto ti kazes...preko noci..pozz
Ma nije problem ...nego sta bi mu preporucio da je u avataru imao Trabanta
Ma vidis da sam sav pogubljen, ne znam sta kucam, gutam cele recenice Da ima Trabanta preporucio bih mu servis Gavara , rekao bih oni vole da se zezaju sa oldtajmerima. Pa bi ti ondak malo sizeo sa objasnjenjem da nema tu dijagnostike.
Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
Konacno i ja imam auto :-)
ali izgleda da je to nemoguce...ostvariti kao sto ti kazes...preko noci..
Sve se moze kad se hoce i dok je covek mlad.Treba tu svega,znanja elektrotehnike,mehanike,stranog jezika i poodosta iskustva.Kad bih bio ponovo mlad,nikada vise ovaj posao....
Da ima Trabanta preporucio bih mu servis Gavara , rekao bih oni vole da se zezaju sa oldtajmerima. Pa bi ti ondak malo sizeo sa objasnjenjem da nema tu dijagnostike
Pa ima i tu malo elektronike,recimo elektronsko paljenje sa Hol senzorom Trabantov motor ubacen u Bagi,isao neko vreme i odjedanput nece da pali na kljuc,vergla ali ni da cuje,a se pogura/upali na metar i radi sasvim normalno.Rasturan motor sve zivo menjano,ali simptomi ostali isti...dosao kod mene,ima varnicu ima gorivo Hoce li neko da pokusa dalje...
Ja sam softveras. Kada budes imao problema sa softwareom na tom Trabantu, javi mi se pa cemo da resimo ocas posla. Za deo gde se prljaju ruke zaduzen je moj strika, koji je za to inace car
Ako stvarno imas problem, formulisi pitanje, pa cu nejmu proslediti, vrlo je moguce da ce znati odgovor.
Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
Konacno i ja imam auto :-)
Problem je resen za deset minuta.Poenta nije da se bakcemo sa tim glupostima vec da da pocetnicima ukazemo da ni jednostavni problemi nisu tako laki.
Bagi je pravio moj prijatelj koji drzi radnju za auspuhe i uz to auto odpad.Odatle mu i volja da se upusti u takav projekat.
Zvao me je da mu pomognem u sklapanju tog motora.Kada sam ga pitao zasto to radi ,rekao mi je da da ima problem sa paljenjem.Na pitanje kada se javio problem,rekao mi je da se to pojavilo cim je otisao na neki moto skup na Zlatiboru.Kada je stigao do gore,vise nije mogao upaliti na kljuc!A i onako se culo zvecanje radilice pa da to sad remontuje.Ja sam mu pomogao da spakuje radilicu i klipove,a dalje je on nastavio.Posle nekoliko dana dolazi kod mene i kaze da se auto i dalje isto ponasa.Moze da vergla do sutra,nece upaliti,a gurne malo odmah sastavi i radi super.
S obzirom da ima el.paljenje,prvo sam se uhvatio da merim pad napona na modulu paljenja i ka Holu.Imao je veeliki pad napona.Na moju konstataciju da to moze biti uzrok ne paljenju,postavio mi je pitanje zasto su onda svecice suve?I stvarno ,proverim suve.Sledece je bilo dodavanje start spreja u trenutku verglanja.I dalje nista.Varnica je sve vreme jako kvalitetna.Malo sam se zamislio i zahtevao jos jedan pokusaj....
Na ovaj problem mozda mozete ocekivati da se javi i na 4taktnom motoru...benzincu...
Comment