FiatECUScan i Alfa 147 1.9 JTD 8v...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dusan147
    CBC Senator
    • 08.03.2008
    • 287
    • Novi Sad
    • GT 1.9 JTDm 16v

    FiatECUScan i Alfa 147 1.9 JTD 8v...

    Pitanje je: šta tačno znači parametar "Desired boost pressure" u FiatECUScan softveru?
    Imam čipovanu 147cu kod koje je izmerena "Desired boost pressure" vrednost od 2.3bara, a "Boost pressure" vrednost je oko 2.5bara...
    Postoje objašnjenja po kojima je "desired boost" definisan u jednoj mapi, a da je u drugoj mapi definisan "oveboost", pa zato i postoji razlika između 2.3bara (desired) i 2.5bara (measured)... Šta kaže forum?
    Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Re: FiatECUScan i Alfa 147 1.9 JTD 8v...

    Desired boost pressure je pritisak koji bi auto pri datom opterecenju i rezimu rada trebalo da dostigne. A na koliko auto stvarno i radi je boost pressure, koji u zavisnosti od drugih korekcionih parametara u mapi, ispravnosti auta itd. moze biti veci ili manji od ciljnoh, desired boost-a. Drugim recima to je ciljna mapa za pritisak punjenja.

    E sad, koji se tacno parametar menja pri cipovanju, da li mapa za desired boost, ili se menjaju kriterijumi kada se ukljucuje overboost pa je onda isti stalno aktivan umesto povremeno, to vec nemam pojma, to pitaj ko ti je radio mapu ako te bas interesuje. Takodje, moguce je da sistem regulacije pritiska bas i ne radi kako treba pa auto prepunjava, ali i to je samo nagadjanje.

    A razlog interesovanja, problem ili cisto informativno?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • dusan147
      CBC Senator
      • 08.03.2008
      • 287
      • Novi Sad
      • GT 1.9 JTDm 16v

      #3
      Re: FiatECUScan i Alfa 147 1.9 JTD 8v...

      Pre svega, zahvaljujem ti na interesovanju za ovu moju dilemu...
      Nemam problem, samo sam hteo da uporedim mape koje su mi na raspolaganju...
      Prema mapi koju sada koristim "desired" boost je 2.3bara, a max bost je čak 2.64bara (domaći tuner).
      Druga mapa koju sam dobilo na poklon od stranog tunera je sa "desired" boostom od 2.4bara, a ne znam na koliko je podešen max. boost. Moguće je da je u pitanju digitaltuning.ch mapa, za koju znam da je 2.37bara max boost.
      S obzirom da MAP senzor (koji je kod 147 1.9 JTD 8v u usisnoj grani i sa tropolnim konektorom) može da meri najviše oko 2.54bara, mislim da nema efekta onih 2.64bara iz moje aktuelne mape... Mogu da stavim MAP senzor od 1.9 JTD 16v koji meri i do 3.0bara, sa kojim (zbog različite napon/pritisak karakteristike) može da se prevari ECU i da tako iskoristim mapu koja ima 2.64bara...
      Da li je mapa sa "desired boostom" od 2.4bara "bolja" od mape sa "desired boostom" od 2.3bara?
      Napomena: kada sam imao pukotinu u crevu (koje ide iz turbine) "boost pressure" mi je bio oko 2.1bara, a "desired" (naravno) 2.3bara.
      Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

      Comment

      Working...
      X